Friday Nightmeeting Bodegraven. I
al is het het laatste wat ik doe!!!!
Immer wieder die verdammte Holländer
Een keer op een FNB.......kloptOn 2002-01-10 23:33, Ray
wrote:geen idee waarmee....On 2002-01-10 23:31, Hans R.
wrote:
Ray, zoek je iets.....kan ik je helpen?
nee, chris had het er over dat je net zo'n clio zou hebben als ik, ook een 1.4 en ook een rooie, dat je al een keer geweest was op een FNB... das alles... maar als je echt een 1.4 hebt kunnen we een keer vergelijken!![]()
Een clio 1.4..............klopt
Een rode..................fout.......groen metallic
verglijken?? hahahaha ik heb sinds gisteren 16v stoelen en een achterbank erin, dus ik rij je helemaal zoek

On 2002-01-10 23:38, Chris
wrote:
Dat schijn ik te zijn Hans, daarom lig ik al een week wakker omdat ik niet meer weet wie het was..Rudo moet het ook weten..
Ik dacht dus eerste dat die jongen met die Clio er weer was maar dat was dus Ray. was wel even leuk he Ray..
Hé, ik hoor mijn naam?
te koop gevraagd:
williams interieur compleet. SPOED!!
omdat ik harder wil als hans!!
:lol:
williams interieur compleet. SPOED!!
omdat ik harder wil als hans!!

ook hebben!! hoeveel uuro?? 

Het leven is goed, gelukkig zijn alle drukke december dagen weer voorbij!On 2002-01-11 00:16, Wouter.
wrote:
He rudo hoe staat het met het leven?
ga jij je gtt verkopen of bedoeld hans een andere?
Nee hoor, ik ga mijn GT zekers niet verkopen!
Ik moet er wel nog het één en ander aan doen, want de waterpomp is nog steeds zo lek als een zeef. Heb al een andere liggen, moet daarvoor alleen nog even een pakkingssetje halen bij meneer Renault. En met die kou van de laatste weken was het niet prettig sleutelen.
Hoe is de Clio, en hoe is het met je lidmaatschap van de club?
Als je nog steeds die brute pijp eronder hebt zitten kun je je zeker HOREN aankomen!!!!On 2002-01-11 00:31, Wouter.
wrote:
Zou best wel kunnen, hoor. Maar denk dat je me dan ziet en hoort langs komen. Rij dus in een clio 16v, tuurlijk in het blauw 16" tsw velgen en de rtc sticker op de strip onder de voorbumper.
En inderdaad, die pomp is nog steeds lek, heb denk ik al 25 liter koelvloeisof verbruikt het laatste half jaar

En ja, ik heb me opgegeven als lid, moet alleen nog even -tjes overmaken.
Soms hoor ik er wel eens langs gaan.....die is volgens mij vrij laag en rijd dan in de buurt van het Makado/A. FranklaanOn 2002-01-11 00:31, Wouter.
wrote:
Zou best wel kunnen, hoor. Maar denk dat je me dan ziet en hoort langs komen. Rij dus in een clio 16v, tuurlijk in het blauw 16" tsw velgen en de rtc sticker op de strip onder de voorbumper.
Jij soms?
-
Wouter vergeet dus ff te vertellen dat ie een dubbele Dtm in het midden heeft, met een heel leuk geluidje..On 2002-01-11 00:31, Wouter.
wrote:
En af en toe een vuurtje om je sigaretten me aan te steken
Als ik weet waar het is wat jij bedoelt zou het best kunnen maar mijn is nog niet verlaagd, wil ik wel doen maar me uitlaat loopt nu al vast als ik een drempel neem, dus dan moet hij er weer onder vandaan. Hoe ziet jij clio eruit?
-
Denk ik niet, er rijden er ook paar hier in het dorp rond, stond er van de week nog achter 1 bij de MAcOn 2002-01-11 00:37, Hans R.
wrote:Soms hoor ik er wel eens langs gaan.....die is volgens mij vrij laag en rijd dan in de buurt van het Makado/A. FranklaanOn 2002-01-11 00:31, Wouter.
wrote:
Jij soms?
-
Maar dat moet altijd met een 16V als ie warm is
Ik heb een groene 1.4 uit '94On 2002-01-11 00:40, Wouter.
wrote:
Als ik weet waar het is wat jij bedoelt zou het best kunnen maar mijn is nog niet verlaagd, wil ik wel doen maar me uitlaat loopt nu al vast als ik een drempel neem, dus dan moet hij er weer onder vandaan. Hoe ziet jij clio eruit?
Nu nog vrij standaard maar hij gaat wat lager en ik wil er een Devil demper onder
-
Had ik al gezegt
-
Die hoef ik niet warm te rijdenOn 2002-01-11 00:53, Hans R.
wrote:On 2002-01-11 00:52, Jeffrey E.
wrote:
Maar dat moet altijd met een 16V als ie warm is![]()
Kan dat met de nissan ook?![]()
Maar met die gladheid was het wel leuk, iedere bocht ff de handrem omhoog