Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Steven
Car: M536

Zal wel fitness zijn?
-Ray-
Contacteer:

fitness is lekker...

hee stevie, lampies zijn gesteld, stonden gewoon bijna 25cm te hoog.... :wink:

dus nou ken ik weer achter je rijden, wanneer heb je je eigen reno??
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven

Als het aan mij ligt morgen, maar ik heb nog een stel ouders wat nog overgehaald moet worden en me banksaldo mag ook wel iets hoger.

Misschien dat ik die van Eerdepeer koop, hij had misschien iemand gevonden die voor 250€ koppelingsplaten wou vervangen. (ik heb gevraagd of dat incl. drukgroep&lager is) Dus nog ff afwachten.

Van die lampen is wel fijn, allen ben je nu moeilijker te herkennen in de rest van het verkeer :smile:

grtz,

Stevie
-Ray-
Contacteer:

mmm, een zwaailicht op het dak monteren dan maar?? :lol:
Steven

Hmm nah, dan schrik ik meteen weer zo als ik dat in me spiegel zie :smile:

Stevie
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Je kunt ook een groot bord met rtc op je dak laten zetten. Zoiets als de mc-donalds :lol: :lol: :lol:
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Zijn er nog mensen uit het brabantse gedeelte die daar een keer op vrijdag heen willen gaan. Kunnen we met een aantal auto's rijden. Wie komen er uit de omgeving van Oosterhout? Het is misschien wel leuk om hier ook eens samen te komen. De mazzel.
Anonymous

On 2002-01-06 16:54, E-volv
wrote:
Zal wel fitness zijn?
Inderdaad, alleen gaat het iets verder dan fitness.
Anonymous

en je hebt nu dus ook een gespierde motor zeg maar, bevalt ie nog steeds goed robert?
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

He zeeuw,

Het is een mooi moterke. Als ik z'n clio had gehad dan had ik het ook wel geweten. Hoe staat het met je aankoop wil het een beetje lukken? Mazzel
Robert dB.

Zeeuw, waarom kom jij niet eens langs op een FNB!!?

Robert v. B. z'n blokkie (ex-zeeuw :smile: )liep nog niet helemaal jovol bij stationair. Verders was hij tevreden. Ik moet nog maar eens achter hem aanrijden om te kijken hoe snel zo'n Achterberg blok daadwerkelijk is :grin:
Anonymous

Ja als de clio klaar is kom ik zeker een keer langs ja. Dat heb ik me al zo lang voorgenomen maar ja, duurt dus nog heel ff. Het blokkie liep bij mij op ong 1300 toeren redelijk stationair. Er zitten ander nl andere nokkenassen in en dat doet veel aan stat toerental. Waarschijnlijk staatie te laag, is een kwestie van stelschroef bij gasklep.
Robert dB.

je hebt meel Martijn....
robert

maf hoor, dat je niet de post kan deleten.
[ This message was edited by: robert on 2002-01-08 20:08 ]
robert

ok dan bas,

dit kannik ook niet deleten.
[ This message was edited by: robert on 2002-01-08 20:18 ]
robert

ja klopt ploegah, moest even snel wat ACT'en na wat wie-is-wie gedoe.
r25v6turbo
Contacteer:

ja hier nog een brabander.....ik heb evt wel zin om een keer mee te gaan...
Robert dB.

On 2002-01-08 20:06, r25v6turbo
wrote:
Toppie, kom gewoon gezellig langs. Wellicht kan je met iemand uit de buurt oprijden als die personen nog reageren!?

Iedere vrijdag is het raak! vanaf 21:00 uur
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

On 2002-01-08 20:06, r25v6turbo
wrote:
Lijkt me tof om een keer af te spreken. Ik weet nog niet of ik deze vrijdag kom. We houden nog wel effe contackt. Mazzel
Anonymous

On 2002-01-07 22:00, Zeeuw
wrote:
Ja als de clio klaar is kom ik zeker een keer langs ja. Dat heb ik me al zo lang voorgenomen maar ja, duurt dus nog heel ff. Het blokkie liep bij mij op ong 1300 toeren redelijk stationair. Er zitten ander nl andere nokkenassen in en dat doet veel aan stat toerental. Waarschijnlijk staatie te laag, is een kwestie van stelschroef bij gasklep.
Ha die Martijn,
Ja, op zich bevalt íe wel. Volgende week woensdag wordt hij helemaal goed afgesteld door een "betrouwbaar" renault garage'tje.
De dynamo was trouwens ook kassie wijlen, met lege accu langs de A13 in 3graden vorst staan is geen pretje!!

Maar verder als ie warm is loopt hij uitstekend! Alleen als 'ie koud is nog niet, maar dat komt goed. (hoop ik).
Anonymous

Beste Robert, er zit geen koudloop op, is ook standaard op die motoren, af achterberg.Vandaar dattie koud bijna niet loopt. Moest er ook aan wennen maar als je em een paar seconden op 2000 toeren houdt blijft ie lopen. Dat die dynamo nou verrot gaat is niet zo tof. Zeker niet als je op de snelweg staat. Heb je er nog eentje? Je oude,bv?? Ik vraag me eignelijk af wat je hoopt af te stellen? Je kunt het stat. toerental iets regelen door meer/ minder licht maar that's it. Voor de koude start kun je misschien de choke van je oude blok overzetten. Vraag me niet waarom ie er niet op zit want dat heb ik me eigenlijk ook altijd afgevraagd en nog steeds. Dus als iemand dat weet....
André ter Velde

Morgenavond is het weer zo ver. Vrijdag!!!!!!!!!!! Joepie! Na het succes van vorige week ben ik benieuwd wie er nog meer komen. Komen er ook weer gasten via Papendrecht?
Steven

Ik ben nogal vermoeid, ik denk niet dat ik kom.

Maybe wel als ik me goed voel :smile:

grtz,

Stevie
Hans R.

On 2002-01-10 23:23, Chris
wrote:
Het was vorrige week inderdaad erg gezellig. Ray, die andere jongen met die rode Clio heette Fundust(Hans R. tegenwoordig) hier op het forum dacht ik.
[ This message was edited by: Chris on 2002-01-10 23:24 ]
Hoor ik mijn pseudoniem hier :smile:

Maarre Chris ik heb geen rooie hoor
-Ray-
Contacteer:

die naam zocht jij hè!! goed dat ik het weet, zal ff z'n posts doorsnuffelen, en wie weet... misschien tot morgen, weet het nog niet zeker of ik er ben. :smile:
-Ray-
Contacteer:

On 2002-01-10 23:28, Hans R.
wrote:
wrote:
Het was vorrige week inderdaad erg gezellig. Ray, die andere jongen met die rode Clio heette Fundust(Hans R. tegenwoordig) hier op het forum dacht ik.
Hoor ik mijn pseudoniem hier :smile:

Maarre Chris ik heb geen rooie hoor
volgens mij slaapt chris al..... :wink::wink:
Hans R.

Ray, zoek je iets.....kan ik je helpen?
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

On 2002-01-10 21:28, André ter Velde
wrote:
Morgenavond is het weer zo ver. Vrijdag!!!!!!!!!!! Joepie! Na het succes van vorige week ben ik benieuwd wie er nog meer komen. Komen er ook weer gasten via Papendrecht?
Ik moet nog effe kijken. Misschien wel.
Ik heb een probleempje met mijn auto.
Als ik mijn stuur draai hoor ik een paar harde tikken bij de voorwiel(en). Dus eerst effe kijken of het ernstig is. Misschien tot morgen. Stuur anders effe een mailtje met je tel.nmr. dan bel ik je nog wel.

Ps weet iemand misschien wat dat kan zijn met mijn wiel. Het is van een 5 gtt. Mazzel
-Ray-
Contacteer:

On 2002-01-10 23:31, Hans R.
wrote:
Ray, zoek je iets.....kan ik je helpen?
geen idee waarmee....

nee, chris had het er over dat je net zo'n clio zou hebben als ik, ook een 1.4 en ook een rooie, dat je al een keer geweest was op een FNB... das alles... maar als je echt een 1.4 hebt kunnen we een keer vergelijken! :wink:
-Ray-
Contacteer:

On 2002-01-10 23:32, Chris
wrote:
Hmm, Hans, dan ben ik in de war.
Een tijd geleden was er een jongen inclusief vriendin bij de Mac(F.N.B.) met een rode Clio, ik dacht dat jij het was, vergissing. :smile: Ben ook zo lang niet online geweest. :smile:
loopt lekker door mekaar allemaal...

ben je erbij chris? :lol:
Hans R.

On 2002-01-10 23:32, Chris
wrote:
Hmm, Hans, dan ben ik in de war.
Een tijd geleden was er een jongen inclusief vriendin bij de Mac(F.N.B.) met een rode Clio, ik dacht dat jij het was, vergissing. :smile: Ben ook zo lang niet online geweest. :smile:

Ik dacht dat jij altijd vlekkenloos een auto aan een kenteken en een persoon kon koppelen, humm......was dat dan toch een andere Chris? :smile:
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

wrote:
Je bedoeld toch niet die rode die naast die van Andre stond? Dat is die van Robert met dat achterberg block. Aan de achterkand van die van Andre stond er namelijk ook nog 1. Ik weet niet meer van wie die was. Ik geloof dat hij zwarte bumpers had.
-Ray-
Contacteer:

On 2002-01-10 23:37, Edwin023
wrote:
wrote:
Je bedoeld toch niet die rode die naast die van Andre stond? Dat is die van Robert met dat achterberg block. Aan de achterkand van die van Andre stond er namelijk ook nog 1. Ik weet niet meer van wie die was. Ik geloof dat hij zwarte bumpers had.
achterberg = robert

zwarte bumpers = ikke :smile:
-Ray-
Contacteer:

wellwellhuu!! zie door de clio's bijna de logica niet meer... :lol:

was zeker ff leuk, misschien tot morgen.. :wink:
Gesloten