Ik vroeg me af welke benzine ik nou het best kan tanken gooi er nu altijd super98 in zou het uitmaken om over te stappen naar euro ik weet dat deze vraag al zovaak is gesteld
-
Als je een katalisator hebt mag je nooit gelode benzine tanken.. die hogere octaangehalte is om pingelen (vroegtijdig ontbranden van de benzine voordat de slag v/d krukas eraan toe is) tegen te gaan.
Welk nut het verder heeft, dun ask me.. Ik tank met loodvervanger om het blok beter heel te houden.. maar ik rijdt wel GTT
Welk nut het verder heeft, dun ask me.. Ik tank met loodvervanger om het blok beter heel te houden.. maar ik rijdt wel GTT
Nielz, volgen mij kan je gewoon Euro95 tanken.
Met mijn GTT tank ik superplus 98 ongelood. En daar loopt hij al jaren perfect op.
Met mijn GTT tank ik superplus 98 ongelood. En daar loopt hij al jaren perfect op.
Kwaszondag zo vermoeid op de vroege ochtend dat ik per ongeluk 98 erin heb gegooid. Maar dat loopt ineens een stuk beter !
Hij trekt sneller op, loopt soepeler enz enz. Maar het kan dus geen kwaad ?
Hij trekt sneller op, loopt soepeler enz enz. Maar het kan dus geen kwaad ?
-
'tis juist beter Paul... zolang je maar bij ongelood blijft.. kost alleen wat meer.. maar omdat het octaan gehalte wat hoger is issie idd wat feller.
ja inderdaad !On 2002-03-12 16:38, Willem S
wrote:
En hij wordt ook nog zuunig van....
ik heb nu al 360 kilometer gereden op een halve tank. meestal zit ik nu al 300 kilometer. Ik denk niet dat er ooit nog 95 inkomt.
360!!!! op een halfe tank jezus dat haal ik bij lange na niet zit nu op 280 ofzo met een halfe tank
-
Niels, andere auto, andere tank 
Ik haal nog geen 250km op een halve tank (GTT)
Lange afstanden haal ik overigens ook bijna 300km op een halve tank.

Ik haal nog geen 250km op een halve tank (GTT)
Lange afstanden haal ik overigens ook bijna 300km op een halve tank.
Laguna tank = 60 literOn 2002-03-13 08:32, Nielz
wrote:
360!!!! op een halfe tank jezus dat haal ik bij lange na niet zit nu op 280 ofzo met een halfe tank