Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

2 flesjes is trouwens al teveel om te mogen rijden... :p
Jesper16v
Contacteer:

Echt niet, dat is 0,66 cl en dan zit je nog onder het promillage dat toegestaan is. Daar heb ik een heel rekensommetje van gehad en heb geen zin om daar eigenlijk discussies over te voeren.

3 is idd te veel

BTW heeft er iemand hier een ptt postcodeboek programma voor mij????? Die heb ik zeer nodig en op kazaa is ie niet te vinden
Armando

misschien is http://www.pttpost al voldoende
Merijn
Über-Spammer

Haas
Car: Megane RS

Merijn schreef:Mij niet gezien. Ik drink geen druppel als ik moet rijden... Dus maak er maar 8 van. :D
me 2....maak er dus maar 6 van.....Goh, bijna de tien kleine negertjes...zeker omdat de flessies ook bruin zijn :lol::lol:
Tom
Moderator
Car: MB

nou jongens, toch geen biertje vandaag (van mij dan). Ik voel me eigen de laatste uren gewoon ziek worden. Heb hoofdpijn,buikpijn en heb koorts. ik loop er bij als een zombie (gaan nu lekker naar bedje toe) en baal er stevig van. Volgende keer beter.

Veel plezier vanavond.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas

Tom schreef:nou jongens, toch geen biertje vandaag (van mij dan). Ik voel me eigen de laatste uren gewoon ziek worden. Heb hoofdpijn,buikpijn en heb koorts. ik loop er bij als een zombie (gaan nu lekker naar bedje toe) en baal er stevig van. Volgende keer beter.

Veel plezier vanavond.
Beterschap...zonde dat je er niet was...
Haas

Nou mensen ik ben weer thuis. Ik moet zeggen dat ik het heel erg cool vond, t was mijn eerste meeting. Heb eigenlijk nog wel twee probleempjes:
1. deze jongen werkt normaal op vrijdagavond en kan dus niet echt heel vaak komen :( Moet namelijk twee weken van tevoren vrij nemen en mijn vrije dagen rijken ook niet tot oneindig...

2. Ik ben goed in gezichten, maar niet in namen...dus voor degenen die er vanavond waren:
Armando - Rode 16V
Jesper (??) - Blauwe (megalage) 16V
???? - andere blauwe 16V
??? & Marijn - R5GTT (erg mooi btw!!!)

Gelieve de vraagtekentjes in te vullen...zal ik beloven dat ik zal proberen ze te onthouden :lol: ;)

tot de volgende keer...

Gegroet Martijn
Robke
Car: Lexus IS250

Maak van Jesper maar Rob en zet Jesper maar een plaatsje lager, dan komt het al aardig in de buurt! :D :wink:
Robke

Het was zeker wel gezellig ondanks het wat mindere weer, maar hier heeft het toch echt wel een heel stuk harder geregend.
Volgende keer nemen we mooi weer mee!!! :D :)
Merijn
Über-Spammer

Ik was de enige die de GT's vertegenwoordigde! (Jammer, Tom :( ) Dus het was Merijn en Marijn. Thanks voor het compliment, overigens... :D
Laatst gewijzigd door Merijn op za 15 jun 2002 3:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer

Waar was Johan eigenlijk???
Merijn
Über-Spammer

Rob, het ging aardig gelijk op, hè? Hoe hard reed jij op de teller, want ik kon het niet goed zien...

Ik had toch wel verwacht dat de Clio er vandoor zou gaan boven de 160, maar dat viel best mee... :D
Haas

Merijn schreef:Waar was Johan eigenlijk???
die was ziek :-* ....jaja...ziek...vluchtgedrag, dat was het :lol:
Merijn
Über-Spammer

Tom en Johan allebei ziek? En dan tegen mij zeggen dat ik geen die hard ben, omdat ik niet kom als het regend! Een beetje ziekjes en de heren komen niet... Sjongejonge... ;)

Trouwens, we moeten effe teefoonnummers uitwisselen. Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden over waar we uithangen en hoe laat we komen en zo...
Haas

Merijn schreef:Tom en Johan allebei ziek? En dan tegen mij zeggen dat ik geen die hard ben, omdat ik niet kom als het regend! Een beetje ziekjes en de heren komen niet... Sjongejonge... ;)
Wie hadden het eerder ook al weer over 'pick up the soap pretty boy'?? Denk dat tom naar johan is gegaan, maar het was thuis TE gezellig om te komen....:lol: :lol: :-*
Merijn schreef:
Trouwens, we moeten effe teefoonnummers uitwisselen. Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden over waar we uithangen en hoe laat we komen en zo...
mee eens, goed idee. Maar ik ga toch echt me foonnummer niet op de site zetten...ik mail jullie allemaal wel,dan zal het vast wel goed komen :D
Merijn
Über-Spammer

Hahah... Ja, zoiets zal het wel geweest zijn! ;)

Ik stuur je nu trouwens wel effe een PM met mijn nummer, da's wat makkelijker.
Haas

Merijn schreef:Hahah... Ja, zoiets zal het wel geweest zijn! ;)

Ik stuur je nu trouwens wel effe een PM met mijn nummer, da's wat makkelijker.
uitstekend idee!!!
Merijn
Über-Spammer

Is genoteerd... Thanks! :)
Haas

wel een beter iets...
Kom ik gister thuis, zegt me ma: je werk heeft gebeld, je hoeft morgen pas om 13.00 uur te beginnen....:D:D:D:D:D:D:D niet om 5.15 u op dus, maar om 10.00 uur....WINST!!!!
Goed ik ga werken...

C YA
Merijn
Über-Spammer

Werk ze... :)
Tom
Moderator
Car: MB

Echt klote dat ik er niet bij kon zijn (1 GTT is namelijk wel erg weinig :( ) Ik ben dus gisteren om 20.00 naar bed gegaan en kom er net weer uit. Heb nu nog 38,6 koorts dus das niet zo fijn. Volgende keer zal ik er wel weer bij zijn jongens.

>> Die telefoonnummers lijkt me een strak plan. Nu had volgens mij niemand mijn reply gelezen en das ook zo lullig. Anders wisselen we die wel uit bij de eerstvolgende meeting
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer

Da's vervelend, Tom! Beterschap...

Iedereen stond gisteren trouwens wel met een droge strot te kijken... :wink:
Merijn
Über-Spammer

Rob, is het normaal dat jou uitlaat zo knalt incl. vuur? Wel mooi, hoor... Maar ik schrok me wel kapot! Eerst dacht ik dat het mijn eigen auto was die aan het knallen was! ;)
Marijn

het was idd wel ff schrikken ja, met die ploffen, totdat er iets oplichte in jou uitlaat Rob.
Marijn

maar wel gaaf die clio's hoor. errug laag die van jou Rob, ik wil hem nog wel es zien als je die schroefset eronder hebt :D
enne...Armando, dat stuur van jou is best KLEIN! het stuur in die 1:18 schaalauto's zijn nog bijna groter :D , maar wel cool
Robke

Merijn schreef:Rob, het ging aardig gelijk op, hè? Hoe hard reed jij op de teller, want ik kon het niet goed zien...

Ik had toch wel verwacht dat de Clio er vandoor zou gaan boven de 160, maar dat viel best mee... :D
Toen ik jou voorbij ging, reed ik iets van 190 denk ik. Maar ik reed eerst 140 en daarna had ik geen zin om terug te schakelen, dus gaf ik gewoon gas in z'n 5. Daarom was ik zo langzaam, maar ik had nog wel eventjes de 200 aangetikt. :D
Robke

Merijn schreef:Rob, is het normaal dat jou uitlaat zo knalt incl. vuur? Wel mooi, hoor... Maar ik schrok me wel kapot! Eerst dacht ik dat het mijn eigen auto was die aan het knallen was! ;)
Da's toch lachen!! :lol:
Hij knalde gisteren niet eens zo heel erg hard, hij knalde normaal. Af en toe schrik ik zelf wel eens hoe hard dat ding wel niet klapt en laatst een dikke vlam eruit van 15 cm!!! STOER!! 8) :D
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

shit ik kon niet vrijdag. ik moet werken tot 22:30. Ik denk dat het niet veel meer wordt vrijdag avond (voor mij),want ik denk dat ik nu voortaan vrijdag avond in juni en juli moet werken. dus helaas geen F.N.*. even meer voor mij . helaas :(. ik was dus trouwens niet ziek. dat van die telefoon nummers uitwisselen vind ik trouwens een goed idee dan kan ik laten weten of ik kom.
Haas

ik misschien in de zomervakantie de Clio van me tante strippen heheheheh. Die gaat de hare inruilen, heeft een MEXX...dus meegespoten bumpers, elec ramen, cv...heerlijk, allemaal lekker overbouwen...
en een trekhaak!!!
Jesper16v
Contacteer:

Jaja! het was weer gezellig :) volgende keer zijn we dus met 2 autos meer??? 8) 8)

Enne!! PIJPNEGER!! Leuk mailtje, kmoest bijna kotsen :lol: :lol:

Gr.
8) JP 8)
Merijn
Über-Spammer

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
Merijn
Über-Spammer

Jesper,

Wat was de URL naar dat flash-filmpje over Britney Spears ook al weer? Ik heb die mail van je helaas weggegooid... :(
Haas

doen we nu om de twee weken meeting of niet??vaker??minder vaak?? Dan kank daar alvast rekening mee houden in de vakantie met werken...kan ook wat vaker komen....
Merijn
Über-Spammer

Ik denk dat het om de 2 weken gaat worden, afwisselend bij de McDonald's in Heesch en in Niftrik bij De Batavier. In de andere weken is er altijd een meeting in Veldhoven die ook erg gezellig is! Dus er is eigenlijk gewoon elke vrijdag wel wat te doen... :)
Gesloten