Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Hey, Grapjas, ben je nou nog In Bodegraven geweest?? Ik ben er nog effies langs gereeje, stond wel een flinke lap Renaults, maar ik zag geen kauwgamballenblauwe Toyota! Had je weer straf thuis ofzo?? Meld dat de volgende keer dan effies. Ik heb nog een uurtie in me wage legge wachte maar je kwam maar niet, en ik had geen zin om bij al die Renault frieks te gaan staan...Is die Peppie-mannetje nog geweest? Weet iemand dat? Laterz!!
whehehe....lijtje Renault inderdaad daaro, grappig hoor, maaruh ikke hed ook geen toyiota gezien!? Benne nog wel langs geweest hoor!!! ging ff lekker gummen met me vriend zijn audi. gaaaf man al die blauwe rook van die banden
heee grapdinges, we gaan volgende keer toch wel ff saampies een setje band daaro op sleitte?
On 2002-02-16 01:27, Chris
wrote:
Het was weer gezellig, ondanks een triest bericht later op de avond.
Wie waren er :
- Jeroen. R5AT*.
.)- Onbekend. R5GTT.(Gele R5GTT met leer
- Mario. R5GTT.
- Tjabel. R5GTT.
- Martijn. R5GTT.
- Edwin. R5GTT.
- Tijn. R5GTT.
- Henk. R5GTT. Net terug uit the UK, wat een vermogen!!!!!
- Jochem. R5GTT*.
- Roy R21TQ.
- Ray. Clio.
- Mickael. Clio16V.
- Martin. Clio16V*.
- Onbekend Clio Grand Prix.
- Robert. Willi.
- Jean Paul. Willi.
- André. Mégane break.
- Paul. Laguna.
Helaas kregen we te horen dat de R5GTT van Rob, die op weg was naar de F.N.B. is uitgebrand. Succes met de afwikkeling Rob.
Zie ook :<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 90&forum=6" TARGET="_blank">Uitbrander!</A><!-- BBCode End -->
Ik dacht dat André een verslag ging maken, maar ik kan me vergissen.
de gele met leer dat is michael ( naam kan iets anders zijn sorry hier voor ) hij werkt bij de reno in vianen .
[ This message was edited by: chris on 2002-02-16 10:24 ]
Grapjas, dus je ben helemaal nie op kommuh daageh!? Da val me egt thechen van je! Waarom was je er nou nie, en die Peppie-Mannetje laa ook al nix meer van sig hore. Leuk bezich jhuuli.
On 2002-02-16 11:45, Peppie mannetje
wrote:
whehehe....lijtje Renault inderdaad daaro, grappig hoor, maaruh ikke hed ook geen toyiota gezien!? Benne nog wel langs geweest hoor!!! ging ff lekker gummen met me vriend zijn audi. gaaaf man al die blauwe rook van die banden
heee grapdinges, we gaan volgende keer toch wel ff saampies een setje band daaro op sleitte?
Volgens mij was hij er wel Ace!?
Ben jij trouwens nog langs geweest? Het was op een gegeven moment zo druk dat ik misschien niet iedereen gezien heb.
Ik benh er ook noch effies geweest, Ik sach alheen mhaar onbekende. Ik ben in me wage blijffen sitten om op me vriend Grapjas te wagten,helaash kwam dhie wheer nhie opdagen, het whatjuh! Ik zag wel jouw mooi Wyjams staan, maar die had ik al vaker gezien. Zonde he die uitgebrande 5, ik las er net iets over..
Robert, komt er geen verslag van gisteren? Normaal lees je altijd leuke verslagen. Er stond ergens dat André het ging maken. Waarom doet hij het niet dan?
Joah ik was er wel ffies hoor! Die willamper heb ik lekker gepoetst vandaag...sanp ook niet waarom eigelijk, is en blijft toch een ragbak - die krasse van die macpaal van un paar weekjes terug gingen er niet meer uit. nah ik ga hem morgen denk ik ff door het bos heen heale bij zandvoort ofzo
Rij ik dus gisteren achter Martijn T. terug naar Pape-city, rijden we op de van Brienenoord, zie ik ineens blauwe zwaailampeties achter me. We reden 120 waar je 100 mag, niet echt spannend dus. Even later begint dat ding met die blauwe lampen met groot licht naar me te seinen. Ik denk, effe rustig aan dan maar. Haalt een politiebusje mij heel voorzichtig in en gaat ie vlak voor Martijn rijden. Ik denk Oei foute boel. Maar meneer de agent rijd heel voorzichtig door. Wij er heel voorzichtig achteraan. Paar minuutjes later pikt ie iemand uit de rij en geeft een stopteken. Vaag verhaal.