Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Als ik bij stadslichten en dan groot licht wil seinen doet ie niks.
Hij "klikt" dus als het ware ook niet om m'n grootlicht vast te zetten.Bij dimlicht en geen licht kan ik wel seinen!!
Schakelaar in stuurkolom kapot??

Greetz Erik.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ja, dat heb ik bij de Expresse van mijn werk ook al eens gehad. Ik geloof niet dat het veel kostte om dat te laten repareren.
Mickael

On 2002-03-05 19:56, ebbetje
wrote:

Schakelaar in stuurkolom kapot??

Greetz Erik.
Waarschijnlijk wel heb ik pas ook moet vervangen. Clio zeker?
Paskie

Hoi,
is idd de lichtschakelaar in je stuurkolom.
Het is een komplete unit inclusief de hendel.Kostte me iets van 75 pieken(oude hollandsche)en je kunt t makkelijk zelf doen ,is iets van 5 minuten werk.

grtz Passskey
Anonymous

ja sorry jongens het is een 5 gtt

Greetz Erik.
Bart V

renault probleem. Ook bij mij heeft die schakelaar al een keertje het loodje gelegd.

Mazzel
Anonymous

75 piek????
Dan mag jij er voor mij 1 halen!!!
Hier bij Ome Reno......70 euro(iets van 158hfl)!!!!!
Wie heeft er trouwens nog eentje liggen????

Greetz Erik.
jeroen.k

Schakelaar bij mijn 5 heeft dat idd ook gehad, en ooit gehoord van een AUTODEMONTAGEBEDRIJF????????????? 25 (ouderwetse) pieken voor een lichtschakelaar!!!!!!!
Anonymous

Mag het er ook eentje zijn van een gewoon 5je??Ik weet niet of die hetzelfde zijn!

Greetz Erik.
jeroen.k

denk dat dat wel kan, moet je gewoon ff kijken. Ik heb toen een schakelaar van een 21 in mn 5 gezet, dat paste ook perfect. Van alle schakelaars die ik daar zag waren de aansluitingen hetzelfde, inbouwmaten ook. Enige dat anders was was het hendeltje van de kniperlichten, deze stak de andere kant op en daardoor ging mijn knipperlicht niet meer automatisch uit met sturen, maar daar wen je heel snel aan!
Maus

Wat je als foefje kan gebruiken om toch grootlicht te voeren is het volgende:
haal de hendel naar je toe en draai em, terwijl je de hendel nog steeds naar je toe hebt, naar grootlicht. Als het goed is, zal je nu grootlicht voeren.
Maar let op, bij de APK trappen ze hier niet in, dus je zal toch een nieuwe schakelaar moeten halen.
Anonymous

Bedankt jongens voor de informatie,maar ben al wat sloopjes afgeweest en wat blijkt.....
niet eentje meer te vinden en als ze em hebben is ie kapot!!Dus....als iemand er 1 heeft liggen laat het me ff weten.

Greetz Erik.
Paskie

Ja sorry jongens maar ik bedoelde voor 75 pieken geen hele nieuwe .
Heb na lang zoeken de rekening weer boven water ,destijds heb ik een echt bijna nieuwe gekocht bij vd Tol (tel 0186-613366)

succes

grt Passskey
[ This message was edited by: passkey on 2002-03-07 17:54 ]
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik had dit probleem dus ook bij mijn GT en heb net op de sloop een andere gehaald (€10,-)

Het uihalen op de sloop ging makkelijk wamt heel het dashbord was al gaar dus heb hem gewoon eruit kunnen breken maar ik wilde hem net in mijn auto zetten hier maar krijg de oude er niet uit. Iemand een kleine uitleg hoe hij eruit gaat?

Kheb de kap onder het stuur eraf. Dan zit de schakelaar vast aan een metalen plaat met twee torx. die zijn los dus de schakelaar is los alleen krijg ik hem er niet tussenuit gefrimmeld.

Dus hoe moet ik nu verder?
Riël
Über-Spammer

Beter friemelen :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ad van Haperen
Contacteer:

Hijs eruit en erin.

Ik was bang dat het bovenste deel ook van mijn dash af moest maar dat was niet zo alle pluggen los halen in de buurt, en dan achteraan onderuit eruit friemelen
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Riël schreef:Beter friemelen :)
Zeer veel friemelen en eventueel dingen rustig verbuigen. Die van mij ging er ook supermoeizaam in.

En idd, alle sloop-5jes hebben een kapotte grootlichtschakelaar :)
Plaats reactie