Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Ik wil een ander luchtfilter monteren meteen als ik m'n turbo erop zet (ik heb een brug tot m'n beschikking dus das wel gaaf, het gaat gebeuren binnenkort :smile: ) NU de vraag welke, een K&N wou ik in eerste instantie, maar het originele luchtfilterhuis wordt behouden maar hoe kan dat ding dan ooit openair zijn ?? Mijn oog is ook gevallen op een Pipercross, maar ik wil het wel een beetje in tact houden onder de kap dus, ik zit ff te twijfelen want dan moet het luchtfilterhuis eruit. Tackanardi heeft een K&N zag ik, zon 57i kit. Wat kan ik het beste doen ?? Die Pipercross is wel mooi, en ook goed, of is K&N beter, of maakt het gewoon niet uit volgens jullie ??
Bas Blue Sport

Ik zou geen open luchtfiler (filterhuis eruit) nemen. Deze komt in de motorruimte te zitten, en zuigt dus bij een warme motor, hoofdzakelijk warme lucht aan. Met een K&N filter voor in je filterbak ben je beter af. Hij zuigt meer koude lucht aan dan een open filter, wordt minder snel smerig, zou je vermogen schelen i.t.t. een open filter en het is orrigineler.

Zomaar een tip.........

Greetzzz
Steven
Car: M536

Lees artikel van Pieter (Grossie) op de .nl site
Anonymous

Iemand anders nog ervaringen of tips ??
Plaats reactie