Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Hallo,

Een paar maanden geleden heb ik nieuwe vering onder mijn R5 GT Turbo laten zetten (Koni). Dit omdat mijn auto zo erg laag en stug was dat er bijna niet mee te rijden viel. Nu is hij iets hoger en veert beter maar staan mijn voorwielen scheef eronder. Ik heb hem al uit laten lijnen maar het scheel niets. Als ik mijn stuur recht heb staan vallen mijn voorwielen boven verder naar binnen dan onder. Zoals hier aangegeven: /---\
Wat kan ik hier aan doen???

Gr. Profiler.
Rick

kewl...je hebt gewoon 2 topics aan gemaakt...doe je goed..hehe...maarre het staat toch stoer als je wielen naar binnen staan? Alleen je banden slijten een beetje scheef weg, maar dat moet je dan weer ruim zien:grin:
Dirk (CRX)

HUH, dan moeten ze iets aan het camber van je ophanging gedaan hebben.. of het is door de verlaging zo gesleten, wat mij niet van toepassing lijkt..

Controleer eens of er iets tussen je velgen zitten (iets van wheelspacers ofzo).
Ben

On 2002-03-11 22:22, Rick
wrote:
kewl...je hebt gewoon 2 topics aan gemaakt...doe je goed..hehe...maarre het staat toch stoer als je wielen naar binnen staan? Alleen je banden slijten een beetje scheef weg, maar dat moet je dan weer ruim zien:grin:

Ik denk dat er iets niet lekker is met de database. Ik had spontaan ook last van regelmatig dubbele posts of topics...
Plaats reactie