Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Marco16V
Contacteer:

Ben op zoek naar de stickers, welke op de achterschermen van een Clio 16V 'Grand Prix'uitvoering zitten. Weet iemand een adres oid?
Clio Grand Prix 16V (404)
BartK (Adrenalin)

Als ik me niet vergis zijn er die niet. Heb zelf ook een grand prix en heb er verschillende gezien maar hadden die allemaal niet. De williams uitvoering heeft wel stickers op het achterscherm.
Marco16V
Contacteer:

Ben al bij de dealer geweest, deze kan er ook niet aan komen. Renault Duitsland weet ook van niets.

Wegens spuitwerk aan het achterscherm (Renault fabrieksgarantie!)ben ik de originele sticker kwijt, ze kunnen hem niet meer leveren.
Toch zullen er stickers van moeten zijn?
Tom
Moderator
Car: MB

kun je hem niet laten maken. Denk dat het wel mogelijk moet zijn bij een drukkerijtje ofzo
Anonymous

Is toch een checkered flag?? Tja zul je toch zeker in duitsland moeten wezen. Probeer via Dialogys het exacte fabricagenummer te acherhalen .HEt is dan een Kleine Serie en daar kun je hoogstwaarschijnlijk het artikelnummer terugvinden.
Marco16V
Contacteer:

Laten (na maken) moet denk ik wel lukken, maar het liefst heb ik een orignele.

Het is inderdaad een checkered flag.
Dialogys? Is mij niet bekend, wat is het?
BartK (Adrenalin)

Heeft hier iemand daar misschien een foto van?? Ik heb ze nog nooit gezien en ze zitten er bij mij niet op.
Anonymous

Tis een finishvlaggetje met daarbij Grand Prix, ze zitten op dezelfde plek als bij een williams. Dialogys is het onderdelen software systeem van Renault. Bij de dealer in nl zullen ze het wel niet kunnen vinden omdat het een duitse serie is geweest. Als die stickertjes er niet zitten zal ie of geen grandprix zijn of hij zal schade gehad hebben.
Marco16V
Contacteer:

Ik heb al wel contact gehad met Renault Duitsland, maar zij konden er ook al niets over vinden.

Dus jij denkt dat het wel bij een Renault dealer in Duitsland moet lukken?
Anonymous

HEt moet daar zeker lukken. Het is een duitse serie dus alleen daar moet het verkrijgen zijn.
Plaats reactie