De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

[quote="Marcel O."]
Voor de mensen die mee zijn geweest met de meeting van oktober vorig jaar even the magicword: KIBBELING. quote]

Hoorde ik daar kibbeling???????? :p
Riël
Über-Spammer

gille 21TURBO schreef:...wat een sportieve zijn he gene kramiekelenbak

Hehe die belgische woorden die spreken gewoon :D
Mark coupe16v
Contacteer:

Net gezien bij de dealer in Maarssen,
zwarte GTT, leuk geluidje bij het wegrijden :)

De eigenaar zei even gedag,
maar ik had ff geen tijd om te ouwehoeren :)
Steven
Car: M536

Vanmiddag hiero in Beverwijk, een donker (groene?) clio met iemand erin die toeterde. (kep nog ene poging tot zwaaien gedaan)

Ik denk bijna zeker te weten dat het Thijs was, jammer dat we allebi een andere kant opgingen.

Ik schrok wel een beetje, zat nogal in gedachten verzonken ;)
Maus

Afgelopen vrijdagavond (31 mei) thv de Brienenoordbrug een strakke, paarse 5 op Belgisch kenteken. Waarschijnlijk onderweg naar Bodegraven? Bakkie zag d'r goed uit! :)
Daaf (Davy)

Zie elke keer tegenover de Rijn en Schiekade in Leiden een blauwe (kleur 495) 5 turbo staan. Ziet er redelijk uit. Wie o wie, iemand van hier? 8)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik zie vaak achter het pand van Gasunie en Yacht aan de Beukenlaan in Eindhoven een Clio Williams staan. Althans, van een afstand lijkt het een Willy. WIlly-blauw en gouden velgen.
Edwin16v
Contacteer:

Net gespot op de Jonkerfransstraat bij All Bikes voor de deur een ClioII sport 2.0 16v donkerblauw. Kenteken was iets met ..-GT-RR. Had hem verleden keer ook al gezien maar toen ging ie bij Hofplein links af net toen ik achter hem aan ging met mijn Clio >-)
Riël
Über-Spammer

Gespot in Nuth: williams-blauwe gtturbo met williams-gouden originele ph2 velgen.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Met een maxi-cosi erin Riel ????

Die heb ik laatst ook zien rijden....
Jasper16v

gezien in Emmen rond 20:30, blauwe clio 16v fase 1
16 of 17" 5 spaaks wielen, verlaagd

nr bord iets van sv-vn-.. (bent alweer vergete :( )

[off-topic]
ik ben een ace....wwhhiieeee :D
Anonymous

gezien rond 21.10 bij de tunnel vlak bij de Woolder Meent in hengelo..een R5 GTT blauw, nogal optisch getuned...verder ging het allemaal iets te snel om het goed te bekijken.. :p
Rick

Zojuist gezien in zwolle bij het squash centrum. Een zwarte GTT phase 2 met gouden phase 2 velgen en een soort van luchthapper op de motorkap. Hij zag er zo op het eerste gezicht netjes uit. Kenteken = XR-37-LG
catrinus

Vandaag gezien in muntendam toen ik mijn collega ophaalde. Een verlaagde 5 gtt bleu sport met 16 inch velgen. Ik heb ff met de eigenaar gesproken en hij heeft er een 1700 turbo blok in liggen met 237 pk aan de wielen :p. Tevens heeft hij thuis een 1800 16v turbo blok liggen. Van binnen had hij een batterij meters geplaatst en een rolkooi van voor naar achter. Ook had hij 2 sparco kuipstoelen erin zitten.
There will be plenty of time to rest when your dead
catrinus

ow ja het uiterlijk van de wagen was netjes.
There will be plenty of time to rest when your dead
Menno

ik zag vanavond voor een huis in Dieren een auto-ambulance staan met een dikke vette stoere cup-megane er op. Raar, heb daar nog nooit enige Renault of auto activiteit gezien
rev it like a rental
Tim B.

catrinus schreef:Vandaag gezien in muntendam toen ik mijn collega ophaalde. Een verlaagde 5 gtt bleu sport met 16 inch velgen. Ik heb ff met de eigenaar gesproken en hij heeft er een 1700 turbo blok in liggen met 237 pk aan de wielen :p. Tevens heeft hij thuis een 1800 16v turbo blok liggen. Van binnen had hij een batterij meters geplaatst en een rolkooi van voor naar achter. Ook had hij 2 sparco kuipstoelen erin zitten.
Met ronde gaten in de voorbumper? Heb ik ook welles gezien en mn broer heeft er ook welles mee gepraat. Kwam nogal opschepperig over destijds.
~thijs~
Contacteer:

Steven(ventieldopje) schreef:Vanmiddag hiero in Beverwijk, een donker (groene?) clio met iemand erin die toeterde. (kep nog ene poging tot zwaaien gedaan)

Ik denk bijna zeker te weten dat het Thijs was, jammer dat we allebi een andere kant opgingen.

Ik schrok wel een beetje, zat nogal in gedachten verzonken ;)
NoŽp ik was het niet tenzij je me ergens in frankrijk gezien hebt :)
~thijs~
Contacteer:

kaatje schreef:Hoi Thijs,

Helaas was ik het niet. Er staat hier in Haarlem nog een blauwe, maar dan een phase 1 met zwarte skirts. Die staat meestal op het santpoorterplein. Volgens Martijn rijdt er ook een meisje in. Die van ons is dus helemaal blauw, met 15" velgen en aardig verlaagd. Ik ben bruin lang haar. Meestal ben ik te spotten tussen Haarlem noord (planetenwijk) en Halfweg (mijn school). Jij hebt een zilvergrijze Clio Rsi he? Ik zal eens even goed opletten!

Ik heb trouwens zelf een weekje geleden een onbekende 5GT blue sport gespot. Rond 4 uur, volgens mij op donderdag 16 of vrijdag 17 mei. Hij trok flink op van de amsterdamse vaart richting rottepolderplein. Ik kwam daar net vandaan de andere kant op. Zwaaien hielp niet...

Groetjes van Karen
Hee Karen, beetje late reactie, maar ik kom net terug van vakantie :) maar ik rij in een zwarte (metallic) RSi met zilveren OZ velgen eronder en ik sta in de zijstraat van de zijlweg op de hoek waar mycom zit :p

Was wel tof trouwens we reden door parijs waar we naast een vette knalrode gtturbo reden van een fransoos, die bleef een beetje om ons heen hangen, zag de stickers op de zijruit stak zŽn duim op en reed door
Anonymous

Hoi Thijs,

Leuke vakantie gehad? Ik zal op een zwarte clio rsi letten! (Wel even wat anders dan zilver, maar ook mooi!) Wij hebben vandaag nog een blauwe GT gekocht. Die staat nu geparkeerd in Heemstede, bij de ouders van Martijn. Na de vakantie gaat onze oude blauwe GT aan de kant, en gaan we deze mooi maken met wat onderdelen van de oude. See you!

Groetjes van Kaatje
Arjen

Vanmiddag gespot in Emmen: grijze Clio 16v. Mooi kleurtje voor een Clio.
mike16v

Hee kaatje!

Je kent me nog niet, maar wie weet zie je me wel is rijden in Haarlem, ik woon in de spaarnwouderstraat, thijs heb je al eens gespot nu ik nog :) ik rij in een williams blauww clio 16v :)

Thijs lekkere vakantie gehad?!
Ik spreek je snel, we mailen 8)
Patrick

vandaag gespot in maastricht een witte gtturbo met een zwarte grille op kennedybrug en bij bp de geuselt een roubie rooie met bijzondere achterraamvleugel.
Ben

Is deze auto van iemand van de club?

Rode renault 5 GTE/GTL/GTX? Verlaagd, leuke velgjes, Als ik het goed zag een 10cm remus pijp en in tip top staat. Kenteken YJ-78-**. Ik zie hem ook wel eens bij de Renault dealer staan. In Hilversum.
Anonymous

Hoi Mike 16v,

Ik ben benieuwd!Ik zal extra goed opletten of ik een clio williams zie... Ik rijd altijd in de cobaltblauwe 5Gt turbo, maar we hebben inmiddels ook een antracietgrijze. Daar rijdt Martijn in. Wij wonen in Haarlem-Noord (Planetenwijk, achter de Rijksstraatweg). Maar dat had je vast al eerder gelezen in dit topic.

Ik heb vandaag trouwens nog een 5GT gespot op het Kennemerplein, bij station Haarlem. Om half 4 's middags, het was een gele(!)met zwarte skirts en bumpers. Dus die moet zichzelf wel herkennen toch?

Groetjes van Kaatje :)
mike16v

aatje ff vooor de duidelijkheid, ik heb helaas geen williams :( maar de kleur is williams blauw :)

dus ik heb gewoon de originele silver kleurige 16v velgen, wel extra verlaagd.
Ik zal naar je uitkijken (jullie)

Groetjes
~thijs~
Contacteer:

Jeetje Kaatje dat gaat lekker :lol: eerst heb ik een zilvere rsi en nu heeft mike een williams :wink:
Jesper16v
Contacteer:

In de buurtvan Grave/Alverna kom ik vaak een R19 16v tegen.
Ik denk Phase I
Deze is Blauw met gele striping, gele luchthapper, gele grill enz.

Is deze al lid van deze club of moet ik em nog een keer aanhouden om lid te maken!!!

P.S. Een sportieve bestuurder BTW, Altijd ff seinen of handje op steken. "dat zouden meer mensen moeten doen"

Kenteken onbekend
~thijs~
Contacteer:

Kwam trouwens vrijdag 7 april om ongeveer 1 uur s'nachts volgens mij een williams of een williams lookalike tegen in de buurt van rotterdam delft op de snelweg richting haarlem
Ron RS

vorige week gespot in Tenefe heel veel renault`s voor al clio`s (bijna allemaal 1.2)
een paar clio sports en williams veel 5 jes en megane cabrio`s.

Ik heb me dus niet verveeld :D
Nick (germanstyle)

Op de weg naar de SEAT garage om mijn Arosa te bestellen....

- Rode 5 GTE. Zeer goede staat, optisch niks veranderd
- Bij stoplichten DCW een zwarte 21 Turbo.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Zaterdagavond 8 juni discotheek Pruim te Zevenhuizen,
Donkerblauwe Clio 16v met zilverkleurige Williams velgen.
Troj

Ik zie regelmatig in de buurt van Spijkenisse een witte 5 GTT , phase I rijden. Ziet er niet echt mooi uit, maar staat gedeeltelijk in de grondverf, dus misschien wordt het nog wat :D Helaas geen kenteken :(
Bij iemand bekend?? Anders rij ik hem klem
om een sticker te overhandigen :)
Life is too short to not enjoy :)
elwin81

Zaterdagavond 8 juni discotheek Pruim te Zevenhuizen,
Donkerblauwe Clio 16v met zilverkleurige Williams velgen
Komt ook naar automaina volgens mij
Het is een kameraad van jeroen uit groningen met een clio 16Vhttp://r5gtturbo.tripod.com
TimTurbo

In Enschede: een donkergrijze 5 GTT Phase II. Hieronder Clio 16 v velgen Phase I en mooi verlaagd.
Deze staat vaak bij mij om de hoek geparkeerd. Een bekende van iemand hier?
Gesloten