Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Ik ga ook mee !!
Anonymous

Chris,

ik ben trouwens nog aan het onderhandelen met Stena line en andere maar de laagste prijs die ik nu heb is:

256 euro per auto en een passagier
38 euro per carpooler.
Roy
Moderator

Kan eigenlijk niet mee omdat mijn pa op die dag jarig is. :sad:

Maar LB dat is hij volgend jaar weer :grin:
Ik ga mee :smile:
5 GT Turbo '88 GT5
Anonymous

Roy !

Tuurlijk ben jij erbij !!!

Lachen
Hans R.

On 2002-02-06 17:35, Ploegah
wrote:
Chris,

ik ben trouwens nog aan het onderhandelen met Stena line en andere maar de laagste prijs die ik nu heb is:

256 euro per auto en een passagier
38 euro per carpooler.
Euro ??? Chris had het toch over 350 en 38 gulden?
Anonymous

Daarom, dat zeg ik.
-Ray-
Contacteer:

slik, gulden of euro is dus wel een verschil!!

ik denk persoonlijk dat er nu dit bekend is meer auto's afvallen, maar das mijn mening...
Immer wieder die verdammte Holländer
Michel Meganefreak
Contacteer:

ondanks de prijsverandering blijf ik wel geinteresseerd, maar is het dus in totaal 2 of 3 nachten das wel ff interessant om t eweten :smile: en kunnen we dan ook allemaal terrecht op de camping en is daar bijv een douche of is er nix (veldje)??

Vraag het ff voor de vrouw, ben vroeger veel mee geweest met mijn ouders met de motorclub (engelend en zo dat waren altijd de beste weekenden trouwens) maar vaak waren de campings iets minder, das nix voor mijn vriendin dan neem ik liever iemand anders mee.....
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik ga sowieso ook. :smile: Tip : gewoon vanaf nu beginnen met sparen!
Patrick

sorry ben een beetje dom,of een beetje verward.
ik lees dus ook 350 gulden en 253 euro,van welk bedrag moeten we uit gaan?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Pat, lees het bovenste. Dus het allereertse replytje.
Patrick

oke,thanks:wink:
Anonymous

On 2002-02-06 20:35, Michel Meganefreak
wrote:
ondanks de prijsverandering blijf ik wel geinteresseerd, maar is het dus in totaal 2 of 3 nachten das wel ff interessant om t eweten :smile: en kunnen we dan ook allemaal terrecht op de camping en is daar bijv een douche of is er nix (veldje)??

Vraag het ff voor de vrouw, ben vroeger veel mee geweest met mijn ouders met de motorclub (engelend en zo dat waren altijd de beste weekenden trouwens) maar vaak waren de campings iets minder, das nix voor mijn vriendin dan neem ik liever iemand anders mee.....
Daar zijn we volop mee bezig

Als er genoeg animo voor is regel ik een grote legertent waarin we met z'n allen kunnen eten/zitten als het slecht weer is. Ook neem ik dan iemand mee die goed kan koken voor veel mensen, dus kwa voer zit je goed :smile:

Zodra ik meer weet over wat er op de camping allemaal is horen jullie het.
Robert dB.

klinkt toppie Paul!!!
Michel Meganefreak
Contacteer:

klinkt zwaar gezellig maar denk wel dat er dan een mannelijke bijrijder komt want das nix voor mijn vriendin (verwend kr*n* :lol: )
Anonymous

Das alleen maar mooi als we de vrouwen op het vasteland laten

dan gaat iedereen zich tenminste een beetje kansloos gedragen :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ff topic omhoog halen :grin:

misschien zijn er nog meer meer geintresseerden. :smile:

Dit word flink sparen.. mmzzz
Anonymous

Beter!!!:grin::grin:

Als ik kan ga ik zekerweten mee!
Het is voor mij altijd ff lastig om te kijken of ik kan, maar zet me maar vast op de lijst Chris.

Mzzl...:wink:
Michel S.
Contacteer:

Aloha renault freaks.

Hmmm. RTC goes UK. Lijkt mij wel heel tof. Maar om nou 700 piek voor een kaartje te gaan dokken. Vindt ik een beetje zonde. Dus mijn vriendin kwam met een ideetje. Waarom niet door de tunnel. Is wel een stukie naar Frankrijk rijden, maar dan door de tunnel (een uur duurt het ongeveer) en je bent daar. Denk dat de tunnel een heel stuk goedkoper is dan de boot. En je hebt het voordeel dat we met zijn allen rijden wat natuurlijk heel erg toff is. Ik zal eens kijken wat de kosten van de tunnel zijn inclusief de benzine qua omrijden enzo. Maar misschien is dat ook een idee. Want ik wil graag met een 21T gaan en een GTT. Maar ik ga echt geen 650 euro betalen om met 2 auto's heen en weer te gaan. Ben wel goed, maar niet gek. Vindt het al voor 1 auto veel te veel wat ze zich vragen.

Ik laat wel wat weten over de exacte prijzen.

Mzzls
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Goed idee..

Hou ons op de hoogte..

Je voorstel (vriendin) lijkt me een strak plan..
Tijn
Contacteer:

Eurotunnel <a href="http://www.eurotunnel.com" target="_blank" target="_new">http://www.eurotunnel.com</a> is duurder dan de boot: ongeveer 280 euro per auto
Chris
Erelid - Moderator - RvT

En volgens Tino was het dan ook nog eens veeeeel verder rijden.
Michel S.
Contacteer:

Zo een kaartje is inderdaad ook niet zo goedkoop. kost je gewoon 157 pond. Heb geen zin im te tellen, maar zo een grove schatting is het een 240 euro.

Vraag me toch af waarom dat zo duur moet zijn???

Kunnen we niet beter vleugels op de auto bouwen. Is denk ik goedkoper.

Maar ja.

Dat bedrag van de boot klopt ook niet. Het kost 284 euro in de week en 320 in het weekend. En dat exclusief alles

Dus de boot is ook nog nier zo goedkoop

Maar ik ben weer weg
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Anonymous

On 2002-02-11 23:01, Michel S.
wrote:
Dat bedrag van de boot klopt ook niet. Het kost 284 euro in de week en 320 in het weekend. En dat exclusief alles
Hoe bedoel je ook niet ?

Kijk eerst maar eens goed op de stena line site. En wat bedoel je met exclusief 'alles' ? Het is een tochtje van 3.5 uur, en er zijn barretjes een bioscoop en restaurants aan boord. Wat had je er nog bij gewild dan ?

Ik vind het fijn dat je met ons meedenkt maar ik zou het ook op prijs stellen als je er iets beter over nadenkt voordat je wat post, we zetten echt niet zomaar iets op internet.

tis trouwens ongeveer 400 kilometer omrijden met de tunnel, want je moet eerst naar calais rijden.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

De boot lijkt me inderdaad wel leuk. Met zijn allen even wat drinken, beetje rondhangenen, gezelig man..Maar via de tunnel zou me ook niet zo uit maken, we zien het wel.

Hoewel, de plannen moet nu wel gemaakt gaan worden..
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Euh vraagje: Hoe groot is de kans dat er problemen kunnen optreden voor het op- en afrijden van de boot.. Dit i.v.m verlaagde R5 GTT's ??

hoorde namelijk dat erg lage auto daar wel eens problemen mee hadden/hebben.
Robert dB.

mij lijkt de goedkoopste oplossing het beste

het is trouwens wel zo dat als je tig uur op die boot zit (errug gezellig), het helaas niet goedkoop zou zijn!! *hips*
Anonymous

Er liggen daar wel drempels inderdaad. Maar veel gekker dan het gemiddelde woonerf word het daar niet
Michel Meganefreak
Contacteer:

en als het niet past dan draai ik hem wel achterruit op de boot :lol:
Anonymous

On 2002-02-12 15:37, Robert dB
wrote:
mij lijkt de goedkoopste oplossing het beste

het is trouwens wel zo dat als je tig uur op die boot zit (errug gezellig), het helaas niet goedkoop zou zijn!! *hips*
Zwemmen, met auto op de rug, kost je een paar zwemvliezen en een handdoek..:wink:
Anonymous

On 2002-02-12 15:37, Robert dB
wrote:
Kom je aan in engeland:

zzzzBen ik nou zsjo dronken of rijdt iedereen aand de verkeerde kant ? :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Even over die mogelijke hobbels, als je nou genoeg vaart maak dan komt het allemaal best voor mekaar.
Robert dB.

On 2002-02-12 15:49, Chris
wrote:
Even over die mogelijke hobbels, als je nou genoeg vaart maak dan komt het allemaal best voor mekaar.
Ik stel voor dat ik op kosten van de RTC persoonlijk ga kijken of dit waar is, daarvoor moet je natuurlijk wel een heel weekend heen en weer met de boot. Uiteraard maak ik dan een verslag op de .nl site

:wink:
Michel S.
Contacteer:

On 2002-02-12 10:17, Ploegah
wrote:

Hoe bedoel je ook niet ?

Kijk eerst maar eens goed op de stena line site. En wat bedoel je met exclusief 'alles' ? Het is een tochtje van 3.5 uur, en er zijn barretjes een bioscoop en restaurants aan boord. Wat had je er nog bij gewild dan ?

Ik vind het fijn dat je met ons meedenkt maar ik zou het ook op prijs stellen als je er iets beter over nadenkt voordat je wat post, we zetten echt niet zomaar iets op internet.

tis trouwens ongeveer 400 kilometer omrijden met de tunnel, want je moet eerst naar calais rijden.
Dat zijn de nieuwe prijzen. Dat van 256 zijn de oude prijzen. Je moet de prijzen van september pakken, want we gaan immers in september. Kijk zelf maar. Staat er rechts naast. Prijzen perioden. Zo kom ik aan mijn prijzen. En ik meen het is toch best een groot verschil.

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www7.stenaline.nl/servlet/se.eme ... e.id=10141" TARGET="_blank">september</A><!-- BBCode End -->
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www7.stenaline.nl/servlet/se.eme ... de.id=5058" TARGET="_blank">januari-maart</A><!-- BBCode End -->

Ik zet niet zomaar iets neer(soms dan). Ik was alleen zelf aan het kijken voor goedkopere methodes. Want 300+ euro vindt ik wel absurd.

En kennis zei iets van ergens heen rijden (uurtje of 2) en daar de boot pakken. Zou maar iets van 70 euro kosten. Hij ging kijken waar dat precies was en dan kijk ik hoeveel het precies kost.

En met exclusief alles bedoel ik dat er niks bij zit. Dus de onkosten op de boot zullen ook nog wel een schepje erop doen

Mzzl
-----------------
Michel S formerly known as Mclain
[ This message was edited by: Michel S. on 2002-02-12 22:08 ]
[ This message was edited by: Michel S. on 2002-02-12 22:15 ]
Anonymous

Mclain,

kijk maar eens bij de speciale aanbiedingen. We nemen een kort retour (binnen vijf dagen terug).

Ik zet ook niet zomaar iets neer, zeker niet over de financien.

De 'onkosten' op de boot zullen bestaan uit hetgeen je naar binnen wil werken.
Plaats reactie