Voor de mensen die mee zijn geweest met de meeting van oktober vorig jaar even the magicword: KIBBELING. quote]
Hoorde ik daar kibbeling????????

Met ronde gaten in de voorbumper? Heb ik ook welles gezien en mn broer heeft er ook welles mee gepraat. Kwam nogal opschepperig over destijds.catrinus schreef:Vandaag gezien in muntendam toen ik mijn collega ophaalde. Een verlaagde 5 gtt bleu sport met 16 inch velgen. Ik heb ff met de eigenaar gesproken en hij heeft er een 1700 turbo blok in liggen met 237 pk aan de wielen. Tevens heeft hij thuis een 1800 16v turbo blok liggen. Van binnen had hij een batterij meters geplaatst en een rolkooi van voor naar achter. Ook had hij 2 sparco kuipstoelen erin zitten.
NoŽp ik was het niet tenzij je me ergens in frankrijk gezien hebtSteven(ventieldopje) schreef:Vanmiddag hiero in Beverwijk, een donker (groene?) clio met iemand erin die toeterde. (kep nog ene poging tot zwaaien gedaan)
Ik denk bijna zeker te weten dat het Thijs was, jammer dat we allebi een andere kant opgingen.
Ik schrok wel een beetje, zat nogal in gedachten verzonken
Hee Karen, beetje late reactie, maar ik kom net terug van vakantiekaatje schreef:Hoi Thijs,
Helaas was ik het niet. Er staat hier in Haarlem nog een blauwe, maar dan een phase 1 met zwarte skirts. Die staat meestal op het santpoorterplein. Volgens Martijn rijdt er ook een meisje in. Die van ons is dus helemaal blauw, met 15" velgen en aardig verlaagd. Ik ben bruin lang haar. Meestal ben ik te spotten tussen Haarlem noord (planetenwijk) en Halfweg (mijn school). Jij hebt een zilvergrijze Clio Rsi he? Ik zal eens even goed opletten!
Ik heb trouwens zelf een weekje geleden een onbekende 5GT blue sport gespot. Rond 4 uur, volgens mij op donderdag 16 of vrijdag 17 mei. Hij trok flink op van de amsterdamse vaart richting rottepolderplein. Ik kwam daar net vandaan de andere kant op. Zwaaien hielp niet...
Groetjes van Karen
Komt ook naar automaina volgens mijZaterdagavond 8 juni discotheek Pruim te Zevenhuizen,
Donkerblauwe Clio 16v met zilverkleurige Williams velgen