Kan iemand me effe vertellen wat de cilinder in het midden achter onder de auto doet?
Het zit net naast de uitlaat. Daar waar de uitlaat een bocht maakt.
Ik dacht dat ik een lekke uitlaat had maar het is die cilinder die sist. Is dat de rem bekrachtiger voor achter? Dus ik verlies remdruk achter en bouwd hij telkens druk op?
Ik heb geen rem problemen. Dus het lek kan nooit supergroot zijn. Wel is het zo dat als ik vol in de ankers ga dat achter minder snel mee remt dan voor.
[ This message was edited by: RickGT TURBO on 2002-04-03 21:02 ]
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Mmm...Had ik niet aangedacht. Want het klinkt als sissen. Dus heb het gevoel dat het druk is die ontsnapt. Mmm ik ga nog eens kijken......
Dat sissen hoort volgens mij, dit heeft elke GT. Wat dat ding precies doet weet ik niet, maar volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.On 2002-04-03 20:56, RickGT TURBO
wrote:
Kan iemand me effe vertellen wat de cilinder in het midden achter onder de auto doet?
Het zit net naast de uitlaat. Daar waar de uitlaat een bocht maakt.
Ik dacht dat ik een lekke uitlaat had maar het is die cilinder die sist. Is dat de rem bekrachtiger voor achter? Dus ik verlies remdruk achter en bouwd hij telkens druk op?
Ik heb geen rem problemen. Dus het lek kan nooit supergroot zijn. Wel is het zo dat als ik vol in de ankers ga dat achter minder snel mee remt dan voor.
[/qoute]
Dat klopt, remverhouding is ongeveer 70/30, wat volgens mij zoveel wil zeggen als dat de voorremmen 70% en de achterremmen 30% van het remvermogen op zich nemen
-
- Contacteer:
Ok... THANKS voor de hulp....
Net even een spinnetje gemaakt. Jesus het is best koud buiten. Want m'n motor temp zakte razend snel
Echt cool die bak. Ben echt super blij....
Heb net een nieuw radiootje...
Tim hoe heb jij je bedrading lopen? Volgens mij hebben bij de spannings draden constant spanning. IPV eentje alleen met contact.
Ik denk dat ik de bedrading maar op nieuw ga leggen.
Moet tenslotte nog dikke draden naar m'n versterjer en dikke vette JBL's in de kofferbak...
Nog maals bedankt voor de hulp...
Net even een spinnetje gemaakt. Jesus het is best koud buiten. Want m'n motor temp zakte razend snel

Echt cool die bak. Ben echt super blij....
Heb net een nieuw radiootje...
Tim hoe heb jij je bedrading lopen? Volgens mij hebben bij de spannings draden constant spanning. IPV eentje alleen met contact.
Ik denk dat ik de bedrading maar op nieuw ga leggen.
Moet tenslotte nog dikke draden naar m'n versterjer en dikke vette JBL's in de kofferbak...

Nog maals bedankt voor de hulp...
-
- Contacteer:
Maar het is wel weer tijd om goed te poetsen.. 

-
ik heb nu trouwens een adresje gevonden voor goede Optima YellowTop accu's.. 60amp/h.. ik heb er 2 gekocht, 1tje zit er nu in en starten als een tierelier (de andere komt er ook nog in.. in de plaats waar eerst de krik lag) 

Je bent strax niet meer vooruit te branden met al dat gewicht aan boord:lol::lol::lol:On 2002-04-03 23:33, JBL-GT-Turbo
wrote:
ik heb nu trouwens een adresje gevonden voor goede Optima YellowTop accu's.. 60amp/h.. ik heb er 2 gekocht, 1tje zit er nu in en starten als een tierelier (de andere komt er ook nog in.. in de plaats waar eerst de krik lag)![]()
Jep ik kon de radio ook aandoen als ie niet op contact stond zeg maar....On 2002-04-03 21:54, RickGT TURBO
wrote: