-
Hallo heeft er iemand een overzichelijk schema van de kabelboom van de gt turbo? Heb hier wel een renault 5 boek liggen maar dat schema is onoverzichelijk en niet mee te werken
Ik hou me ook aanbevolen.
-
ok tnx, zal de renaultdealer eens raadplegen dan. Trouwens die vraagbaak heb ik geloof ik maar niet speciaal van de turbo en dat schema is best een puinhoop
tom
tom
Schema lijkt op het eerste oog heel lastig. Na een half uurtje turen denken en kijken zie je het opeens. Dan is opeens niks meer een probleem en kun je alle schemas lezen zonder probs.On 2002-04-05 17:28, GT Turbo Tom
wrote:
ok tnx, zal de renaultdealer eens raadplegen dan. Trouwens die vraagbaak heb ik geloof ik maar niet speciaal van de turbo en dat schema is best een puinhoop
tom
Soms moet je niet eens zoveel erover proberen na te denken.
Mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
Bij die vraagbaak moet ik om het schema een beetje te kunnen lezen 3 a 4 bladzijden gebruiken en dat noem ik niet echt overzichelijk, vandaar
-
Heeft er niemand een overzichelijk bedradingsschema?
Oud topicje, maar nog steeds interessant lijkt mij.
De bedrading van mijn GTT is hier en daar een beetje geknutseld (om niet te zeggen dat het een zooitje is), dus ik wil dit graag een keer aanpakken. Ik ben in het bezit van het werkplaatshandboek en de Haynes manual, maar in geen van beiden staat een electrisch schema van de GT Turbo
De bedrading van mijn GTT is hier en daar een beetje geknutseld (om niet te zeggen dat het een zooitje is), dus ik wil dit graag een keer aanpakken. Ik ben in het bezit van het werkplaatshandboek en de Haynes manual, maar in geen van beiden staat een electrisch schema van de GT Turbo

Joa, ik ken iemand die dat vast ook interesseert.