Dat is dus niet waar wat je nu zegt. Er waren er nu wel een paar extra uit die omgeving maar de opkomst van de mensen uit die richting was er al. Als je bij jullie een wekelijkse meeting gaat maken in plaats van om de week vallen er in Veldhoven toch al zeker richting de 6 auto's weg denk ik en dat is toch best wel veel.
Maar wat vind de rest van het idee om om de week te gaan meeten in Veldhoven en Limburg en dan 1 X in de maand in Belgie. Het is natuurlijk de beslissing van de mensen die op de meeting komen en niet van 1 van ons 2. Nou mensen laat jullie effe horen.
Tot gauw weer. Mazzelzzzzzzzz
ACT : M.u.L verslag.
-
- Contacteer:
ik vindt het goed joh ,heb er geen probleem mee,enne hiero in maastricht hebben we een hele grote mac met een super groot parkeerterrijn waar je lekker kunt staan met je auto'tje,plek zat hiero,laat het maar horen ,ik ben wel voorstander voor een keer in veldhoven en een keer in maastricht ,en dan eens in de maand uitwijken naar belgie,dan moetten we gile lief aankijken
voor een plekkie daaro ,
ik hoor het wel greetz marco

ik hoor het wel greetz marco
-
- Contacteer:
Goede s'morgens mensen.
we hebben toch nog genoeg tijd daarvoor. mazzelzzzzz

-
- Contacteer:
Als het wat dichterbij was geweest had ik wel meegegaan. Is wel lachuh met een paar mensen van de rtc daar naar toe gaan. Fijne avond Riël.Riël schreef:Ok dan! Zullen we 't daarop houden?
Ff vraagje iemand zin om vanavond naar de kermis in geleen te gaan?? Is best vette kermis !
Mazzelzzzz
Op de mensen uit limburg topic:
A.S. Donderdag zit ik prima!!!
Zeg het maar!!
Heej we kunnen ook es gaan karten hier in de buurt, en daarna ff wat drinken. Valt me net in heb al lang niet meer gekart ! Gaan we naar lanaken ofzo misschien dat iemand van de belgen mee wil?
A.S. Donderdag zit ik prima!!!
Zeg het maar!!
Heej we kunnen ook es gaan karten hier in de buurt, en daarna ff wat drinken. Valt me net in heb al lang niet meer gekart ! Gaan we naar lanaken ofzo misschien dat iemand van de belgen mee wil?