Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Anonymous

We gaan om 21:00 uit papendrecht weg, Hij rijd eerst langs mij en daarna richting Bodegraven...
Anonymous

Je hoort me denk ik wel vanavond !
mrzl
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ha robert , vriend ! . waarom ga jij er elke keer weer zomaar vanuit dat ik ook kom naar de mac bodegraven ?

oke oke het is wel zo maare dat hoeft de rest niet te weten :lol:
Robert dB.

:wink:

:lol: :lol: :lol:
Anonymous

Ikke gaat ook weer blazze vanavond!! Grapjas, kenne jij ook komen? - enne waaro is die Ace gast? :wink:
GRAPJAS

Ha Peppie vent hoest? ugh ugh :lol::lol:

Ik denk dat k ook maar efkes langs komt blazen. Keb gehoort dat ze bommen gooien. En normaal ben ik degene die aandacht trekt (ik trek ook ergens anders aan maar dat boeit nu ff niet )

Tot vanafond dan maar.

Ik zal die rukker van een Ace ook nog wel ff bellen of hij nog kom
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd woehahahahahahahaha
Anonymous

whehehehe ouwe rukkerd! Hellemaal waus dat je komt! Kad je ffies alweer niet gezien. Es kijken of die bommenlegger nog komt?!

Ace schijnt nietaltijd weg te mogen van zijn mamas, maar hopelijk istie er ook tonigcht.
Rory

Waarom ben ik nou altijd degene met ouders die zeggen : Savonds naar autos kijken? Pas maar op anders jatten ze je auto, en ze gaan racen bij dat restaurant.... zal wel met de leeftijd te maken hebben...

Zo toch maar eens ff overhalen
Anonymous

Ja Grapjas, haal Ace zijn moeder eens over dat hij meemag vanavond
Tijn
Contacteer:

ik zal er reeds om 8 uur zijn om de maag te vullen :smile:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

*42*

Galowa IK en artuur komen..
De rest van DenHaag niet.

tot zo..

ps: wij rijden hier om 20:45 weg.. dus ongv 21:15 daar..
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ik kom ook zooooooooooooooo
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Waar staat die pagina / forum /topic..

over die BOOM dag?? audio dag..

enz enz enz..

he bedankt.. alvast.
Mark coupe16v
Contacteer:

was gezellig vanavond :smile:
Andr, bedankt voor de muisjes :wink:
Nog ff leuk van al die politiewagens,
soort minimeeting, whehe :smile:
Rory

Vond het wel leuk voor de 1e keer :grin:
Zekers voor herhaling vatbaar :smile:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Was weer lachen man.. echt.. toppie..

Grappie ook de smeris kwam ook ff kijken..
LOL een vechtparty :grin:

ps: Roy wat jij met foto doen? (mail me FF)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het was erg druk bij de Mac Donalds, ik was erg laat, daardoor heb ik de beschuit met muisjes moeten missen, maarja dat haal ik nog weleens in. Ik was ook vroeg weer weg, eigenlijk zou ik helemaal niet komen, toch was ik er heel eventjes. Erg leuk dat Jeroen en Paul van de RMCC er ook waren! Ik was er zo kort heb dat ik er geen verslag van kan maken.

Wie biedt zich aan voor een verslag?:smile:
En hoeveel auto's zullen er zijn geweest?
Best veel denk ik. :smile:
Robert dB.

ut was zeker gezellig....veel auto's weer, politie meeting was ookwel grappig :smile:

Ik laat het verslag dit keer aan een ander over, wie biedt zich aan??
Anonymous

Het was echt superdruk bij de Mac! Ik heb Grapjas en Peppie niet gezien, ik was er maar even, ik kon mijn BIG foot namelijk nergens parkeren door de drukte! Beetje lullig om over al die mooie bespoilerde auto's heen te rijden. Maar het parkeerterrein wordt straks echt te klein! Ere komt echt een hoop volk op af! Ik hoorde op een gegeven moment dat er vechten was, en er stonden ineens 4 of 5 politiewagens, nergens vechten te zien maarja. Waar was de allermooiste Renault 21 Turbo Quadra van Nederland eigenlijk?
-Ray-
Contacteer:

die mooie 21 stond lekker thuis na bevindingen van vorige week!!

ik was er natuurlijk ook!! lichtelijk (?) verkouden, met broertje, die ook genoten heeft van hier en daar een Devil :smile: en wat sound uit bepaalde speakers :smile: en vlammende golfjes... :smile:

andree bedankt voor de schebuit met muizjez, Rob onwijs bedankt voor de boxen, ga ze morgen meteen monteren, hiep hiep hoy!! :grin:

verders was ik voor het zingen de k... ehh voor het vechten??? en de politie het parkeerterrein af, das maar goed ook anders heb ik het straks nog gedaan ook.

nu naar bed, met Vicks Vaporub, jammie lekker stinken... :grin:

truste allemaal en tot de volgende knoop.
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Car: M536

Jah het was beregezellig en druk, die gozer met ze vlammende golf was er ook weer :smile:

Nouja volgende week weer iets langer, ik heb iig alweer wat extra mensen die vaker willen komen. Dus voortaan wat vroeger, anders geen plaats meer.

Nouja ik ga slapen, morgen weer sleutelen.

grtz....
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Het was weer super gezellig mensen. Heb al weer zin in volgende week. Ben trouwens wel eens benieuwd wanneer die golf niet meer rijd. :grin: Moet toch een keer stoppen door dat geweld. De groenten maar weer.
Roy
Moderator

Was inderdaad onwijs druk.
Maar wat was er nu met de politie? Ik zag allemaal auto's richting Mac rijden toen ik net wegging.

Tot volgende week maar weer.
5 GT Turbo '88 GT5
Roy
Moderator

Maik die foto is voor mijn prive-collectie :grin:
Wil je hem hebben? Als hij ontwikkeld is mail ik hem wel :smile:
5 GT Turbo '88 GT5
Roy
Moderator

Ace mijn 21 staat binnen naast mijn 5. Ik had eigenlijk wel verwacht dat die dwaas weer langs zou komen. Dus ben ik met iemand meegereden. :smile:
5 GT Turbo '88 GT5
Alex A-man

Heel verstandig, Roy! :wink:

Je kan niet voorzichtig genoeg wezen. Zou zonde zijn!
Robert dB.

On 2002-03-16 13:02, -Roy-
wrote:
Was inderdaad onwijs druk.
Maar wat was er nu met de politie? Ik zag allemaal auto's richting Mac rijden toen ik net wegging.

Tot volgende week maar weer.
Er was een melding geweest over een vechtpartij, maar dat was helemaal fals alarm!! Beetje met die coppers gebabbeld, het waren dit keer relaxed lui. Ze hebben zelfs naar die knallende golf geluisterd met een grote smile op hun gezicht.
GRAPJAS

Ik was er ook. Ik heb alleen die peppie homo niet gezien. En Ace mocht ook niet mee van zijn ma. Dus ben ik maar alleen geweest.

Zo'n gol f is echt een uitvinding. Je hoeft nooit meer te zoeken naar een aansteker om je peukie in vlam te zetten .:lol::lol::lol:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd woehahahahahahahaha
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

nou mannen was weer gezellie ik was net als ray net weg heb dus onze "vrienden " in blauw niet gezien
opa bedankt voor je muissies
wessel succes met je stoel
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Ja mensen het is al weer bijna vrijdag. :grin:
De tijd vliegt toch. Me het er weer zin in hoor. :smile:
Anonymous

Mensen, wie heeft nu eigenlijk de F.N.B. verzonnen? Er moeten toch mensen zijn die er het eerste waren. Je hoort altijd wel dat het gasten van de Maasvlakte zijn geweest, maar wie in personages zijn de grondleggers van de inmiddels overal bekende F.N.B. Wie zijn de die-hards, de verzinners etc.?
Robert dB.

Chris, Jochem, Tjabel en Roy zover ik weet.
Anonymous

En hoe hebben ze het opgezet dan? Want het is echt immens groot aan het worden, knap hoor.
Robert dB.

Gewoon wekelijks naar toe gaan, steeds meer vrienden vertellen, alle auto merken zijn immers toegestaan :wink: - op verschillende fora's gepost (vw, honda, gsi) en zodoende wordt het druk. Tijdens de winter was het erg rustig....maar nu het voorjaar start wordt het elke weekn drukker. Natuurlijk werkt het ook verslavend! Mensen die eenmaal geweest zijn komen vervolgens bijna wekelijks.

Maargoed, waar hoor jij er zo veel over? Journalisten hebben we ook verschillende keren gezien, maar verder heeft de FNB het meer van het internet en natuurlijk mond-op-mond reclame.
Overigens wordt het nu eigenlijk TE druk waardoor het dreigt uit de hand te lopen, helaas maar waar.
Roy
Moderator

Dennis heel het fnb verhaal is begonnen op de site van Hg Trading. Hier was het al maanden gezeik over en weer over vw, opel, Renault, honda en nog veel meer snelle merken.
De hele tijd liepen ze elkaars auto af te zeiken en daar werd de sfeer niet beter op.

Toen is er het id ontstaan om niet zo'n grote bek achter je pc te hebben maar ergens een meeting te organiseren.

Toen kwam de vraag van, het klinkt leuk maar waar organiseren we zoiets? Er kwamen een aantal ideeen om het ergens bij een Mac te doen.
Dus toen hebben Jerk, Chris en ik onder allemaal verschillende namen gestemt op de Mac Bodegraven. En toen iedereen las dat het zo druk zou worden in Bodegraven kwamen er steeds meer. :smile:

Ook hebben we heel veel reacties op andere auto forums neergezet.

Dat is inmiddels een jaar geleden. Vooral de eerste keer was echt een succes. Er was een heel groot deel van de Kadett gsi club en ook de golfjes waren met grote groepen op komen rijden.

Het bleef erg druk totdat de winter inviel. Het werd koud en begon te regenen zodat het steeds minder druk werd. Tot 2 weken terug :grin:

Het is de laatste weken weer beter weer en het parkeerterrein bij de Mac word echt te klein want er staan heel veel auto's buiten de parkeervakken omdat er gewoon geen plek meer is.

Het word nu al steeds drukker dus dat belooft wat voor de zomer :smile:

Dit is een beetje het verhaal van het ontstaan van de FNB
5 GT Turbo '88 GT5
Gesloten