Heb je de aansluiting in de radio al gecheckt? de speaker er al es uitgeschroeft of het niet op het aansluitpunt op het eind zit?On 2002-04-09 16:15, rdkraker wrote:
In mijn occasion megane coupe is een set speakers gemonteerd in de deur met aparte tweeters op het dashbord. Nu valt de rechter tweeter af en toe uit, dus wil ik de bedrading vanaf een evt filter naar de tweeter checken. Kan iemand mij vertellen waar het signaal gefiltert wordt ?
[MegCoupe] Filter speakers voor ??
-
Ik denk dat je de tweeter er zonder al te veel moeite uit kunt halen, als het standaard luidsprekers zijn, zal de filter waarschijnlijk op de tweeter zelf zitten. Het is dan gewoon een klein condensatortje wat er tussen gesoldeerd is, misschien maakt die slecht contact of zit het stekkertje niet goed vast.
Als het niet de originele luidsprekers zijn, kan het filter overal zitten, moet je gewoon even de draden na proberen te lopen.
Als het niet de originele luidsprekers zijn, kan het filter overal zitten, moet je gewoon even de draden na proberen te lopen.