Waarom is de 19 16V goedkoper dan de Clio 16V?
Raar, mijn broertje heeft een clio 16V en ik heb een 19 16V chamade, maar ik vind dat mijn interieur echt wel mooier is als dat van zijn clio! En mijn stoelen zitten ook nog beter.
Alleen die drie klokjes in het midden van zijn dashbord vind ik mooier, maar voor rest niet!!!!!
Het dashbord van de clio is ook veel meer plastic....
ze zijn allebei van "91
Alleen die drie klokjes in het midden van zijn dashbord vind ik mooier, maar voor rest niet!!!!!
ze zijn allebei van "91
Interieur R19 als dat van een kadett? heb je er uberhaupt wel eens ingezeten? of in een kadett?
Een kadett is idd echt een hok ja! Gister nog in de kadett frisco van mn pa gereden! Ding rijdt zwaar k@t! Dat is echt een hok van binnen, mijn 19 daarentegen is veel mooier ingericht van binnen en toont veel comfortabeler (is tie ook).
Die 2l 16v van de 19 is in Europa nooit verkocht idd, dus moet dan een nieuw blok of foute info zijn. Ennuh tot slot R19 roeleert! Kheb liever een 19 dan een Clio (voor de ruimte) en qua gewicht zullen ze nog niet eens zoveel schelen denk ik?

Een kadett is idd echt een hok ja! Gister nog in de kadett frisco van mn pa gereden! Ding rijdt zwaar k@t! Dat is echt een hok van binnen, mijn 19 daarentegen is veel mooier ingericht van binnen en toont veel comfortabeler (is tie ook).
Die 2l 16v van de 19 is in Europa nooit verkocht idd, dus moet dan een nieuw blok of foute info zijn. Ennuh tot slot R19 roeleert! Kheb liever een 19 dan een Clio (voor de ruimte) en qua gewicht zullen ze nog niet eens zoveel schelen denk ik?

Als mn auto puur voor de lol was had ik ook een 5 en als ik het geld er straks voor heb koop ik sowieso een 5 voor dr bij
!
5 roeleert big-time, vindt dat ook stoerder rijden dan een 16v ofzo! Veel "natuurlijker"!

5 roeleert big-time, vindt dat ook stoerder rijden dan een 16v ofzo! Veel "natuurlijker"!
Visscher schreef:Raar, mijn broertje heeft een clio 16V en ik heb een 19 16V chamade, maar ik vind dat mijn interieur echt wel mooier is als dat van zijn clio! En mijn stoelen zitten ook nog beter.
ze zijn allebei van "91
Jij lef hebben

Kan je die lijst anders eens posten ? Vind dat toch wel interessant om te lezen.Bart V schreef:geen idee, zal het eens vragen. denk van wel.Michel S. schreef:[offtopic]
Staat een R21 Turbo eigenlijk ook op de zwarte lijst???
[/offtopic]
Denk dat het heel erg met de vraag te maken heeft. Mij lijkt de clio ook sportiever rijden dan de 19. Clio is ja net een 5 en daardoor zijn karteigenschap al bijna aan zijn zijde.
-
Jij hebt er verstand van!!een 19 zit gewoon lekkerder dan een clio > iets dieper en met meer steun. Ook is het dashboard van een beter kwaliteit het is dan ook een auto van eenklasse hoger
Gegroet, marcel (a happy R19 driver)
He marcel !Marcel dLC schreef: Jij hebt er verstand van!!
Gegroet, marcel (a happy R19 driver)
zegt je 19 al boenkie boenkie ?

-
Hij heeft al wel even geboenkt, maar nu heeft mijn versterkerkabel het begeven volgens mij.
Ik heb nu toch alles er wer uigehaald wat vanavond ga ik beginnen de kist te verbouwen.
Ik heb nu toch alles er wer uigehaald wat vanavond ga ik beginnen de kist te verbouwen.
check je zekering ff (bij je accu), Ik moest de mijne upgraden naar 60 ampere, bij het installeren v.d. kist.Marcel dLC schreef:Hij heeft al wel even geboenkt, maar nu heeft mijn versterkerkabel het begeven volgens mij.