De Onbekende Renault.
-
- Contacteer:
Volgens mij heb ik die de afgelopen week ook al eens zijn rijden, met een maxi-cosi erin ....Riël schreef:Gespot in Einighausen, tegenover de frituur op de parkeerplaats bij die appartementjes: Clio Williams. Nooit gezien in dit gehuchtje hier

moontje verklaar maxi-cosi is dat geen stoeltje voor de kidsMoontje schreef:Volgens mij heb ik die de afgelopen week ook al eens zijn rijden, met een maxi-cosi erin ....Riël schreef:Gespot in Einighausen, tegenover de frituur op de parkeerplaats bij die appartementjes: Clio Williams. Nooit gezien in dit gehuchtje hier
-
- Contacteer:
Yep... das inderdaad een kinderstoeltje... 

Op de Loodijk richting Weesp mooie willi gespot en een zwarte megane met een leuke sportpijp (die niet handsfree belde
).
En een willi in Hilversum gespot die ik voorrang vergat te geven
Iemand van de club? Hij keek wel uit gebreid.
En een geweldig mooie rooie GTE in Hilversum richting de Esso bij de schuttersweg

En een willi in Hilversum gespot die ik voorrang vergat te geven

Iemand van de club? Hij keek wel uit gebreid.
En een geweldig mooie rooie GTE in Hilversum richting de Esso bij de schuttersweg
Hoi Thijs,
Helaas was ik het niet. Er staat hier in Haarlem nog een blauwe, maar dan een phase 1 met zwarte skirts. Die staat meestal op het santpoorterplein. Volgens Martijn rijdt er ook een meisje in. Die van ons is dus helemaal blauw, met 15" velgen en aardig verlaagd. Ik ben bruin lang haar. Meestal ben ik te spotten tussen Haarlem noord (planetenwijk) en Halfweg (mijn school). Jij hebt een zilvergrijze Clio Rsi he? Ik zal eens even goed opletten!
Ik heb trouwens zelf een weekje geleden een onbekende 5GT blue sport gespot. Rond 4 uur, volgens mij op donderdag 16 of vrijdag 17 mei. Hij trok flink op van de amsterdamse vaart richting rottepolderplein. Ik kwam daar net vandaan de andere kant op. Zwaaien hielp niet...
Groetjes van Karen
Helaas was ik het niet. Er staat hier in Haarlem nog een blauwe, maar dan een phase 1 met zwarte skirts. Die staat meestal op het santpoorterplein. Volgens Martijn rijdt er ook een meisje in. Die van ons is dus helemaal blauw, met 15" velgen en aardig verlaagd. Ik ben bruin lang haar. Meestal ben ik te spotten tussen Haarlem noord (planetenwijk) en Halfweg (mijn school). Jij hebt een zilvergrijze Clio Rsi he? Ik zal eens even goed opletten!
Ik heb trouwens zelf een weekje geleden een onbekende 5GT blue sport gespot. Rond 4 uur, volgens mij op donderdag 16 of vrijdag 17 mei. Hij trok flink op van de amsterdamse vaart richting rottepolderplein. Ik kwam daar net vandaan de andere kant op. Zwaaien hielp niet...
Groetjes van Karen
-
- Contacteer:
Gisteren gezien in Den Haag (bezuidenhout)
zilvergrijze megane coupe, lage 16v spoiler, mooie OZ velgen, sideskirts/voorspoiler en leren bekleding.
Is ie van iemand van hier of rmcc ?
Gr, Mark
zilvergrijze megane coupe, lage 16v spoiler, mooie OZ velgen, sideskirts/voorspoiler en leren bekleding.
Gr, Mark
-
- Contacteer:
Mark coupe16v schreef:Gisteren gezien in Den Haag (bezuidenhout)
Was het nie die van Remko ????

gisteravond in kaatsheuvel donkerblauwe 19 16V zat wat onder het zand en even voor kaatsheuvel op een parkeerplaats langs de snelweg donkerblauwe clio 16V met standaard 16V schoepen goud gespoten
Mzzls :-* :-*
Mzzls :-* :-*
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Vers van de pers: Vandaag gespot om 12.50 antracietgrijze 5GT, voor zover ik kon zien netjes en redelijk origineel, brouwerskolk tussen haarlem en overveen. Sloeg af naar de duinlustweg (kraantje lek). Bij iemand bekend? Deze auto heeft precies dezelfde kleur als onze nieuwe aanschaf.
Groetjes, Karen
Groetjes, Karen
-
vandaag gespot om 14:00 een grijze clio rs op de erasmusbrug in rotterdam.
-
vandaag 26 mei heb ik in oosterbeek een clio 16v gespot met gouden 15 inch speedline velgen
haha dezelfde velgen als ik heb (zie ook icoontje)
wel gaaf om die velgen is onder een clio te zien was een mooi strakke blauwe bak
helaas geen rtc stickers er op
zou wel leuk zijn als we kaartjes hebben ofzo die we dan onder de ruitenwisser kunnen doen zo van kijk is op http://www.renault-tuning.com
haha dezelfde velgen als ik heb (zie ook icoontje)
wel gaaf om die velgen is onder een clio te zien was een mooi strakke blauwe bak
helaas geen rtc stickers er op
zou wel leuk zijn als we kaartjes hebben ofzo die we dan onder de ruitenwisser kunnen doen zo van kijk is op http://www.renault-tuning.com
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
- Contacteer:
Dat was een niet Remko, maar een maat van hem...Mark coupe16v schreef:Gisteren gezien in Den Haag (bezuidenhout)
Gr, Mark
Vanmiddag rond 15.30 uur op de Benedenrijweg op de grens van R'dam / Ridderkerk een zilvergrijze Clio RS (vorig model). Enige wat is blijven hangen is dattie een dubbelronde uitlaat eronder had zitten.
Vanavond rond 20.20 uur op de A16 (R'dam -> Breda) thv H.I. Ambacht een Williamsblauwe R19 16V phase 1, zag er netjes uit.
Vanavond rond 20.20 uur op de A16 (R'dam -> Breda) thv H.I. Ambacht een Williamsblauwe R19 16V phase 1, zag er netjes uit.
-
- Contacteer:
Bedoel je deze somsMenno schreef:Bij een slijterij langs de A12, vlak voor de Duitse grens:
een dikke gele megane coupe met vleugel en sporty wielen.
Iemand van hier?

[img]http://www.meganecoupe.nl/club/leden/mi ... cijs06.jpg[/img]
Die is van Michel, woont ook ongeveer in de buurt waar jij hem zag

-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Zondag 26-05-02:
In Purmerend.
Een witte gtt(OF GTE, kon t niet zo goed zien) met de Martini racing kleuren(stickers).
Ik zag hem maar heeeel effies, maar volgens mij was t een gtt.
Weet iemand uit P'end meer???
Mazzl.
In Purmerend.
Een witte gtt(OF GTE, kon t niet zo goed zien) met de Martini racing kleuren(stickers).
Mazzl.
Die is van Marcel, ook aanwezig op dit forum. Het betreft hier een R5GTT.spir@l schreef:Zondag 26-05-02:
In Purmerend.
Mazzl.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Ah cool!
Dus nog een Purmerender met gtt.
Jammer dat ik hem niet goed zag.
Hij reed wel recht een algemene politie-controle in waarbij ze iedereen naar de kant haalden....(die ik dus aan t ontwijken was vanwege mn APKaatje.....bijna de lul
. Maar ja..eigen schul, dikke lul!)
Ik hoop dat-ie alles in orde had.
mazzl.
Dus nog een Purmerender met gtt.
Jammer dat ik hem niet goed zag.
Hij reed wel recht een algemene politie-controle in waarbij ze iedereen naar de kant haalden....(die ik dus aan t ontwijken was vanwege mn APKaatje.....bijna de lul

Ik hoop dat-ie alles in orde had.
mazzl.
Donkergroene clio 16v in Tilburg bij de faculteit natuur&techniek de school waar ik dus ook op zit. Had een ovaal sebring uitlaatje eronderliggen en een rtc sticker achterop wie is dit?
Die stickers zie je echt overal! Gaaf man!martijnanus schreef:Donkergroene clio 16v in Tilburg bij de faculteit natuur&techniek de school waar ik dus ook op zit. Had een ovaal sebring uitlaatje eronderliggen en een rtc sticker achterop wie is dit?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
In bergen op zoom staat er elke dag in de stationsstr. een mega vette r5
T'is een witte met een clio16v luchthapper, en bruut verlaagd, mooie velgen, en een mooi geluid uit z'n uitlaat
Verder geen stickers van rtc
Kent iemand deze?
T'is een witte met een clio16v luchthapper, en bruut verlaagd, mooie velgen, en een mooi geluid uit z'n uitlaat
Verder geen stickers van rtc
Kent iemand deze?
ben nog nooit een witte gtt hier in leeuwarden tegen gekomen, ja alleen 5 jaar geleden. maar misschien dat jbl het weet dat er 1 rond rijd, want die heb ik al eens in dit topic zien posten dat ie een witte gtt kan hier in de buurt ??????Heino schreef:Vannacht gezien in leeuwarden bij structon nabij station,parelmoer witte GTT p2 met GTtuning gat in bumper,kenteken JJ-GR-..
Mzzls :-*
<-------So you know don't mess with a Reno------->
er staat al een tijdje een R5GTT ph 2 (??) voor een huis voor station Nijmegen CS. Hij is wit en heel volgend kenteken: XT-VB-21...Is deze bekend bij iemand? Vanuit de bus (:lol:) ziet hij er wel strak uit, aardig origineel naar mijn idee...
-
- Contacteer:
Er staat in de buurt van De Lier/Gravenzande (ligt allemaal weer in de buurt van Delft) ergens op een grasveldje een blauwe 16v te koop, van iemand?
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."