Hi, wie weet de beste combinatie van
luchtfilter+uitlaat voor mijn Rsi?
Het geluid wat ik nu heb is nix, ligt dit misschien aan het universele luchtfilter dat erin zit?Verder heb ik een Supersprint demper.
Mzzls, Smasher
-
- Contacteer:
Welkom bij de club. Ik heb helaas geen antwoord op je vraag. Ik heb geen clio. Tot gauw op de site.
en volgens mij zit je ook in het verkeerde topic, mijns inziens moet je in nl.tuning zitten.... maar das mijn mening, misschien ben jij wel een import reno-rijder....? 
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
En lees de gebruiksaanwijzing effe voor het onnodig verkeert zetten van onderwerpen. Dit had volgens mij nl techniek of zo moeten staan of heb ik dat mis.
techniek, tuning... heeft allemaal raakvlakken... 

voor clio heb ik begrepen is een devil of een peco einddemper het beste. als je meer geluid wil neem je een tussendempervervanger, eventueel een catvervanger en een open luchtfilter/57i kit. neem je dit allemaal ben je verzekerd van een flinke dosis herrie, dus naar eigen idee aanpassen is het advies!!
suc6...

suc6...

-
je kan ook de search optie gebruiken om meer info te vinden over deze onderwerpen in oudere topic's.
Katvervanger zorgt inderdaad voor een hoop extra sound! Netals een 57i kit, maar deze heeft ook weer nadelen tov het vermogen.
[ This message was edited by: Robert dB on 2002-01-06 13:20 ]
Katvervanger zorgt inderdaad voor een hoop extra sound! Netals een 57i kit, maar deze heeft ook weer nadelen tov het vermogen.
[ This message was edited by: Robert dB on 2002-01-06 13:20 ]
seg, weet je welke uitlaat ik zou zetten. alle ik ga die toch binnenkort plaatsen. nen Skytune. da geluid is niet te doen. het lijkt wel een f1 wagen. zo zwaar.
Voor de rest veel geluk ermee.
BVD
Voor de rest veel geluk ermee.
BVD
-
Toch nog mensen die naar je luisteren Maus! Goeie Tip trouwens!On 2002-01-07 14:21, Maus
wrote:
Dat willen we horen!![]()
-
- Contacteer:
Ok, ik weet niet wat het is maar ik zie, oh nee, hoor ooit wagens voorbij rijden waarvan ik denk dat ik die nog met de fiets inhaal, wat zeg ik, kruipend nog wel! Ik hou meer van het type zware motor BMW, licht geronk, maar een trekkracht waar je U tegen zegt.
Da's pas heftig.
Maar ja, wie ben ik. Het a-technische wonderkind (wat betreft het motorische gedeelte) of een hufter die zoiets schrijft met de wetenschap zelf een openluchtfilter te hebben ingebouwd in zijn auto. HEY, NIEMAND IS PERFECT, toch?
[ This message was edited by: Just the Cook on 2002-01-08 00:55 ]
Da's pas heftig.
Maar ja, wie ben ik. Het a-technische wonderkind (wat betreft het motorische gedeelte) of een hufter die zoiets schrijft met de wetenschap zelf een openluchtfilter te hebben ingebouwd in zijn auto. HEY, NIEMAND IS PERFECT, toch?
[ This message was edited by: Just the Cook on 2002-01-08 00:55 ]