Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Jongens luister(lees)ff met me mee.
M'n benzinetank van m'n gtt heeft aan de rechterkant van de auto een soort "tuutje" waar geen slang op zit maar waar die wel lekt.Dit "tuutje" zit op de helft van de hoogte van de tank en zit bijna tegen het chassis aan.Ik kan er net een beetje m'n pink in stoppen en dan komt er alweer benzine aan.De binnenzijde van dit ding heeft een gele soort slang die een beetje lijkt op die gasslangen die in de grond liggen.Ik hoop dat het voor sommige duidelijk is wat ik hier schrijf,maar wat is dit voor een ding en moet hier niet een soort dop op ofzo??
Wie weet wat??

Greetz Erik.
Anonymous

Ik zal eens voor je kijken deze week, hij staat toch op de brug :grin: Je hoort wel van me !
Hagen
Contacteer:

Dit is een dop die erin geperst zit.
Kan je verder niets aan doen, aan die dop dan want die zit erin gelijmt geloof ik.
Mijn tank lekte ook op dit punt en heb toen een andere tank onder mijn auto gehangen van een gewoon 5je.
Ik geloof dat er een tijdje terug ook z'on probleem had en er werd toen gesproken over een soort vloeibaar staal waar je alles mee kan lijmen. Ook kunststof benzinetanken.
Het is dus denk ik wel te maken, maar een andere tank is denk ik makkelijker. ps, het is wel een werk om de oude tank te verwijderen, dus succes!
Hans R.

On 2002-03-10 21:00, ebbetje
wrote:
Jongens luister(lees)ff met me mee.
M'n benzinetank van m'n gtt heeft aan de rechterkant van de auto een soort "tuutje" waar geen slang op zit maar waar die wel lekt.Dit "tuutje" zit op de helft van de hoogte van de tank en zit bijna tegen het chassis aan.Ik kan er net een beetje m'n pink in stoppen en dan komt er alweer benzine aan.De binnenzijde van dit ding heeft een gele soort slang die een beetje lijkt op die gasslangen die in de grond liggen.Ik hoop dat het voor sommige duidelijk is wat ik hier schrijf,maar wat is dit voor een ding en moet hier niet een soort dop op ofzo??
Wie weet wat??

Greetz Erik.
hmm...ik wil niet vervelend doen, maar als je ff een search doet, kun je een hele hoop info vinden over een lekkende tank.
Het is vorige week nog besproken en er zijn een aantal opties genoemd.
Anonymous

Ja klopt ben ff aan het zoeken geweest en weet al dat dit "doppen" zijn.Ik zal nu ook aan de slag moeten met araldite of bison kneedbaar staal!!!!(of een andere tank).
Bedankt jongens!!!

Greetz Erik.
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Yep!
Dat komt me errrrrrug bekend voor!!:grin:

Ik ga uiteindelijk toch maar meteen voor de vervangende tank......

eerder.
Plaats reactie