Zeeuw zijn oude Williams?
-
- Über-Spammer
word hij nu alweer verkocht ???
Ik heb er 1 van 93 die wel helemaal goed is.
Voor 9500 euro
Voor 9500 euro
-
Ik weet niet zeker of het deze is, maar alle gegevens die er bij staan kloppen wel. Staat helaas niet bij vermeld dat ie een gare bak heeft 

Jongens hou nou eens op met iedereen steeds te screenen, als iemand iets wil verkopen laat hem dan lekker en al zeker als hij een ander er blij mee maakt, lopen jullie het wer af te zeuren je zou er zelf ongelukkig van worden. 

Als iemand nog een snelle Willi met goede wegligging wil hebben.....
Dan moet je snel zijn, want het hoogste bod tot nu toe is 8500 en deze persoon komt zaterdag proefrijden.
Als ik geen beter aanbiedingen krijg voor die tijd en hij wil hem, dan is ie weg.
SNIKKKK
Dan moet je snel zijn, want het hoogste bod tot nu toe is 8500 en deze persoon komt zaterdag proefrijden.
Als ik geen beter aanbiedingen krijg voor die tijd en hij wil hem, dan is ie weg.
SNIKKKK
ik wil hem wel hebben 

Serieuze reacties graag.
preciez....ofzo
-
Ik vind dit juist goed als dit word bijgehouden!!
Want die Willi heeft dus een gare BAK!!
Dus hij wil iemand anders gaan naaien!!
Ik moet hem eens tegenkomen....... :-*
Je hebt het voor alle duidelijkheid nu niet over MIJN willi, want die is goed namelijk.
-
nee dat klopt
Ik heb het over die andere
Ik heb het over die andere

OKAY om DIE redenen mag je het van mij 100% zeker doen, maar niet iemand afzeiken he die wel goed spul probeerd te verkopen !Confusedsb schreef:Ik vind dit juist goed als dit word bijgehouden!!

-
HIJEN & KRIKKEN is niet erg als het een mooi vrouwtje is
Maar als je je auto verkoopt met allemaal mankementen en je zegt er niks over tegen de 'koper' dan ben je gewoon een zielige zuinige CHEAP-ASS.
zoooooo

Maar als je je auto verkoopt met allemaal mankementen en je zegt er niks over tegen de 'koper' dan ben je gewoon een zielige zuinige CHEAP-ASS.
zoooooo

Ik heb er een liefhebber voor, maar z'n budget ligt lager dan m'n vraagprijs.Als hij hem lekker vindt rijden en we worden het over de rest eens, dan gaat ie zaterdag weg.
Maar ik verkoop hem liever voor iets meer aan een clublid, zonde dat ie de club verlaat en ik krijg er te weinig voor terug.
Is net bij achterberg een korte bak opgezet, andere aandrijfassen, nieuwe plaat plus drukgroep, nieuwe remmerij rondom, grotere hoofdremcylinder, cup-dempers, nieuwe distributieriem en diverse keerringen, (aandruk)rollen etc.
Is achteraf weggegooid geld op deze manier.
Maar ik verkoop hem liever voor iets meer aan een clublid, zonde dat ie de club verlaat en ik krijg er te weinig voor terug.
Is net bij achterberg een korte bak opgezet, andere aandrijfassen, nieuwe plaat plus drukgroep, nieuwe remmerij rondom, grotere hoofdremcylinder, cup-dempers, nieuwe distributieriem en diverse keerringen, (aandruk)rollen etc.
Is achteraf weggegooid geld op deze manier.
"Ja meneer, mijn auto is inderdaad te koop ja. Nee inderdaad, de staat is zeker niet zo goed. Wat zegt u? Ja, ik heb Žm helaas twee keer in mekaar gereden. U had de tweede keer eens moeten zien, nou het is een wonder dat hij nog rijdt! Hij trekt wel een beetje naar rechts ja. Misschien valt het u niet op, daarom zeg ik het even! Ja, de motorkap zit scheef, het rechterportier sluit niet goed, en oh ja, de linker kokerbalk is al aardig aan het doorroesten! Wat zegt u? U ziet van de koop af??? Potverdorie, dat is de zesde al binnen drie dagen, hoe zou dat toch komen........?????"Confusedsb schreef:HIJEN & KRIKKEN is niet erg als het een mooi vrouwtje is![]()
zoooooo
Begrijp mij niet verkeerd hoor

Ik vind het niet meer dan logisch dat iemand die zijn auto wil verkopen niet aan de grote klok hangt wat de mankementen zijn. En daarom vind ik het errug prettig dat we elkaar hier op de site helpen d.m.v. het uitwisselen van ervaringen over autoŽs die te koop aangeboden worden!!

Laatst gewijzigd door Rudo op vr 7 jun 2002 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Allereerst, bak was idd slecht. Klopt maar oa daarom ligt die bak nu ook bij mij in de schuur en is er een andere onder gegaan. Ten tweede stond hier regelmatig vermeld dat er zo nu en dan wat aan de auto mankeerde. Toen ik em kocht stond er ook dat er een en ander aan moest gebeuren. paar maandjes later heb ik de auto op marktplaats te koop gezet en erbij gezet dattie in redelijke staat was. Had een optie op een megane maar duurde lang dus dan maar proberen te verkopen. Megane ging toch door en kon de clio er op inruilen. Simpel en klaar. Waar IK kotsmisselijk van word, is jouw soort dat nergens iets van afweet, mij begint af te zeiken zonder dat ie er ook maar iets van afweet. Aan je aantal posts te zien heb je zeker niet alles gelezen wat ik over de auto gemeld heb, door de tijd heen. Wordt echt heeel errug moe dat je mij voor cheap ass flikkertje of wat dan ook uitmaakt want jij kent me niet en je kent de auto niet. We zullen het er maar op gooien dat je enigszins CONFUSED bent en ontoerekeningsvatbaar bent ofzo!Confusedsb schreef:Ik vind dit juist goed als dit word bijgehouden!!
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 7 jun 2002 21:10, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Ik ben het met je eens Martijn, voor de rest alles goed met je. Het is al weer een poosje geleden dat we elkaar gezien/gesproken hebben.
Zoals jullie wellicht kunnen zien heb ik sommige posts hier lichtelijk aangepast. Géén scheldwoorden gebruiken aub!
Ten tweede: volgens mij heeft Confusedsb het over de persoon die op marktplaats een Clio Willie te koop aanbiedt, en Zeeuw, dat ben jij toch niet??
Ten tweede: volgens mij heeft Confusedsb het over de persoon die op marktplaats een Clio Willie te koop aanbiedt, en Zeeuw, dat ben jij toch niet??
-
Zij? ben je een meisje gewordenRaSiT schreef:als het goed is wel, vond het ook al vreemd dat hij zo'n opmerking maakte maar zij er niets van

damn, 'tis weer laat, zit weer es aan de drank.. sorry lieffie

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Nou ik ben benieuwd of ik de mijne morgen verkoop.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik hou jullie op de hoogte.
Zoals ik al aangaf heet ik Zeeuw en niet Naagtzaam en zoals ik al aangaf heb ik de auto ingeruild op een megane coupe, een maand geleden. Maw de advertentie is niet van mij. :)
De mijne is met ingang van vandaag weg........

*snik*Marinus16V schreef:De mijne is met ingang van vandaag weg........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Immer wieder die verdammte Holländer
Ben ik niet mee eens; Denk jij nou werkelijk dat die verkoper de mankementen wel tegen jou zegt?? Wordt aub dan snel ff wakker!!!!! Geld = GeldConfusedsb schreef:HIJEN & KRIKKEN is niet erg als het een mooi vrouwtje is![]()
zoooooo
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Ja ray, da's wel ff slikken voor me.
Heb nu geen renault meer, gelukkig heeft m'n nieuwe auto wel 'renault'-motor, uh, en een turbo, gna
Heb nu geen renault meer, gelukkig heeft m'n nieuwe auto wel 'renault'-motor, uh, en een turbo, gna