de figuur waar ik misschien velgen van ga kopen weet nog een phaseII te liggen op een sloperij, misschien nog mensen die dingen nodig hebben?>
quote uit mailtje:
maar hoe dat bij een R5 zit weet ik niet.Trouwens, als je nog onderdelen moet hebben voor dat ding weet ik er op de sloop in Weurt nog een hele mooie phase 2 geloof ik. Het onderblok was dacht ik kapot, verder is de auto nog intact, is williamsblue.
>
dus wie weet..
-
Dat zou dus goed kunnen....On 2002-01-15 12:51, Abel
wrote:
Hmm.. een bleu sport??
Weurt, waar ligt dat eigenlijk?
[ This message was edited by: Robert dB on 2002-01-15 13:40 ]
Je hebt mail Monique
*juich*
mail!
(Mo moet meer gemailt worden
antwoord: euhm, geen idee, ik heb het gevraagd via mail. Aan de andere kant, hoe groot kan 'Weurt' (waar?) zijn? en hoeveel sloperijen zouden ze daar hebben?
[ This message was edited by: Monique on 2002-01-15 14:11 ]
mail!
(Mo moet meer gemailt worden

antwoord: euhm, geen idee, ik heb het gevraagd via mail. Aan de andere kant, hoe groot kan 'Weurt' (waar?) zijn? en hoeveel sloperijen zouden ze daar hebben?

[ This message was edited by: Monique on 2002-01-15 14:11 ]
7 autobedrijven, 1 schadehersteller en 0 sloperijen.. volgens de telefoongids
Nee, Weurt bestaat echt, dat is het punt niet... maar ik kan het nummer gewoon niet vinden
Weurt ligt tegen Nijmegen aan. Ik weet wel dat Nijmegen een uitstulping heeft waar zo'n 10 sloperijen in 1 straat zitten, misschien heet dat stukje officieel ook al Weurt, anders zou je 't eens als NIjmegen kunnen proberen.
-
- Contacteer:
Ik heb gehoord dat er bij ons 5 gtttjes op de sloop staan. Ik zal daar ook eens gaan kijken en wat informatie op de site zetten.
Misschien zit er nog spullen bij voor iemand.
Wie heeft er nog wat nodig? Dan ga ik wel effe kijken of er nog wat interessants op zit. Ik ga zo kijken dus reageer alvast. Nou mensen de mazzel
Misschien zit er nog spullen bij voor iemand.
Wie heeft er nog wat nodig? Dan ga ik wel effe kijken of er nog wat interessants op zit. Ik ga zo kijken dus reageer alvast. Nou mensen de mazzel
-
- Contacteer:
Okee ik zal effe kijken of er een gave tussen zit. Dat is dus gewoon in bumperkleur toch.On 2002-01-15 15:26, Tino
wrote:
Een voorbumper van een PH1![]()
-
- Contacteer:
stuur anders effe een mailtje met je nmr. dan ik je altijd effe bellen. MazzelOn 2002-01-15 15:43, Tino
wrote:
Yep gewoon grijs is tie met een rood biesje er door heen.
Monique, wanneer heb jij hem voor het laatst gezien... Ik bedoel is het die R5 met dat gekke blauwe kleurtje (lichter dan williams blue??) staat al achterin tussen de andere 5jes.Monique wrote:
in eemnes ligt ook een blue sport, maar die is he-le-maal gestript.
Ouders wonen daar om de hoek, en ga daar bij die sloop nog wel eens kijken maar als dit een andere is, kan ik mijn ouders weer verblijden met een nieuw bezoekje.