Morgen mensen,
Vroeg me af of het zin heeft om een andere nokken-as in mijn normalen 5 te zetten omzo meer vermogen te krijgen heb dan wel geen turbo (nog niet) maar zal wel graag wat meer vermogen willen hebben zijn er oplossingen voor die niet alteveel kosten alvast bedankt
Andere nokkenstok is zeer duur, kan je beter een turbo kopen (is waarschijnlijk goedkoper)
Beetje afhankelijk van welk type 1.4 je hebt, maar ik denk niet dat er met een nokkenas van een andere versie veel winst te halen is. Dan moet je dus een nieuwe nokkenas kopen bij een nokkenas-fabrikant. Kost zo'n 600 piek geloof ik. Ik denk wel dat de motor moet er wel uit om'm te monteren. Andere optie is om er een grotere carburateur op te zetten. Als je echt ruig wilt doen bouw je 'm om naar Alpine (93pk
). Maar zoals al veel vaker gezegd, als je goedkoop uit wilt zijn, kan je beter gewoon een gt-turbo of gte kopen.

rev it like a rental
oke een gtt kopen is wel goedkoper maar heb ook gehoord dat je wel verstand moet hebben van sleutelen en zoals jullie kunnen zien aan de vorige topics heb ik dat dus totaal niet daarom dacht ik mischien kan ik mijn 5je campus wat sneller maken hoeft ook geen race monster te worden maar gewoon wat sneller als nu
Doe als turboman en hang er een 1.7 motortje in..
Je gaat naar de sloop en zoekt een leuke r19 op met weinig kilometers en met een nog goede 1.7 motor en haalt daar alles uit.
Zo ver ik weet heeft een r19 de zelfde motor steunen als een r5.
Duss, suc6 dit zal snel minder kosten al een upgrade van je eigen motortje.
Je gaat naar de sloop en zoekt een leuke r19 op met weinig kilometers en met een nog goede 1.7 motor en haalt daar alles uit.
-
Ja, koop op de sloop een 1700cc blok uit een 5gtx, 90pk? en inbouwen. lekker veel koppel en betrouwbaar.Wel wil de voet van de carburateur wel eens kromtrekken waardoor ie valse lucht gaat aanzuigen.
Joah.. hehe..... 1.7 rulezOn 2002-02-05 14:38, Abel
wrote:
Doe als turboman en hang er een 1.7 motortje in..
-
- Contacteer:
ik weet een gtx met een gtt killer blok voor weinig
complete auto geen kenteken super snel
ik kan het weten want hij was van mij
complete auto geen kenteken super snel
ik kan het weten want hij was van mij
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
hangt er allemaal een beetje vanaf
is ook extreem verlaagd knap interieur
met bijvoorbeeld middenconsole voor 2 radio's
d rood met 2 silveren strepen over de auto
remusje
staat al bijna 2. 5 jaar stil
oh ja na half jaar staan nieuwe apk en koppeling maar de toenmalige koper kwam niet opdagen(heb ik geen last van hoor dat bedrijf waar hij staat alleen)
is ook extreem verlaagd knap interieur
met bijvoorbeeld middenconsole voor 2 radio's
d rood met 2 silveren strepen over de auto
remusje
staat al bijna 2. 5 jaar stil
oh ja na half jaar staan nieuwe apk en koppeling maar de toenmalige koper kwam niet opdagen(heb ik geen last van hoor dat bedrijf waar hij staat alleen)
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break