Nu ben ik echter al wat langer geinteresseerd in al dat getune... (sinds ik van compuŽs ben afgekicked had ik een nieuwe verslaving nodig...)
Nu loop ik al een paar dagen rond met het idee om een GT Turbo motor (en toebehoren) er in te zetten, om zo een soort ultieme wolf in schaapskleren te creëren..., aangezien rijden in je eerste eigen auto (en dit is ook mijn eerste post hier) erg tof is, maar 45 pk en 4 versnellingen toch wel heel erg snel beginnen te irriteren...
Nu dus even de vraagjes...
-de express is in feite een 5 met een laadbak eraan, ombouwbaar neem ik dus aan?
-hoeveel kost dat?, ik ben nog niet eens op zoek naar een opgefokte turbo (of alpine

-motor overzetten, nee ik heb gewoon nog géén ervaring met het ombouwen van autoŽs, maar ben gelukkig wel technisch aangelegd (ik doe nu ook werktuigbouwkunde aan de UTwente), het lezen van instructies en begrijpen van tekeningen is no problemo, en ik weet in theorie ook allemaal wel goed hoe een auto in elkaar steekt...
Tevens moet je dat natuurlijk ergens doen, een motor en versnellingsbak ombouwen die in beginsel goed past in z`n nieuwe verblijf, hoe lang doe je daar nou over?
[ This message was edited by: rc on 2002-01-30 16:33 ]