Ik ben nu trouwens even een tijdje weg.
Groetjes Feiko.
-
We moeten nog even over de prijs praten, maar dan horen jullie het wel.On 2002-01-25 15:03, Armando
wrote:
Wat moet zo'n williams blokje kosten.. ???
-
Ik heb een probleem die jongen waar ik de motor van zou kopen en de onderdelen voor hem zou verkopen, heeft gisteren de auto aan iemand anders verkocht. Ik zit nu echt met de pest in mijn lijf alles was geregeld, sorry jongens.
En die gozer.....ben ik niet. Ene Cees uit Maassluis. Hij heeft vandaag bij mij een achterbumpertje meegenomen.
-
Ik dacht dat hij hem aan een garage verkocht had maar dat is dus niet waar.
-
Had die auto voor en achterschade ofniet en was het er een uit 1995. Want tegen mij had ie gezegd dat die er 15 mile voor gehad heeft, erg veel voor een sloop auto?
Ja het was die van Marktplaats. Rondom schade, achterklep, achterbumper voorfront. 9 mille had ie moeten kosten. Hij zei dat de motor en bak los 7000 had moeten kosten. Als dat zo was had je beter de hele auto gekocht.
Mag ik in dat licht u allen herinnerren dat ik nog een complete Gr. N williams met 180 PK en competitiedempers van Proflex heb staqan met kooi en kuipen enzo voor 5500 euro heb staan.....
-
We hadden 5 mile afgesproken voor de motor de bak en de uitlaatlijn, en ik zou de rest voor hem proberen te verkopen.On 2002-01-27 15:08, Zeeuw
wrote:
Ja het was die van Marktplaats. Rondom schade, achterklep, achterbumper voorfront. 9 mille had ie moeten kosten. Hij zei dat de motor en bak los 7000 had moeten kosten. Als dat zo was had je beter de hele auto gekocht.
-
Ja dat kun je nog weleens zeggen. Hij komt weleens bij mijn buur jongen, maar ik zwaai niet meer naar hem.
-
Ja je hebt gelijk, maar ja het is wel balen, misschien komen we nog wel eens wat tegen.