morgen ga ik de turbo halen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
marco

nou mensen morgen is het zover, morgen ga ik mijn meisje terug halen,ja ja ik ga mijn eigen turbo terug kopen ,heb net de twingo met schade verkocht,en morgenvroeg om 7:53 stap ik in de trein naar breda,waarna ik weer lekker in mijn turbo'tje kan terug rijden naar maastricht,wauw ik verheug me echt op morgen want ik heb de turbo echt gemist,en hij gaat er nu ook voor geen geld meer uit , die blijft nu totdat die onder mijn kont uit roest :lol: ,ze hebben nog wat dingen gedaan aan de turbo ,zoals een nieuw smetteloos interrieur eringezet,nieuwe steekassen,en een nieuwe turboslang eropgezet,nou mensen ik ga zo slapen morgen vroeg dag :D :D :D ,ik laat jullie wel weten hoe de reis vanuit breda is gegaan

greetz marco
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gaaf! Welkom terug!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
marco

thx chris , it feels good to be back :lol:
Patrick L.

Hey Marco,

leuk voor je man! Wens ik je alvast een snelle en veilige reis terug naar Maastricht morgenmiddag!
En tot binnenkort natuurlijk :D
Mark G
Contacteer:

Hoe oude liefde terug nieuwe liefde kan zijn...
Prachtig... schitterend.. snif.. :D
jnjansen_r5gtturbo

Goede behouden reis en veel plezier met je turbo 8)
Rob

Cool, marco
hoe meer GT tubo's in Maastricht hoe beter!
Rob
Michel S.
Contacteer:

1 woord

super
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Chrisv

Gaaf man, ik hoorde het vanmorgen al maar in ieder geval veel plezier met je 5je.

P.s. zodra ik een reactie heb gekregen mail ik je.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Anonymous

Hallo Marco
Ik ben net terug van jou auto'tje om hem nog even te wassen en stofzuigen en ik kom tot de Vreselijke ontdekking dat er een gaatje in de achterbank zit :evil: :evil: :evil: van ongeveer 0,5 bij 1 cm. ik zal het een klein beetje proberen uit te leggen hoe het gegaan is .
Toen wij hem kochten is er zoals ik al gezegd heb een smetteloos interieur ingegaan.
Mijn maat heeft hem toen een keer meegenomen om te kite surfen en heeft de bank, per ongeluk natuurlijk beschadigd. de auto is toen de garage ingegaan en niet meer van zijn plaats afgeweest omdat jij toen al gezegd had dat je hem terug wou hebben.
Ik heb er al die tijd niet opgelet dus het is me niet opgevallen anders had ik je nooit dat smetteloze interieur belooft.
En het valt allemaal wel mee want je ziet het niet echt goed maar omdat ik het nou al belooft heb zorg ik dat jij een perfecte achterbank van mij krijgt :) :) .
Het is dat het vanavond te laat was anders had ik er mijn eigen achterbank ingezet ,ik moet er morgen weer om 5 uur uit :( :( .
Nogmaals ik ga echt regelen dat jij van mij een nieuwe bank krijgt ,al moet ik hem brengen .
Of we kunnen misschien wat regelen met iemand op het forum die jou of mijn kant toch op moet, of op een meeting :wink: :wink: .
Sorry marco en ik hoop dat je morgen toch met veel plezier je turbo'tje mee naar huis neemt,ik ben werken dus ik zie je niet maar dat komt wel goed(ivm achterbank) :D :D .
MAZL....
Anonymous

Kijk dat is nou nog eens jofel :) Top man :) kan niet anders zeggen :)
-Ray-
Contacteer:

haha

oude liefde roest niet??

of toch wel????

hahahahaaa sorry binnenpretje :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
marco

thx guys, enne nick dat komt wel goed joh :lol:
zometeen lekker ff relaxen in de trein en daarna lekker terug tuffen in mijn gt'tje,
greetz marco
Goof

Beter Marco,
je schatje weer terug :)
marco

nou mensen ben net terug uit breda,en het is super gegaan ,no problems onderweg,had ik ook niet verwacht :D ,ik ben nu weer super happy ,heb mijn meisje weer voor de deur staan ,heb weer de gehele feeling terug,wij horen en zien ons zekers weer een keer op een meeting,greetings marco
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Nogmaals, erg gaaf dat je hem terug hebt Marco!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Michel S.
Contacteer:

marco schreef:nou mensen ben net terug uit breda,en het is super gegaan ,no problems onderweg,had ik ook niet verwacht :D ,ik ben nu weer super happy ,heb mijn meisje weer voor de deur staan ,heb weer de gehele feeling terug,wij horen en zien ons zekers weer een keer op een meeting,greetings marco
Hey Marco,

Super jong dat Limboland weer een mooie GTT rijker is. We moeten eens wat afspreken. Avondje poetsen ofzo. hahaha.

Kunnen jullie de 21 eens zien.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Robert dB.

Welcome back Marco!!
marco

is goed michel doen we een keer, ff kijken wanneer het weer lekker weer is dan kom ik wel ff langs geflits :D :D :D :D ,enne die 21 wil ik zekers zien ,cool idee trouwens ,
voor de rest thx for the suport guys
greetz marco
Patrick L.

hey Limbo-guys,
gaan we binnenkort weer eens meeten? laten we dat centraal ergens doen, lijkt me wel leuk, niet?
In Gulpen ofzo, daar ligt ergens een berg bij een Stap-inn restaurant, daar is ook eens meeting van CRS geweest. vandaaruit kun je een leuk toerritje maken, idee? :wink:
Kan ook ergens anders hoor, bij Michel in de garage ofzo :lol:
Anonymous

MARCO
Ik zie dat alles goed geregeld was vanmorgen :) :) .
En ik hoop dat je er weer heel veel plezier van mag hebben :D :D .
We zien elkaar nog wel.
marco

ja was allemaal goed geregeld nick,nogmaals thx dat jullie hem voor me hebben vastgehouden,enne patrick dat is een super goed idee joh eens kijken wat de rest van de limbo's ervan zeggen ,dus hajong,riel,patrick b,en michel laat eens weten wat jullie ervan vinden ??????
ik zie het wel zitten zo een dagje
greetz marco
Patrick

Kan ook ergens anders hoor, bij Michel in de garage ofzo :lol:[/quote]

hahahaha,............."NEE"... >-)
meeting lijkt me leuk zeg maar wanneer,wel als jij ook kan natuurlijk he pat :wink: maar liever niet diep in de middag,liever iets van een uurtje of elf.
dan heb je ook nog wat aan je dag,het liefst als de zon schijnt natuurlijk :D
Patrick

marco was net nog bij me aan de deur,hij was volgens mij al vanaf vanochtend super g..l,hij was aan het sturen met zijn pater zo happy voelde hij zich :p
hij is iig blij,hij heeft het mahie mahie gevoel weer helemaal te pakken,he mahie!! :D
wij zien ons :wink:
Rob

ik ben ook wel in voor een soort mini meeting in het zuiden des limburgs!
Misschien op een zondag als er geen F1 is?
Rob
marco

ja ja het mahie mahie gevoel is weer helemaal back :D :D :D ,enne die mini meeting moeten we zekers doen,het liefst zsm,lekker weer ff wat bijkletsen,ik hoor het wel
greetz marco
Riël
Über-Spammer

Leuk! As ik kan dan kom ik. Kan michel zijn stoeltjes zien, lekker gestoomreinigd ... woaaaaaaw :)
jetab
Contacteer:

HE MARCO

Super man! Lees het net pas dat je, je meisie terug hebt gekocht! Geweldig!

Noooooooit meer verkopen! Mooi houden tot je 80ste! :lol: :lol: :lol:
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Hey mensen, Aanstaande vrijdagavond is het weer een meeting in Veldhoven. Komen jullie ook? Het begint vanaf een uur of 20:00uur en duurt tot de laatste weg is. Het is dus bij de Mac in Veldhoven. We staan dan op de carpoolplaats. Zou wel tof zijn als jullie je boliedes eens effe komen showen. Ik hoor het nog wel. Misschien tot vrijdag. Mazzelzzzzzzzz
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Hey Marco supertof dat je hem/haar al weer terug hebt. Ik heb hem vorige week nog effe bekeken in de garage bij Nick. Hij stond netjes apart. Nick mijn complimenten voor de verkoop aan Marco. Vind ik super gedaan van je. Marco suc6 met je nieuwe/oude liefde. Mazzelzzzzzz
marco

aha dus jij was dat wat op bezoek was geweest bij nick,hij zei al dat er iemand was geweest en die mijn wagen meteen herkende ,cool man ,tja mischien als de mensen uit limburg willen komen we wel ff langs ,is toch niet zo ver ,zeg het maar jongens ! :D
greetz marco
marco

jetab schreef:HE MARCO

Super man! Lees het net pas dat je, je meisie terug hebt gekocht! Geweldig!

Noooooooit meer verkopen! Mooi houden tot je 80ste! :lol: :lol: :lol:
ja ja jetab hij gaat er nu echt niet meer uit , ik ga nu verder met waar ik was gebleven,het opknappen van de gt , ze krijgt natuurlijk weer allemaal nieuwe onderdeeltjes,en als het een heel klein beetje meezit wordt ze zeer binnenkort getrakteert op revisie van het blok ,but first things first,eerst ff wat geluid inbouwen vandaag,ff gaan voor een raamband met belettering,en ff gaan voor een andere einddemper ,die is in de soep heeft wat gaatjes maar dat wist ik al ,
groetjes marco
Rob

marco schreef:zeg het maar jongens !
ik denk wel dat ik ga,
veldhoven waar ligt dat eigenlijk ?
Rob
Robert dB.

Nabij Eindhoven! :D

maja...nooit topo gehad zeker? :p
Rob

Eindhoven ?? topo ??
huh ? :p