Aangezien ik afgelopen donderdag voor een invoerkeurring naar de RDW moest, heb ik een eendagskenteken van de rdw gekregen. Goed voor een ritje naar en van de keurring zoals dat zo mooi heet. Je mag in nl niet onverzekerd rondrijden dus wat doe ik, zoals al een keer of zes eerder, ik bel de verz op een vraag of ze mijn auto tijdelijk, dus voor 1 dag, in dekking willen nemen. Kan allemaal,zoals ik al verwacht had, maar tot mijn grote verbazing krijg ik een rekening van 43 euro voor 1 DAG!! Kan dit zomaar?? Voor 1 dag? Normaal betaalde ik niets en voor 43 euro zou ik em normaal 3 maanden kunnen verzekeren, zo ong dan. O ja tis bij Kamerbeek in Den Haag.
Moet van te voren vragen wat het kost!!! Anders krijg je ven deze dingen
En dat ging wel ook zonder kenteken! Maar met een dag verzekering heb ik geen ervaring!
S
nder

S
Mischien om dat je het vaker doet, dat ze nu een keer geld willen zien.
Maar zeg je vantevoren dat je hem voor 1 dag wilt verzekeren?
Ik doe het altijd bij FBTO, dan bel ik voor een nieuwe verzekering (kan ook s'avonds en in het weekend) en dan is de auto meteen verzekerd.
Maar dan krijg je een paar dagen later de papier boel die je getekend terug moet sturen en dat doe je dus niet.....verzekering vervalt en je hebt niks hoeven betalen
Maar als jij niks getekent hebt hoef je volgens mij ook niks te betalen.
Maar zeg je vantevoren dat je hem voor 1 dag wilt verzekeren?
Ik doe het altijd bij FBTO, dan bel ik voor een nieuwe verzekering (kan ook s'avonds en in het weekend) en dan is de auto meteen verzekerd.
Maar dan krijg je een paar dagen later de papier boel die je getekend terug moet sturen en dat doe je dus niet.....verzekering vervalt en je hebt niks hoeven betalen

Maar als jij niks getekent hebt hoef je volgens mij ook niks te betalen.
-
Dat is waarschijnlijk een nota voor de eerste maand en hebben die oekels aan de telefoon niet goed geluisterd dat het voor 1 dag was.. Als service doen veel tussenpersonen en ook verzekeringsmaatschappijen zo'n auto in voorlopige dekking.. gebeurd er dan wat moet je alleen het aanvraagformulier ondertekenen en ben je alsnog verzekerd. Die nota voor 43 euro dus ECHT niet betalen.. Krijg je er problemen mee, bel mij, bel ik de verzekeringsmaatschappij.. Dan is daar het laatste woord nog niet over gesproken!!
Op zihc had ik er naar kunnen vragen maar ik ging er vanuit dat het goed was. Ik had het kunnen vragen maar zij hadden het zeker ook kunnen zeggen. Zal de factuur wel ff afwachten, lullige is dat ik donderdag voor een herkeuring moet. Krijg dus weer een eendagskenteken en moet dus ook weer voor een dag verzekeren...