inderdaad Chris, zo'n ding komt dus echt NIET op mijn auto! 

ehhhmmm, welke chris, die bas naar mij gestuurd heeft?
-
Ach Chris jij houdt hem gewoon vast, en steekt hem uit het raam....Roy stuurt, en ik geef de richtingen aan

doe ik ff, ik geloof wel dat ik die heb
monumentje.....

hij staat aan (denk ik) ...

We plakken die antenne wel ff op die Willi van je patser! En dan gaan we daarmee ff door de bossen ploegen!!On 2002-02-12 18:26, Robert dB
wrote:
Ach Chris jij houdt hem gewoon vast, en steekt hem uit het raam....Roy stuurt, en ik geef de richtingen aan
![]()
-
Wat bedoel je nou?? - welke patser?On 2002-02-12 18:29, Ace
wrote:
We plakken die antenne wel ff op die Willi van je patser! En dan gaan we daarmee ff door de bossen ploegen!!![]()
[ This message was edited by: Robert dB on 2002-02-12 18:31 ]
jawel, hij staat online 

GAAAAAAAAAFFUH man ff vosse
doe ik ook wel vaker met me maten, maar dan ik de kroeg - whehe
Wie wol er bij mij in de pak meeblazen?!
ohja, die antenne op het daf is niet zo'n suc6, maja keb toch geen mooie bak, boeiiijuh
doe ik ook wel vaker met me maten, maar dan ik de kroeg - whehe
Wie wol er bij mij in de pak meeblazen?!
ohja, die antenne op het daf is niet zo'n suc6, maja keb toch geen mooie bak, boeiiijuh
-
mogen er ook niet reno's mee doen
maatje van me rijd een peugot 305 een rode met witte viper strepen je lacht je rot deze heeft op de achter klep een antenne voor 27mc zitten en daar rees ik liever mee wel samen met hem natuurlijk dan mijn reno ivm lage auto
<a href="http://www.viperlook.com">viperlook</a>
[ This message was edited by: mark -19- 16v on 2002-02-12 21:05 ]
maatje van me rijd een peugot 305 een rode met witte viper strepen je lacht je rot deze heeft op de achter klep een antenne voor 27mc zitten en daar rees ik liever mee wel samen met hem natuurlijk dan mijn reno ivm lage auto
<a href="http://www.viperlook.com">viperlook</a>
[ This message was edited by: mark -19- 16v on 2002-02-12 21:05 ]
-
Wordt er al een datum geprikt?
startlocatie? - welke streek gaan we rijden
Stel voor buiten de Randstad te blijven...of je moet op een zondag gaan vossen.
startlocatie? - welke streek gaan we rijden

Stel voor buiten de Randstad te blijven...of je moet op een zondag gaan vossen.
Wanneer m'n clio klaar is (zal wel van de zomer worden) en de locatie een beetje gunstig is heb ik daar ook wel zin in. Duurt dus nog wel even, maar ik wou toch even laten weten dat er in ieder geval animo voor is.
-
<font size="8">Zondag 14 April</font>
een mooie datum??
Tegen die tijd kan iedereen wel een bakkie regelen lijkt mij.
[ This message was edited by: Robert dB on 2002-02-12 21:06 ]
een mooie datum??
-
dan moet ik nog wel ff lezen hoe een s meter werkt enz want heb wel een analoge maar ik snap er geen snars van misschien dat er uitleg hierover is special voor vossen
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Mark, ik leg het je wel keertje uit via msn okOn 2002-02-12 21:09, mark -19- 16v
wrote:
dan moet ik nog wel ff lezen hoe een s meter werkt enz want heb wel een analoge maar ik snap er geen snars van misschien dat er uitleg hierover is special voor vossen

Zondag 14 April lijkt me goed idee trouwens.
Sorry dat ik er neit was vandaag sjello ligt eruit zit nu met 56k. Je kan de antenne ook op je trekhaak of kenteken plaatmonteren. beetje knutsel werk si dat geen probleem. En zoals Bart zei ik heb nog nooit op geen 1 auto een kras gehad. Ik plak hem overal op zonder zorgen te maken. Misschien de mensen die zand op het dak laten liggen en een vieze magneetvoet hebben. Die krijgen krassen. Anders niet.
hoe pakken we het nou aan ik ben niet zo goe din organiseren, Wie rijd met wie mee en met hoeveel auto's zijn we nu?
hoe pakken we het nou aan ik ben niet zo goe din organiseren, Wie rijd met wie mee en met hoeveel auto's zijn we nu?
Trouwens mij maakt het niet zo zeer uit of er andere merken mee rijden. Het gaat om de lol. Ik weet niet hoe de anderen hier over denken?
het enige probleem dat je misschien hebt is dat je ons niet bij kan houden??
Maar een slimme jager wint ook.
De enige die in een renault komen moet is Roman een maat van me. He loves hunting en zit elke dag aan me kop te zeiken wanneer we gaan en of hij met jelmer en mij in de auto mag. No way dan beslaan me ramen met 3 man erin
. Maar hij twijfelt te veel over een GTT te kopen. Dit is een mooi doorzet voor hem lijkt me
anders niet vossen voor hem. En dat doet pijn aan ze hartje.
Met ze 2en in de auto is aan te raden. Anders rij je snel tegen een lantarenpaal als je op je s-metertje zit te staren. Maar zo veel mogelijk auto's is ook leuk.
-----------------
wanneer werkt usericon weer?
[ This message was edited by: Jelmer en Ben on 2002-02-13 04:36 ]
het enige probleem dat je misschien hebt is dat je ons niet bij kan houden??
Maar een slimme jager wint ook.
De enige die in een renault komen moet is Roman een maat van me. He loves hunting en zit elke dag aan me kop te zeiken wanneer we gaan en of hij met jelmer en mij in de auto mag. No way dan beslaan me ramen met 3 man erin

Met ze 2en in de auto is aan te raden. Anders rij je snel tegen een lantarenpaal als je op je s-metertje zit te staren. Maar zo veel mogelijk auto's is ook leuk.
-----------------
wanneer werkt usericon weer?
[ This message was edited by: Jelmer en Ben on 2002-02-13 04:36 ]
Zaterdag 14 april lijkt me een mooie datum. Wel 's avonds neem ik aan? Anders zie je de vos zo makkelijk staan bij daglicht.On 2002-02-12 21:06, Robert dB
wrote:
<font size="8">Zondag 14 April</font>
een mooie datum??
Gewoon de hele dag!!!
ff over die sets. Ik had in dat andere topic al wat verteld, maar ik heb dus sets te huur voor een Reno-vriendenprijsje. In totaal zijn er 7 sets waarvan er drie ook buiten de auto te gebruiken zijn. Voor één dag per set 10 pleuro.
Ik hoor het wel!
Ik hoor het wel!
Grappig, zo is er geen animo en nu zijn et er wel een stuk of wat
-
Mensen die mee willen doen:
- Bart V
- Tijn
- Robert dB
- Chris
- Roy
- Jelmer en Ben
- Maik (WOOFER)