Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Nadat ik laatst mn stuurhuis heb vervangen merk ik dat mn stuur nog niet helemaal recht zit. (als ik rechtuit rijd dan staat mn stuur dus iets scheef..)

Nou dacht ik zelf dat ik gewoon mn stuurwiel los haal en dan weer recht(=iets gedraaid vergeleken met nu dus) terug zet.

1) denk ik goed?? (kan dit??)

2) Hoe krijg ik mn stuurwiel los van mn kolom???

Al ik die moer loshaal in mn stuurwiel dan krijg ik hem er nog met geen mogelijkheid af!

-lot's of WD40...???
-ander "truukje"...???

thanx mensen.
Dirk (CRX)

Als je dat gisteren nu effe gevraagd had :lol:

goed men nemen die centrale dop met het renault logo los.. (zit gewoon erop gedrukt (truukje met gaatjes en de schroefjes voor het stuurwiel) en daarachter zie je een centrale moer.. die draai je los.. nu pak je het stuur op kwart voor drie vast (rijles houding) en duwt eerst met de ene hand en dan met de andere tegen het stuur tot hij een beetje los komt te zitten.. zit ie wat losser, aantrekke die hap.. en tadaa.. stuur in handen.. let wel op dat je je wielen recht hebt staan bij deze actie en dat een 2de persoon het stuur vasthoudt terwijl jij die moet losdraait.. ANDERS staan je wielen weer scheef en kun je hem NOOIT 100% recht krijgen.. het beste is.. moer beetje vastzetten.. stukkie rijden.. kijken offie goed is.. niet? moer los, stukke andere kant uit zetten.. en zo verder..

pfffffffffff.. en dat na gisteren! :lol:
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
gille
Contacteer:

is je auto uitgelijnd??????????????????????????? verry importend zoniet laten doen voor je aan je stuur begint te prutsen
gille
Contacteer:

dirk zat geweest man daarom dat je remmen maar half werken (LOL)
Tom
Moderator
Car: MB

van dat scheef staande stuur heb ik ook een beetje last. De mijne staat namelijk ook een beetje scheef (naar rechts). Wat je ook kunt doen is het stangetje dat aan de stuurkogel zit iets verdraaien (hij blijft goed sporen). Dis is (ook) best een secuur klusje om het helemaal goed te krijgen. Bij mijzelf is het nog niet helemaal goed, en mischien is de truc met het stuur een optie.
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

JBL>> Ik weet t...kwas t gister vergeten te vragen... Ik ga t nog es proberen op jouw manier. thanx.

Gille>> Uitlijnen gaat woensdag gebeuren.
Kunnen ze dit ook al verhelpen bij t uitlijnen dan???
Of is t beter om hem EERST uit te laten lijnen, en daarna pas te gaan kloten met t stuur?? (als dat dan nog nodig is!)

thanx mensen.
Job-turbo
Contacteer:

On 2002-04-20 17:23, <a href="mailto:spir@l" target="_new">spir@l</a> wrote:
JBL>> Ik weet t...kwas t gister vergeten te vragen... Ik ga t nog es proberen op jouw manier. thanx.

Of is t beter om hem EERST uit te laten lijnen, en daarna pas te gaan kloten met t stuur?? (als dat dan nog nodig is!)

thanx mensen.
Als ze je auto gaan uitlijnen dan moet je even vragen of ze je stuur ook ff recht zetten.

Meestal doen ze dat sowieso.(bij mij dan)
Patrick L.

thanx mensen.
Hi S.,
dat kunnen ze tegelijk doen, ik zou er zelf niets meer aan doen en het uitlijnen afwachten:smile:
gille
Contacteer:

thanx mensen.na de uitlijning zal dat stuur wel zelf wat rechter staan waarschijnlijk GTT kennende staat sporing wat scheef dus wacht af voor je dat stuur zelf verzet
Plaats reactie