Ik heb dus sinds een tijdje een spoiler liggen, dit is er een van Hella met een 3e remlicht.
Kostte me geen drol, dus het proberen waard.
Ik heb 'm inmiddels in mijn eigen roomwitte kleurtje gespoten, maar ik moet 'm ook nog monteren.
De vorige eigenaar had 'm dus aan z'n kofferklep geplakt met een soort bimumeuze zwarte plakzooi. Nu ben ik nooit te beroerd om met bisonkit te klooien, maar ik hoorde van me pa dat de zoon van een collega ook zoiets had gedaan met speciale spoilerplaklijm. Maar hij wist niet meer hoe het heette, dus vraag ik aan de lezers:
Weet iemand hoe je het beste en (natuurlijk) goedkoopste een spoiler kan plakken? En/of hoe dat spul heet en waar je het kan ruilen voor een handvol (bijna antieke) guldens?
-
ruitenlijmkit ?? of schroeven??
-
- Contacteer:
spoilerkit 
staat meestal wel in een catalogus als autostyle of zoiets dergelijks, dit spul is zo giga sterk daarmee moet echt wel wat gebeuren voordat ie weg waait
Mijn hoge achterspoiler en dakspoiler zijn er ook mee vastgezet en de skirts ook icm schroeven dan.....deze kit zat dan wel bij de spoilers erbij maar het moet dezelfde zijn !
Suc6

staat meestal wel in een catalogus als autostyle of zoiets dergelijks, dit spul is zo giga sterk daarmee moet echt wel wat gebeuren voordat ie weg waait
Mijn hoge achterspoiler en dakspoiler zijn er ook mee vastgezet en de skirts ook icm schroeven dan.....deze kit zat dan wel bij de spoilers erbij maar het moet dezelfde zijn !
Suc6
Ehhh, en krijg je dat er ook weer een beetje fatsoenlijk af als je een andere spoiler er later weer op wilt hebben? Ik zit namelijk met het probleem dat ik mn achterklep destijds vervangen heb met eentje van een normale 5. Er zaten dus "studs" op waarop je de originele spoiler vastklikt. Nu dus niet meer maar wil em dr wel weer op hebben.On 2001-12-08 18:39, meganefreak
wrote:
spoilerkit
Suc6
Maar moet wel op zo'n manier dat er in de toekomst nogwel een maxi spoiler op kan zonder dat al die kit rommel op mn achterklep bljft zitten.
-
- Contacteer:
kit is dus wel permanent, dat kleeft zo hard dat als je het weghaalt het dus echt opnieuw gespoten moet worden wil je het netjes hebben.....maar schroefgaten in je carrosserie das ook niet alles, dus miss. dan gewoon w88 op die maxi spoiler?
Ja, dat moet dan maar...
Mischien kan ik wel alvast achter de maten komen van zo'n spoiler zodat ik er wel alvast gaten in kan maken en het hierop eerst vastzetten. En de rest dan met een wat minder permanente kit.
Maargoed. Weet ik nu wel hoe het zit met die kitterij.
Bedankt.
groete,
Jeroen
Mischien kan ik wel alvast achter de maten komen van zo'n spoiler zodat ik er wel alvast gaten in kan maken en het hierop eerst vastzetten. En de rest dan met een wat minder permanente kit.
Maargoed. Weet ik nu wel hoe het zit met die kitterij.
Bedankt.
groete,
Jeroen
Absoluut boren, plakken dat is prutswerk vind ik. 4 gaatjes in je achterklep maakt ook nix uit, je bent vast niet van plan om dat ding er nog af te halen. Als je de gaten goed behandeld gaan ze ook niet roesten.On 2001-12-08 16:15, Willem Snoek
wrote:
Ik heb dus sinds een tijdje een spoiler liggen, dit is er een van Hella met een 3e remlicht.
Kostte me geen drol, dus het proberen waard.
Ik heb 'm inmiddels in mijn eigen roomwitte kleurtje gespoten, maar ik moet 'm ook nog monteren.
De vorige eigenaar had 'm dus aan z'n kofferklep geplakt met een soort bimumeuze zwarte plakzooi. Nu ben ik nooit te beroerd om met bisonkit te klooien, maar ik hoorde van me pa dat de zoon van een collega ook zoiets had gedaan met speciale spoilerplaklijm. Maar hij wist niet meer hoe het heette, dus vraag ik aan de lezers:
Weet iemand hoe je het beste en (natuurlijk) goedkoopste een spoiler kan plakken? En/of hoe dat spul heet en waar je het kan ruilen voor een handvol (bijna antieke) guldens?
ja man,schroeven die zooi,dat zit zeker zo vast en je ken het allemaal op het gemakkie doen,met kit ga je echt zitte klooien.gewoon gaatjes boren,goed behandeleneventueelals je de spoiler er bijna vast op hebt zitten een heel klein dotje bij de schroefgaten en afschroeven die handel.
-
- Contacteer:
ja als je het zelf doet kan je het netter doen met boren, ik heb alles laten doen en vakmensen doen het gewoon heel netjes met kit.....voor de onervaren spoilerplakker
is het denk ik inderdaad lastiger met kit......maar persoonlijk ben ik wel meer tevreden met de manier hoe ze er nu bij mij opzitten......
suc7!

suc7!
Lastig hoor schroeven, dat hele ding is van plastic. Als ik dan te ver door draai, draait 'ie lam en dan moet ik dikkere schroeven gebruiken en dan maar hopen dattie vast zit.
De vorige eigenaar had 'm al geplakt en ik kies er ook voor om 'm te plakken.
Ik ben niet zo bang voor roest, ik moet 1 gaatje boren voor het kabeltje van het 3e remlicht.
Ik zal wel eens kijken of ik ergens spoilerkit kan krijgen. Halfords heeft het in ieder geval niet. Misschien de Brezan, die gasten zijn echt toppie. Daar heb ik kweetniethoeveel spul vandaan gehaald (wel lachen, de mr Reno zit 200m verder en is soms wel 2 keer zo duur)
De vorige eigenaar had 'm al geplakt en ik kies er ook voor om 'm te plakken.
Ik ben niet zo bang voor roest, ik moet 1 gaatje boren voor het kabeltje van het 3e remlicht.
Ik zal wel eens kijken of ik ergens spoilerkit kan krijgen. Halfords heeft het in ieder geval niet. Misschien de Brezan, die gasten zijn echt toppie. Daar heb ik kweetniethoeveel spul vandaan gehaald (wel lachen, de mr Reno zit 200m verder en is soms wel 2 keer zo duur)
-
hehe de een voor de winter , en de andere voor de zomer .. ik ken dit 

Wie heeft nog een achterspoiler liggen voor mijn r5gtt? Het gaat om een monte carlo spoiler. Afbeelding vindt je op http://www.primaracing.com
-----------------On 2002-01-27 13:08, Tuner
wrote:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.primaracing.com" TARGET="_blank">www.primaracing.com</A><!-- BBCode End -->
Eat my dust
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.geocities.com/Hansjo/daily/daypic.html" TARGET="_blank">elke dag een lach</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: catrinus on 2002-01-27 13:11 ]
dankje 

-
Heeft iemand wel eens een 3e remlicht onder een ax-spoiler geflapt?
Heb namelijk zo'n spoiler en nog een 3e remlicht.
(alleen nog geen gtt
)
[ This message was edited by: chrisv (pookie) on 2002-01-28 14:38 ]
Heb namelijk zo'n spoiler en nog een 3e remlicht.
(alleen nog geen gtt

[ This message was edited by: chrisv (pookie) on 2002-01-28 14:38 ]