Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Nou het is zo ver, die donkere blauwe daar is ook een koper voor dus mijn verwachtingen komen toch uit dat twee van de duurste als eerste weg zijn .:-C:-C :wink:
Maar ik heb er dus nog 1 in de aanbieding ,en natuurlijk nog een berg reserve onderdelen dus mensen laat wat horen .:smile::smile:.
En ik ga natuurlijk gelijk weer op zoek voor de iets goedkopere met wat mankementen ,die ik dan weer opknap mee ga rijden en weer verkoop ,het is voor sommige misschien raar maar ik moet een vrij hoge huur betalen voor mijn garage en zoals ik al vaker gezegd heb ik wil bezig blijven met de renault 5 gt turbo en ik blijf er ten alle tijden eentje rijden (even voor de nieuwsgierige lezer:grin:>-).
Dus mocht je nog iets in de tuin/garage/schuur/straat hebben staan hoor ik het graag (E-mail)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ik heb er wel 1 staan maar daar rijd ik dan ook in.. :grin:

welke heb je nu nog over dan??
misschien wel handig om te weten voor somminge mensen..

ps: mooie usericon... zeker niet jou bak..??
of juist wel... :grin:
marco

pfffff dacht al ,kan niet wachten dat die twingo weg is ,zodat ik weer mijn eigen gt kan terug kopen ,zit echt op hete kolen op dit moment,kan nietw achten tot het weer zover is :lol:
greetz marc

ps nick hoe is het met mijn meisje:lol::lol:
Anonymous

ps: mooie usericon... zeker niet jou bak..??
of juist wel...

Nee dat is jammer genoeg niet mijn auto(nog niet):grin::grin:.

En Marco je hoeft je niet druk te maken om je auto'tje hij/zij staat lekker warm binnen .
Ik hoop voor je dat hij/zij weer gauw voor je deur staat.:wink::wink:.
MAZL....
Jeroen
Contacteer:

Wat ik ook nog even wou vermelden als je hulp nodig hebt met gereedschap of met ruimte,of een brug.kom gerust langs(gratis alleen geen lange projecten ). wel op afspraak want ook ik werk gewoon .:sad::sad:
Ik vind dat wel interesant omdat wij er dan ook weer van bij leren ,en de mensen die nergens terecht kunnen dan ook weer geholpen zijn .
(wat ben ik toch weer goed bezig :grin:>-)
Nick, geld dit aanbod nog.

Ik wil diep in mijn hart weer een 5 GTT, alleen zit ik met het probleem dat ik niet echt technisch onderlegd ben.

En laten we eerlijk zijn, de 5'jes raken op leeftijd, en met de leeftijd komen de gebreken.

En ik heb geen zin om elke keer als er iets is naar de dealer te gaan.

Ik wil wel zelf sleutelen en daar van leren, maar moet dan wel de ruimte hebben, gereedschap en technische ondersteuning.

Ik kom uit Hoeven, dus lekker in de buurt :smile:

Ik hoor het wel van je.

Ps, is die lichtblauwe nog te koop ??
Anonymous

Hallo ja dat aanbod geld zolang ik mijn garage kan betalen.:smile::smile:
En wat betreft die L-blauwe die is nog te koop maar daar doe ik dan ook absoluut niks van de prijs af ,twee van mijn mooiste gaan al weg ,en dan zou de derde ook al weggaan.
Dan heb ik er nog wel twee maar die zitten weer net in een klasse eronder.
Dus ik hoor het wel van je .
Anonymous

Ik heb nog niets gehoord over die d-blauwe dus misschien heeft de nieuwe eigenaar zich bedacht,en zijn er toch nog twee te koop ????????
Ik laat het nog wel weten.
MAZL.......
Jeroen
Contacteer:

Nick,

Je hebt mail :smile:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-04-10 23:27, Jeroen wrote:
Nick,

Je hebt mail :smile:
Cool jeroen...
Maar gaat je Megane de deur nog uit dan??
of ben ik nu in de war??
Jeroen
Contacteer:

Mijn Coupeetje staat idd te koop.

Maar waarschijnlijk komt er ook weer een Coupé voor terug.:smile:

Maar ik neem er alleen een 5 bij als ik een adres weet voor onderhoud en waar ik ook zelf (onder begeleiding) kan sleutelen.

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.leuke-dingen.com" TARGET="_blank">www.leuke-dingen.com</A><!-- BBCode End -->/<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl/~rtc028" TARGET="_blank">www.renault-tuning.nl/~rtc028</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Jeroen on 2002-04-10 23:42 ]
Anonymous

Zoals ik al gezegd heb ik wil iedereen helpen met brug/gereedschap/en een klein beetje kennis ,maar graag geen lange projecten .
En ik werk gewoon dus het moet wel op afspraak.
Als je wel wat langer gebruik wilt maken van de "hobby plaats" dat kan in principe wel alleen dan niet voor niets SORRY maar mij kost het ook een berg geld.
Dus nogmaals iedereen is welkom
(ook voor onderdelen :grin:>-)
Jeroen
Contacteer:

Hey Nick,

Voor nix gaat de zon op, voor de rest moeten we betalen :smile:

Ik ben niet op zoek naar een restauratie project, gewoon een goeie, strakke, harde 5.

Maar als er eens een klein probleempje is dan wil ik niet á een heleboel euro's voor naar de dealer :wink:
En dat hoop ik dan bij jou te kunnen doen.

Maar ik mail je van de week wel als ik een keer in de ochtend tijd heb, anders maken we een andere afspraak.
Anonymous

Zoals ik al gezegd heb je bent welkom en zeker als er wat kleine dingen aan moeten gebeuren.
Ik snap dat je niet naar een dealer wilt ,dat deed ikzelf ook niet graag.
En nogmaals mail me maar even als je langs wilt komen.
MAZL.....
Anonymous

Nou het is er toch van gekomen die d-blauwe is weg :sad::sad::sad:
Het blijft toch een vreemd gezicht je auto tje weg zien rijden vele kilometers hier vandaan :smile::smile:.
Maar ja we kunnen weer op zoek .
[ This message was edited by: Nick 2 on 2002-04-11 16:28 ]
[ This message was edited by: Nick 2 on 2002-04-11 16:29 ]
Anonymous

Nick, zonde man, was een mooie auto. Waar gaat hij rondrijden?
Anonymous

Ik geloof ergens in de buurt van Wageningen.
Anonymous

Hey Nick,

We moeten toch echt even een afspraak maken, want ook ik ben toch wel geinteresserd in een gt turbo, ik heb nu m'n astra gsi nog, maar ben bezig met een clio diesel die als 16v opgebouwd is !!
Daarbij wil ik dan een gt turbo !!!
Laat even iets weten aub ?

ps weet je nou welke ik bedoelde ? (200pk)
TimTurbo

On 2002-04-11 20:23, Peter's GSI wrote:
Hey Nick,

We moeten toch echt even een afspraak maken, want ook ik ben toch wel geinteresserd in een gt turbo, ik heb nu m'n astra gsi nog, maar ben bezig met een clio diesel die als 16v opgebouwd is !!
Daarbij wil ik dan een gt turbo !!!
Laat even iets weten aub ?

ps weet je nou welke ik bedoelde ? (200pk)
Hey Peter, is die clio diesel misschien een zwarte???? Dan heb ik die al heel vaak rond zien rijden. Is wel een gaaf ding.
Anonymous

Nee, een hele mooi kleur groen, hij staat te koop in dongen (bij Breda) en moet +/- 6000 euro kosten, bwjr is '96
lijkt me best redelijk.
Anonymous

Ha die Peter ook de site gevonden:smile::smile:
En zoals ik je al vele malen gezegd heb kom gerust langs ook al mis je nu net een van mijn mooiste :sad::sad:.
En ik weet echt nog niet welke je bedoelt van 200 pk?????
TimTurbo

Oh nee, die clio die ik bedoel is ouder (Phase I). Deze reed altijd rond in Steenbergen (ken je ook vast wel, vlakbij Roosendaal).
En wat betreft de prijs. 6000 Euro voor een clio diesel is best veel geld. Ok, hij is wel omgebouwd, maar dan nog. Als de staat echt goed is en vooral technisch (wel belangrijk, diesel -> veel kilometers) is het nog wel te aanvaarden.
Anonymous

dat heb ik even niet gezien,sorry ,je zit er al op sinds januari(de site>-)
Anonymous

nee joh, al veel langer, hiervoor was ik Peter's 16v, naar mn clio 16v.....zucht !
toen was ik er redelijk van het begin af bij
Plaats reactie