Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Jeroen V
Contacteer:

sjjjjsssss........ en dit begon allemaal met,

dit is een mooie
Jeroen
Contacteer:

Jaja, ik speel ze allemaal tegen elkaar uit Chris :smile:
Nick (germanstyle)

On 2002-01-14 21:25, Chris
wrote:
Nick, 28 januari. Dus nog even geduld. Jammer dat je er gisteren niet was, hadden we even kunnen babbelen. :smile:
tentamenweek.... ik zit zelf nog maar 1,5 uur per dag op internet.

Beetje te laat begonnen :sad:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Nick&Jeroen Succes. :smile:
Patrick

okee jeroen,thanks voor je interesse.ik hoor het wel:wink:
marco

On 2002-01-14 20:59, Menno
wrote:
On 2002-01-14 20:44, Bas
wrote:
On 2002-01-14 20:03, marco
wrote:
ik maak geen ruzie ,maar ik had het helemaal niet over hem ,hoe komt het toch dat mensen zich zo snel aangesproken voelen?????????????????????
Misschien omdat jij en pat af en toe de boel een beetje opklooien?
ik weet het jongens, we zijn hier niet beliefd,en ik weet dat we niet meer zo welkom zijn ,dat is ook al een van de vele redenen waarom ik geen 5 gt meer wil rijden ,ben het allemaal heel erg beu,greetz marco
Goof

On 2002-01-14 16:52, patrick b
wrote:

en die van mij dan?????:sad:ben ik lucht.
die staat ook nog te koop,als je niks extra's op je auto hebt is ie geeneens interessant.
goed!!!betekend voor heel veel geintereseerde ook niet veel!!!??
Bedoelde er niks mee, Patje :wink:
[ This message was edited by: Goof on 2002-01-15 10:17 ]
Robert dB.

wie verklaart dat je niet welkom bent Marco? Als ik jou was zou ik om die reden nooit een auto wegdoen. Maargoed, jammer dat je er zo over denkt.
marco

nou je merkt het aan de reackties en zo ,bepaalde uitspraken noem maar op ,ik heb er genoeg van , heb het ook een keer met tino erover gehad en toen ook al tegen hem gezegt hoe ik erover dacht ,en tja de druppel is nu overgelopen ,heel erg jammer allemaal ,dacht dat het heel leuk zou /kunnen worden maar is dus niet zo , wil dus ook absoluut niet naar meetings gaan waar je met de nek wordt aangekeken , daar pas ik voor ,dus verkoop ik de gt en ben ik van het hele gedoe af ,ps niemand moet zich aangesproken voelen ,
Goof

On 2002-01-15 10:04, marco
wrote:
ik weet het jongens, we zijn hier niet beliefd,en ik weet dat we niet meer zo welkom zijn ,dat is ook al een van de vele redenen waarom ik geen 5 gt meer wil rijden ,ben het allemaal heel erg beu,greetz marco
Wat is dit nou weer voor onzin, Marco??? :wink:
Robert dB.

Alleen 1 opmerking, je hoeft natuurlijk niet de gtt te verkopen om van het gezeur af te zijn...je kan er ook gewoon lekker in blijven rijden en je hier afmelden...ik zie het probleem niet.

Maargoed als je de gtt weg wilt doen vanwege de kosten/betrouwbaarheid/etc, dan snap ik dat wel.
Michel S.
Contacteer:

Marco schreef dit hiero
Ik heb het hier harstikke naar mijn zin. Maar zelfs al zou heel RTC mij uitschelden en voor weet ik wat uitmaken(jongens, denk er maar niet aan. Ik weet jullie huis te wonen :lol:smile: dan zou het nog niet het rij plezier van mijn GTT-tje wegnemen. Ik heb immers de GTT niet gekocht om bij deze club te mogen.
Je kunt niet met iedereen vrienden zijn in de club heb ik gemerkt. Maar daar doe je niks aan. Er is altijd wel een persoon waar het niet zo mee klikt als met andere. Kan met de meeste mensen hier toch fantastisch opschieten. Kijk maar eens in het topic <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 32&forum=6" TARGET="_blank">eigen bedrijf beginnen</A><!-- BBCode End -->. Je ziet dat ik zowel complimenten als kritiek krijg. Ik vindt het prima, want zowel de persoon wat het aanmoedigd als de persoon wat het afkeurt wil mij gewoon niet failiet zien gaan. Denk dat je gewoon effe je draai moet vinden. En ja, als je iets verkoopt, vragen ze je de oren van de kop. En ze kopen het waarschijnlijk niet. Dat heet intresse.

hopelijk heb je er wat aan.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

On 2002-01-15 10:14, marco
wrote:
wil dus ook absoluut niet naar meetings gaan waar je met de nek wordt aangekeken , daar pas ik voor
Dit vindt ik nou jammer. Elke meeting waar jij en ik (en meerdere) op aanwezig waren hebben we wel even met elkaar staan te praten. En 3 nov. staat me nog erg goed bij dat jouw gt best wel een aantrekkings kracht had bij de bezoekers.

Deze opmerking vindt ik een beetje heel erg jammer.
Anonymous

wrote:
dacht dat het heel leuk zou /kunnen worden maar is dus niet zo , wil dus ook absoluut niet naar meetings gaan waar je met de nek wordt aangekeken ,
Wees gerust Marco, zonder jou wordt het ook wel leuk, dus we voelen ons echt niet aangesproken........
marco

kijk dat is er weer zo een ,ach ja ,succes ermee tackie
marco

On 2002-01-15 10:36, Tino
wrote:
wrote:
wil dus ook absoluut niet naar meetings gaan waar je met de nek wordt aangekeken , daar pas ik voor
Dit vindt ik nou jammer. Elke meeting waar jij en ik (en meerdere) op aanwezig waren hebben we wel even met elkaar staan te praten. En 3 nov. staat me nog erg goed bij dat jouw gt best wel een aantrekkings kracht had bij de bezoekers.

Deze opmerking vindt ik een beetje heel erg jammer.
tino ik duide niet op de afgelopen meeting , maar over de nog komende meetings,
Anonymous

Hahaha, Tenks Marco :grin:
Anonymous

Ik weet niet waat je het allemaal vandaan haalt maar als je zelfs je GT gaat verkopen omdat je het hier niet leuk vind waarom zit je hier dan nog zo vaak ?
Ik vind het libelle forum ook niets aan maar daar ga ik toch niet posten om te zeggen dat ik het niets vindt ? Niemand verplicht je ergens toe je logt iedere keer zelf in.

Trouwens, het is niet de eerste keer dat jullie ermee 'ophouden', en ik denk ook niet dat het de laatste zal zijn.
[ This message was edited by: ploegah on 2002-01-15 11:41 ]
Robert dB.

On 2002-01-15 11:33, Ploegah
wrote:
Trouwens, het is niet de eerste keer dat jullie ermee 'ophouden', en ik denk ook niet dat het de laatste zal zijn.
Jullie? Wie zegt dat ik ermee ophou?? :wink: (ach ik voelde me ff aangesproken, ghehe)
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Nou nou wat is het allemaal een gedoe zeg.
Als je je auto wilt verkopen moet je het zelf weten. Ik zou niet weten waarom ze je met een lange nek zouden aankijken. Het is op de meetings reuze gezellig. Maarja jij zal er wel anders over denken. Nou Marco suc6 met de verkoop van je auto. Mazzel
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Marco, eigenlijk wil ik hier helemaal niet op reageren, maar nu snap ik er helemaal niets meer van. De keren dat je op de meetings bent vond je het te gek en had je onwijze leuke plannen met de GTT. Nou moet je niet gaan vertellen omdat je je hier niet meer thuis voelt dat dat een van de redenen is om hem te gaan verkopen, dat vind ik een beetje raar. Zeg dan gewoon hij wordt me te duur, of ik ben de reparaties bui, of mijn vrouw wil een grotere auto, of ik krijg een auto van de zaak, maar niet "omdat ik me niet thuis voel bij RTC doe ik hem maar weg, dat is voor mij een van de redenen".

Je kan natuurlijk niet verwachten dat je het met iedereen altijd even goed kunt vinden. Dat is toch logisch.
En je rijdt de GTT toch voor jezelf en niet voor iemand anders op het WWW??
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik bedoel, ik zeg al weken tegen Robert(NonFerro) dat hij die Smek-Clio-Williams weg moet doen, en aan mij moet verkopen :smile:

Robert : "te koop aangeboden Clio Williams 1995, ik doe hem weg omdat Chris van RTC het maar niets vind, en dat doet me pijn, dus nou koop ik maar wat anders".

Wat heeft dit er eigenlijk mee te maken? LB eigenlijk.

Maar Marco, je moet het zelf weten, maar geef dan wel "normale" redenen aan.

Ik bedoel, het is toch reuzegezellig hier??
Anonymous

Ja, Jammer alleen dat die Chris met zijn zeikgele GT :smile: er de hele tijd tussen zit, Hij denkt echt dat ie tof is, maar hij heeft m alleen maar om bij de RTC te horen, nou van mij hoeft het niet......:wink:

Maar dit moet je natuurlijk niet persoonlijk opvatten....

Woehahahahah..
[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-01-15 12:07 ]
Chris
Erelid - Moderator - RvT

:sad: Hoe weet jij dat!! :sad: GRMBL!

Ik wil er namelijk zooo graag bij horen, ik bedoel ik sta elke meeting voor aan met die gele GT, zie maar aan zondag.....:grin:

Maar Tack, hoor ik bij jou/jullie? Anders verkoop ik hem hoor.....
Anonymous

Tuurlijk Chris, je mag mijn vriendje zijn hoor :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jammer dat je je reply gededit hebt..:smile:

Maarja, ik heb nog maar 1 mogelijkheid: te koop aangeboden, verschillende GTT's, omdat ik me hier niet thuis voel door de heer Tack.. -snik-
Jeroen
Contacteer:

Hey Martijn, ipv zo dom te lullen :smile:, zet de foto's van afgelopen zondag eens online.
Anonymous

O, shit je hebt me...Ik ben ze helemaal vergeten, ga het gelijk doen!

Dus als ik een onvoldoende heb voor Bedrijfskunde kom jij hem over doen....:wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

IDD TACK, doe je werk!
Anonymous

On 2002-01-14 16:50, Jeroen
wrote:
Wat denk je is tie goed?

Hij vraagt er wel wat voor, bijna 4000 euro.

BTW, waarom staat deze topic in NL techniek??
Grappig, ding is van Jasper den Dopper geweest. Ding heeft op methanol gereden. Ik zag em tijdje terug bij achterberg staan voor reparatie. Dat ie em nu al weg doet, doet het ergste vermoeden.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Chris ipv zo slap te zwammen :smile: lees effe je mail..
Anonymous

On 2002-01-15 11:47, Robert dB
wrote:
Jullie? Wie zegt dat ik ermee ophou?? :wink: (ach ik voelde me ff aangesproken, ghehe)
:smile:

Ik bedoel Marco en Partick b
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tino, allang gedaan. Goed man!!
Robert dB.

On 2002-01-15 12:02, Chris
wrote:
Ik bedoel, ik zeg al weken tegen Robert(NonFerro) dat hij die Smek-Clio-Williams weg moet doen, en aan mij moet verkopen :smile:

Robert : "te koop aangeboden Clio Williams 1995, ik doe hem weg omdat Chris van RTC het maar niets vind, en dat doet me pijn, dus nou koop ik maar wat anders".

Wat heeft dit er eigenlijk mee te maken? LB eigenlijk.

Maar Marco, je moet het zelf weten, maar geef dan wel "normale" redenen aan.

Ik bedoel, het is toch reuzegezellig hier??
Ja ik vind het toch echt vervelend dat je dat doet Chris....ach weet je wat ik verkoop hem inderdaad maar...humm :wink:
wie heeft er 30.000,- EURO voor over? :smile:
Anonymous

Eerlijk is eerlijk, heb ze zo netjes niet veel gezien. Houden zo die handel!
Plaats reactie