Ik heb net wat rond gebeld en volgens de 1 moet m'n Turbotje op de rollerbank om m'n carb met nieuwe grotere sproeiers af te stellen en volgens de ander is het weer niet nodig.
Hoe hebben jullie het gedaan? Met of zonder rollerbank?
Ik sprak ook net met de Veban (die doen het zonder rollerbank) en hoorde dat ze een speciaal kitje ontwikkeld hadden voor de GT Turbo.
Iemand die met dit kitje rijd?
Mocht ik niet dat kitje willen maar ergens anders zelf bestellen. Wat voor sproeiers moet ik dan bestellen?
Voor de goede orde ik wil met 1.1 bar druk gaan rijden voor het moment. (tot November... want dan gaan er leuke dingen gebeuren)
Grotere Sproeier ervaring
-
- Contacteer:
ik heb beide GTT's voorzien van een 135ér sproeier. Nooit de rollerbank opgeweest om het af te laten stellen. Wat je wel kan doen is een lambdasonde erin zetten en kijken of het allemaal een beetje klopt.
is tenminste al iets van info die je dan krijgt wat je voorheen niet had.
rollerbank is en blijft de beste methode denk ik zelf, maar om nou een rollerbank 3 uur te huren voor het ding af te stellen lijkt me een beetje onzin. Tenzij je echt het onderste uit de kan wilt halen, maar dan moet je nog wat wat andere dingen veranderen denk ik.
suc6
is tenminste al iets van info die je dan krijgt wat je voorheen niet had.
rollerbank is en blijft de beste methode denk ik zelf, maar om nou een rollerbank 3 uur te huren voor het ding af te stellen lijkt me een beetje onzin. Tenzij je echt het onderste uit de kan wilt halen, maar dan moet je nog wat wat andere dingen veranderen denk ik.
suc6
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
zeker bij jouw druk ja.....
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Kosten hoor ik Dinsdag pas. De persoon die de prijsjes vor Renault Tuning Club maakt is er vandaag niet.Roy (Signaalkabel) schreef:Toch maar ff kopen dan![]()
Wat voor kitje heeft veban liggen?
En de kosten???
Dus moet Dinsdag bellen.
Ik wil het liefst dat ik effe zaterdag ochtend het hele zooitje kan regelen. Want moet toch een tering eind rijden hiervoor.. dus kan niet even voor werk...
Wat zit er allemaal in dat kitje dan? Bij bb performance tuning fixxen ze je carberateur voor 100 euro. Dan heb je een andere sproeier, andere naald ofzo en betere flow o.i.d
Laat maar ff weten wat het bij veban kost anders heb ik ook wel interesse

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Contacteer:
Zal ik doen...Roy (Signaalkabel) schreef:Wat zit er allemaal in dat kitje dan? Bij bb performance tuning fixxen ze je carberateur voor 100 euro. Dan heb je een andere sproeier, andere naald ofzo en betere flow o.i.d
Gingen jullie niet naar Engeland?
-
- Contacteer:
Ja.... s'ochtend in de spits laat je niet effe je auto achter om dan snel naar werk te gaan en hem s'avonds op te halen...Goof schreef:Utrecht - Rijswijk???RickGT TURBO schreef:Want moet toch een t@ring eind rijden hiervoor..
-
- Contacteer:
Roy; afstellen zelf is bijna niet te doen namelijk.Roy (Signaalkabel) schreef:Oh je laat het doen?
Het veranderen schijnt een eitje te zijn. Maar het afstellen heb je eigenlijk een rollerbank voor nodig en op z'n allerminst een installatie waar je de co2 waarden enzo mee kan meten...
er staat een pracht van een handleiding van afstelgoeroe menno op de clubsite.... daar ga je dan toch geen geld meer aan uitgeven?
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Ga je vanavond nou laten zien hoe het moet die sproeiers vervangen?Tijn schreef:er staat een pracht van een handleiding van afstelgoeroe menno op de clubsite.... daar ga je dan toch geen geld meer aan uitgeven?
Want ik zou eerst niet komen maar als je het laat zien dan kom ik speciaal daarvoor langs..
Gaat het door?
als edwin even zijn carb meeneemt wel...
there is no spoon.
Ja zit watRickGT TURBO schreef:Ja.... s'ochtend in de spits laat je niet effe je auto achter om dan snel naar werk te gaan en hem s'avonds op te halen...Goof schreef:Utrecht - Rijswijk???RickGT TURBO schreef:Want moet toch een t@ring eind rijden hiervoor..

Ik werk om de hoek van de Veban

En het werkt ook nog; ik heb net volgens deze handleiding mijn Co afgesteld en hij loopt nu weer redelijk. Een brommert afstellen is lastiger.Tijn schreef:er staat een pracht van een handleiding van afstelgoeroe menno op de clubsite.... daar ga je dan toch geen geld meer aan uitgeven?
-
- Contacteer:
Ik heb pas drie keer gebeld. En drie keer zou ik terug gebeld worden met de prijs. En drie keer wisten ze precies wie ik was. En drie keer konden ze zo m'n telefoon nummer uit hun hoofd op dreunen (nou is het wel een makelijk nummer natuurlijkRoy (Signaalkabel) schreef:Hoe is dit nou afgelopen, Rick?
Ben je nog bij Veban geweest??

Maar tot op heden ben ik nog nooit terug gebeld...
Ze willen zeker geen klanten ofzo....
Drive it like you stole it