Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Electronic freak

Hallo, mijn naam is Mark en ben 33 jaar oud.
Ik ben gek van Renault en heb er al diverse gehad. Een kleine history : R11 TXE electronic, R21 symphonie, R clio 1.2, R clio 1.8 16V, megane HB 1.6 rn, megane HB 1.6 rt, laguna 1.8 chicane.
Zoals je ziet een leuk lijstje, met helaas 2 megane's. De eerste heb ik 1 jaar gehad, en is door Renault teruggenomen ivm diverse problemen. De lagers van de nokkenas liepen namelijk vast tijdens de eerste 1000 km. Na reparatie weer en daarna nog eens. Er was zelfs een monteur uit Frankrijk geweest om het probleem te bekijken. Door Renault Nederland (importeur) is de auto teruggenomen voor onderzoek. Zoals je ziet aan mijn naam ben ik gek op electronica. Bij auto barst er ook van. Een nieuw project is het automatisch openen en sluiten van de portieren net zoals de nieuwste Laguna. Groeten van Mark.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Hai mark,

Welkom op de site zou je dit stukkie even willen copy - pasten in het topic : Wie is Wie

Tanks
Dirk (CRX)

Joepie.. net iemand die ik zoek.. ik wil graag overal in mijn auto blauwe verlichting plaatsen.. (binnenlicht, dashboardlicht etc.etc. zelfs in de deurgrepen)..alleen wil ik deze ook kunnen uitzetten en bij het dashboard kunnen schakelen tussen wit/blauw..

dat moet denk ik door middel van ledjes, maar misschien dat we samen kunnen brainstormen?
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

heee ook namens mij welkom bij de club,ik weet niet waar je woont maar we houden op diverse plekken meetings,dus als het een beetje in je buurt ligt hoop ik (hopen we) je daar tegen te komen

btw ik ga dit jaar een megane halen dus ik hoop niet dat het ook bij mij gebeurd,heb wel iets leuks met mn renault 19 gehad,lekke koppakking.is een leukke reparatie,zeker voor de portomonee

nog veel rij plezier en mischien tot ziens
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Welkom welkom...

Dat we maar een hoop van elkander mogen leruh...

Gegroet..
Maik.
Electronic freak

Ik hoop dat er binnenkort een meeting is in Brabant, want ik woon in Vught, en zal daar zeker bij zijn. Wat betreft de blauwe verlichting : Neon licht is er in de kleuren blauw en staat leuk onder het dashboard. Blauwe leds gaat niet overal op, want de verlichting van de meters (orange) wordt bepaald door de plastic lichtgeleiding, en niet door het lampje. ps. De neon is te verkijgen bij Halforts.
Plaats reactie