vandaag ( vrijdag ) heb ik omstreeks 19:00 uur jongstleden mijn gtt tje over een essent kabel kast heen gejaagd .(werdt ik weer erg blij van . niet duz ) de schade is beperkt gebleven . ik heb nu een orginele 5 bumper ( ik heb de voledigge mistlamperij er onderuit geschoven ) .
-
das idd balen 
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
dat kun je wel stellen ja maargoed ik wel bij de plaatselijke japieplamuur aan de bel
yep die kast is met de grond gelijk gemaakt . ik heb er wel fotos van heb ik direct er na gemaakt ( tja tis tenslotte me eerste ongeluk ) als ik ze geupload heb zet ik ze er wel op ( weet trouwens iemand hoe dat moet hier fotos op zetten ?)
ik moest linksaf van asfalt op van die klinkers en toen ging ik gewoon recht door over die kast . bij die mensen in de tuin
en ze hadden het niet eens door . ik stond voor het raam . kun je nagaan
en ze hadden het niet eens door . ik stond voor het raam . kun je nagaan
-
Foto's Foto's Foto's.. en dan die meneer v/d reclame v/d Essent de boel maar weer fixen.. ze zullen blij met je zijn

Maar serieus, gelukkig dat de schade beperkt is gebleven en jij die schade niet hoeft te betalen of je verzekering (dag schadevrije jaren).

Maar serieus, gelukkig dat de schade beperkt is gebleven en jij die schade niet hoeft te betalen of je verzekering (dag schadevrije jaren).
yep alles gemeld en ja de fotos komen er aan . want een kammeraad heefd me van de kast afgesleep en die had ook een digitale kamera bij zich dus als iemand mij verteld hoe je die fotos er op krijgd hebben jullie je zin b.v.d
[img]dan%20tiep%20je%20hier%20dus%20het%20URL[/img] en klaar is Kees, euhm Ronald 
-----------------
Greetings from Da King(TM)
Geld moet rollen, dus stop het in je auto!
[ This message was edited by: Da King(TM) on 2002-02-23 23:03 ]

-----------------
Greetings from Da King(TM)
Geld moet rollen, dus stop het in je auto!
[ This message was edited by: Da King(TM) on 2002-02-23 23:03 ]