Jongens ff een vraagje, Als het goed is zit er in alle injectie modellen van renault een actief koolstof filter voor de afzuiging en circulatie van de benzinedampen afkomstig van de benzinetank. Als het goed is lopen er ook een hoop slangetjes voor en een paar electro kleppen. Allemaal heel leuk en aardig maar dit is toch alleen gedaan uit mileu overwegingen??? Al die zooi hoeft er toch helemaal niet op?? Ik ga een injectie motor inbouwen, en heb geen zin om al die troep erop te gaan bouwen als het niet nodig is. Ik meen iemand ooit eens gezegd horen hebben dat al die filters en slangetjes er niet op hoeven, maar alleen erop zitten op schadelijke dampen op te vangen i.p.v dat ze in het milieu terecht komen.
Mazzel
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
SOrry, kan er weinig zinnigs over roepen.
Weet je zeker dat het alleen vanwege het milieu is en niet ook vanwege dampen in de auto enzo?
Weet je zeker dat het alleen vanwege het milieu is en niet ook vanwege dampen in de auto enzo?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
in princiepe hoeft het er niet op.
en volgens mij is het juist wel gedaan voor milieu overwegingen.
zorg wel dat je de aansluitingen aan het inlaat spruitstuk wel dicht maakt.
zie zorgen ervoor namelijk dat het kool filter weer gereinigd word.
en volgens mij is het juist wel gedaan voor milieu overwegingen.
zorg wel dat je de aansluitingen aan het inlaat spruitstuk wel dicht maakt.
zie zorgen ervoor namelijk dat het kool filter weer gereinigd word.
SEIZE SOUPAPES CABRIO
-
mocht ivm het milieu niet meer dat slangetje , oude bakkies zoals mijn 4 en mijn 5 (1981) hebben zon slangetje