Motor bij achterberg, getuned kost rond de 8 mille geloof ik. Bambi heeft onlangs bij renault geinformeerd en moest bijna 10 mille neerleggen voor een ruilblok. Hij had ook bij Vege geinformeerd maar hadden ze niet liggen.
-
Végé heeft ze inderdaad niet 
Ik kreeg via de onderdelenlijn nog een aantal motoren aangeboden. 114000km voor fl.2500,- en 120000 km voor fl.3500,-
Motor bij Renault kost 7200,- ex BTW, is inderdaad een kleine 10000,-
Ben dus nu bij Veban fl.3000,- kwijt voor blok dat 35000 heeft gelopen.

Ik kreeg via de onderdelenlijn nog een aantal motoren aangeboden. 114000km voor fl.2500,- en 120000 km voor fl.3500,-
Motor bij Renault kost 7200,- ex BTW, is inderdaad een kleine 10000,-
Ben dus nu bij Veban fl.3000,- kwijt voor blok dat 35000 heeft gelopen.
-
Klopt, maar ik heb toch liever een origineel ongetuned blok. Bovendien kan ik het blok van Zeeuw niet betalen.
-
eu 1701,65, oftewel fl.3750,-
-
Ja is wel een goeie vraag.
Ik rij met heel veel plezier in m'n Clio'tje rond. Tunen (of in dit geval een getuned blok) kan daar niets aan toevoegen.
Is dus persoonlijke voorkeur, kan ik verder niet heel veel aan uitleggen
Ik rij met heel veel plezier in m'n Clio'tje rond. Tunen (of in dit geval een getuned blok) kan daar niets aan toevoegen.
Is dus persoonlijke voorkeur, kan ik verder niet heel veel aan uitleggen

-
die ga je "omgekeerd" tunen dus? 

-
Klinkt ook alsof je plek zat hebt om zelf onderhoud te doen aan je auto. Tenminste, ik neem aan dat je dat blok er zelf in zet?
Lijkt me best handig. Ik kan 'm niet eens binnen zetten, laat staan dat ik zelf er aan kan rommelen/sleutelen
Lijkt me best handig. Ik kan 'm niet eens binnen zetten, laat staan dat ik zelf er aan kan rommelen/sleutelen

ja ik heb em nu al meer dan een jaar in de garage staan,deze heb ik gehuurd dit is gewoon een box.
dinsdag worden mijn twee gekochte garages opgeleverd die ik heb gekocht om mijn hobby wat makkelijker uit te voeren,eventueel haal ik de tussenmuur er gewoon tussenuit.
buitenkloten nu is dus echt geen doen.
dinsdag worden mijn twee gekochte garages opgeleverd die ik heb gekocht om mijn hobby wat makkelijker uit te voeren,eventueel haal ik de tussenmuur er gewoon tussenuit.
buitenkloten nu is dus echt geen doen.
-
Een eigen garage gekocht. Ja, da's beter. Ik maak voorlopig weinig kans hier. Garageboxen zijn hier in de buurt nergens te vinden...
Blok is btw al verkocht. Ik ken Veabn wel, die gast is wel bijdehand maar heeft daarentegen wel veel liggen. Of de km stand klopt moet je altijd maar afwachten.
-
Is inderdaad afwachten. Wel 3 maanden garantie, dat scheelt een beetje.
Ik heb wel de indruk dat Veban er een hoop van afweet, maar dat vind 'ie zelf ook. Volgende week zaterdag is 'ie klaar, ik ben benieuwd.
Ik heb wel de indruk dat Veban er een hoop van afweet, maar dat vind 'ie zelf ook. Volgende week zaterdag is 'ie klaar, ik ben benieuwd.
good for you zeeuw,ja wat km standen betreft bij losse blokjes is het al helemaal niet te kontroleren,ben laatst op een sloop geweest daar was volgens mij geen blokje met meer dan 65000km op de klok,volgens mij wordt op die manier de boel al helemaal bezeikt.
-
BLokje van Veban is van '95. Da's dan enige zekerheid van de km's. Mijn oude blok had 148000 in 10 jaar.
Nu kun je natuurlijk wel 200000 rijden in 5 jaar...maarja controleren kan ik het inderdaad niet
Aan de andere kant ben ik straks al lang blij dat ik weer in m'n auto kan rondrijden.
Nu kun je natuurlijk wel 200000 rijden in 5 jaar...maarja controleren kan ik het inderdaad niet

Aan de andere kant ben ik straks al lang blij dat ik weer in m'n auto kan rondrijden.
-
Tja, dan had ik deze Clio niet eens gekocht bij die kl*tegarageje moet krijgen wat ze je beloven.

-
Ruilblok bij Végé kost fl.2250,- ext BTW. Dus met inlevering van het oude blok.On 2002-01-05 22:14, patrick b
wrote:
wat kost een ruilblok??gereviseerd dus!
beter wat is het prijsverschil met een blokje van de sloop en een ruilblok??
Blokje op de sloop? Tussen de fl.750,- en fl.1000,- ?
maart dan heb je wel garantie dat ie goed is en als ie niet goed is dan heb je dus garantie.heb je bij een blokje van de sloop niet.
wie weet duwen ze een blokje in je poten met hetzelfde slijtage als je nu al hebt aan hebt aan het blok.
tis makkelijk praten,maar dan liet ik em ff staan tot ik het geld had ofzo,hebben pa of ma niet meegedaan aan de eindejaarsloterij,kijk je hun ff lief aan.
als ik mijn blokje eruit moest gooien wegens slijtage dan kocht ik niet op de sloop een blok met dezelfde risico's.
wie weet duwen ze een blokje in je poten met hetzelfde slijtage als je nu al hebt aan hebt aan het blok.
tis makkelijk praten,maar dan liet ik em ff staan tot ik het geld had ofzo,hebben pa of ma niet meegedaan aan de eindejaarsloterij,kijk je hun ff lief aan.
als ik mijn blokje eruit moest gooien wegens slijtage dan kocht ik niet op de sloop een blok met dezelfde risico's.
-
Ik heb in dit geval 3 maanden garantie. Als 'ie eenmaal er in zit laat ik sowieso de compressie meten door een ander bedrijf dan Veban (waar ik 'm nu laat repareren dus)
Dan is het een kwestie van veel rijden, goed luisteren, olieverbruik nauwlettend in de gaten houden de eerst komende 3 maanden.
Dan is het een kwestie van veel rijden, goed luisteren, olieverbruik nauwlettend in de gaten houden de eerst komende 3 maanden.
-
Okee dan, ik heb m'n auto terug met nieuwe motor en nieuwe koppeling. Ik wist niet dat m'n Clio zo snel was 
Ik kan weer fiatjes bijhouden op de snelweg, erg belangrijk
De eerste indrukken zijn dus behoorlijk positief!

Ik kan weer fiatjes bijhouden op de snelweg, erg belangrijk

De eerste indrukken zijn dus behoorlijk positief!