Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Zj*rZ

Best wel lollig, krijg ik een mailtje van K- Tec met als titel "bhp phase1 gtturbo".
Ik ff goednadenken maar met m'n domme kop toch de extensie opnenen. Kletst m'n Norton (gelukkig) in een keer aan. w32.Badtrans.B.B@M worm/virus ofzo was het :smile:
DussuH geen mailtjes van K-Tec openen als je geen goede norton hebt :smile:
grtZ.
[ This message was edited by: ZjorZ on 2002-03-07 17:35 ]
Jeroen
Contacteer:

Bij mij haalt norton de virussen er al uit bij het binnenhalen.
Zj*rZ

ja ik had m'n email protectie nog niet ingeschakeld, nu wel :smile:
En het was btw via Hotmail, ik dacht dat die lui ook een of andere anti virus scanner hadden draaien.
Anonymous

Heb thuis twee comp verbonden, staat er op de client ineens een prog te draaien: Comet Cursor. Kent iemand dit? Heb dit niet gedownload of iets.
Anonymous

On 2002-03-07 20:29, Zeeuw
wrote:
Heb thuis twee comp verbonden, staat er op de client ineens een prog te draaien: Comet Cursor. Kent iemand dit? Heb dit niet gedownload of iets.
Dat is zo'n irri automatische download en install. Het geeft je op het internet bij elke website een andere cursor, vreselijk irri dus Uninstallen die hap.
Anonymous

Ah maar das dus geen virus ofzo?
Anonymous

Geen virus nee, dat kan ik je verzekeren. Wat je hiertegen kunt doen is je explorer beveiliging omhoog schroeven. Nadeel heel soms is dan niet alles meer zicht baar op website's
Anonymous

En het veiligste is op achter een firewall te gaan zitten. Het liefst een hardware doos, of een proxy met linux. Maar het simpelste is Zone Alarm 'is gratis' te downloaden.
Anonymous

Zonealarm heb ik draaien. Thanx!!
Plaats reactie