Vandaag ben ik er gvd achter gekomen dat de schokdemper links voor van mijn R19 lek is (ja alles gaat ineens naar de klote bij mij) Nou vind ik de standaard dempers die er nu onderzitten erg hoog, (voor staat zelfs iets hoger dat achter) ik zou dus graag voor wat lagere dempers willen hebben. Waar moet ik op letten????? Moet ik ook andere veren als ik lagere dempers plaats??? En wat kosten 2 dempertjes ongeveer???? Ik heb totaal geen verstand van verlagen.
Mazzel
Ik heb ook 1 lekkende schokdemper(voor). Dit is geen APK afkeurpunt. Voor een 19 16v kosten die demper (gele Koni's) 288 oude guldens per stuk. Dat is ex BTW - korting. Gaat ongeveer 12.5% van de 288 piek af. Weet alleen niet of ze ook onder een gewone 19 passen.
-
- Contacteer:
past niet
bin there done that diddent work
dus gewoon rooie koni's en dicht schroeven die hap
bin there done that diddent work
dus gewoon rooie koni's en dicht schroeven die hap
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
ik was voor 750 gulden ex met 30% korting rondom klaar
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb zelf Monroe Gasmatic op de achteras. Ze bevallen mij erg goed. Zijn natuurlijk geen gele Koni's, Maar ze zijn wel gasgevuld. En dat is ook al wat.
Gezien de prijs heb jij het over Sensatrac's. Die zijn iets goedkoper dan de Gasmatic's.
Trouwens, verlagen doe je door kortere veren te monteren. De "verlaagde" dempers moeten hier eigenlijk bij. Het verschil met normale dempers is dat ze afgestemd zijn op de kortere veren. Volgens mij gaan originele veren icm kortere dempers niet echt goed samen.
-----------------
/ Renault 5 Baccara 1.7 \

[ This message was edited by: Baccara on 2002-01-29 21:26 ]
Gezien de prijs heb jij het over Sensatrac's. Die zijn iets goedkoper dan de Gasmatic's.
Trouwens, verlagen doe je door kortere veren te monteren. De "verlaagde" dempers moeten hier eigenlijk bij. Het verschil met normale dempers is dat ze afgestemd zijn op de kortere veren. Volgens mij gaan originele veren icm kortere dempers niet echt goed samen.
-----------------
/ Renault 5 Baccara 1.7 \

[ This message was edited by: Baccara on 2002-01-29 21:26 ]
-
- Über-Spammer
vertelOn 2002-01-27 14:47, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
ik was voor 750 gulden ex met 30% korting rondom klaar

lijkt me zekers wel interessant

mail me anders even. maik.p@renault-tuning.nl
greetz maik.
-----------------
Renault 5 GT Turbo! (phase1, Black outside+Yellow Inside!<!-- BBCode Start --><B>-)</B><!-- BBCode End -->
It's not just a Sport!
It's a way of Life!
edit: email link verkeerd
[ This message was edited by: Maik (WOOFER) on 2002-01-29 21:57 ]
Hey, Maandag heb ik toevallig naar schokdempers geinformeerd, gele koni`s
326 euro
4 schokdempers
niet verkeerd toch???
Is ook excl. btw
en met 30% korting....
Als je meer wil weten moet je het maar vragen...
326 euro
4 schokdempers
niet verkeerd toch???
Is ook excl. btw
en met 30% korting....
Als je meer wil weten moet je het maar vragen...
-
sensatrac is duurder dan gasmatic btw
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hmm, dan heb ik dat ff verwisseld. Ja, nu zie ik het: Prijzen van Lasaulec Meppel, voor een Laguna achter: Gasmatic 75,37; Sensatrac 90,89. Prijs per stuk, excl. 40% korting en btw.On 2002-01-30 07:46, Jan-Geert
wrote:
sensatrac is duurder dan gasmatic btw
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Nou het volgende.
Toen ik vorig jaar het blok van de zwarte gtt in de de rode ging zetten, had ik bij de bo-rent een motortakel gehuurd.
Bij het ophalen kregen we al bijna een lekke mee, het was dat we goed opletten.
De 1e dag het kapotte blok en bak ineen uit de rode getakeld, ging nog wel redelijk, alhoewel het toch wel een druppeltje olie lekte.
4 dagen later was ik zover dat ik het blok uit de zwarte kon takelen en overzetten in de rode, kwam dat ding ineens nog maar half hoog. Nadere inspectie leerde dat ie flink veel olie verloren had.
Dus terug naar de bo-rent met dat ding, behoorlijk pissed off, dat ik dus eigenlijk voor de 2e maal een slecht stuk gereedschap meegekregen had, waarmee je redelijk makkelijk je auto of een persoon behoorlijk kunt bezeren als ie in 1 keer inklapt.
Aan de bo-boys gemeld dat ik alleen voor de 1e dag wilde betalen. Na een hoop gezeur, boos kijken en stampij met gelukkig een hoop klanten in de zaak (werkt altijd
) voor 1 dag betaalt en never nooit niet dat ik ooit nog naar de bo rent ga.
Als ik iets huur dan moet het ook goed zijn, en niet half onderhouden en onveilig.
Toen ik vorig jaar het blok van de zwarte gtt in de de rode ging zetten, had ik bij de bo-rent een motortakel gehuurd.
Bij het ophalen kregen we al bijna een lekke mee, het was dat we goed opletten.
De 1e dag het kapotte blok en bak ineen uit de rode getakeld, ging nog wel redelijk, alhoewel het toch wel een druppeltje olie lekte.
4 dagen later was ik zover dat ik het blok uit de zwarte kon takelen en overzetten in de rode, kwam dat ding ineens nog maar half hoog. Nadere inspectie leerde dat ie flink veel olie verloren had.
Dus terug naar de bo-rent met dat ding, behoorlijk pissed off, dat ik dus eigenlijk voor de 2e maal een slecht stuk gereedschap meegekregen had, waarmee je redelijk makkelijk je auto of een persoon behoorlijk kunt bezeren als ie in 1 keer inklapt.
Aan de bo-boys gemeld dat ik alleen voor de 1e dag wilde betalen. Na een hoop gezeur, boos kijken en stampij met gelukkig een hoop klanten in de zaak (werkt altijd

Als ik iets huur dan moet het ook goed zijn, en niet half onderhouden en onveilig.
Tsja, het blijft huurspul, dus je moet er altijd van uitgaan dat het kaduuk is.
Kennelijk moet je nog steeds zelf opletten of je wel bruikbaar materiaal meekrijgt.
Mooi <a href="mailto:kl@te" target="_new">kl@te</a>, maar blijkbaar verdienen ze niet genoeg om fatsoenlijk zaken te kunnen doen
Kennelijk moet je nog steeds zelf opletten of je wel bruikbaar materiaal meekrijgt.
Mooi <a href="mailto:kl@te" target="_new">kl@te</a>, maar blijkbaar verdienen ze niet genoeg om fatsoenlijk zaken te kunnen doen