Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
FNB here I come....(tis voor mij maar 15 min. rijden!
)

-
Kom je niet Ploeg? 
nah, werk ze dan maar......

nah, werk ze dan maar......
-
kee....Tijn komt misschien ook nog later op de avond....kan dus nog gezellig worden. Alleen als de mac de tent dicht gooit ben ik snel weg...geen zin om te brrrrrrrrrr-en
miss. tot ltr
miss. tot ltr
-
thanx!
Koffie staat dus eventueel klaar
Koffie staat dus eventueel klaar

-
Nou, het was beregezellie !! Veel nieuwe aanwas voor de club. velen hebben hun eerste FNB-ervaring opgedaan. En gelukkig was de Mac weer bereid haar deuren voor ons open te stellen. Roy, bedankt voor de champagne!!
hee opa is ook alweer thuis ziet ik...
was gezellig, mijn eerste FNB. nu ken ik tenminste wat gezichten bij de namen hier op het forum plaatsen.
tot de volgende, ik ga me mand in, wekker gaat ok 0515... au!
was gezellig, mijn eerste FNB. nu ken ik tenminste wat gezichten bij de namen hier op het forum plaatsen.
tot de volgende, ik ga me mand in, wekker gaat ok 0515... au!

Immer wieder die verdammte Holländer
Zeker koel, ik heb aardig wat mensen gemeet, maar ik ben er een paar vergeten geloof ik.
(ventje met groene jas en kortstondig zwarte muts)
Geinig, ik had Opa (of meneer ter velde
) heel anders voorgesteld, toch leuk hoe je je in mensen kunt vergissen.
Verder gaat over de A4 sneller hoor Ray, staan geen flitsers (zover ik weet) en kun je lekker knallen over de 4baansweg.
Ennuh oja je moet je koplampen ff bijstellen --> zeer irritant (heeft de clio niet ook zo'n bijstelwieltje linksonder het stuur?)
grtz,
Stevie
(ventje met groene jas en kortstondig zwarte muts)
Geinig, ik had Opa (of meneer ter velde
Verder gaat over de A4 sneller hoor Ray, staan geen flitsers (zover ik weet) en kun je lekker knallen over de 4baansweg.
Ennuh oja je moet je koplampen ff bijstellen --> zeer irritant (heeft de clio niet ook zo'n bijstelwieltje linksonder het stuur?)
grtz,
Stevie
ik heb t gemerkt van me koplampen, is gekomen nadat ie verlaagd is.... werd net ook door andere mensen erop geattendeerd... volgende keer dan de A4 maar, jouw feesie.
c u later, grtz Ray
c u later, grtz Ray
en er zit trouwens geen stelwieltje, moet met het ouwerwetse streepie op de muur bij 10 meter afstand... 

-
- Contacteer:
Het was inderdaad gezellig. Ik kom gauw weer een keer. Mijn tenen zijn in ieder geval goed ingevroren. 

-
- Über-Spammer
Als je dat denkt zou ik hem zeker verstellenOn 2002-01-05 01:35, patrick b
wrote:
hoe hoog moet dat streepje dan op de muur,moet mijn lampen ook ff nazien,volgens mij schijn ik de maan in zijn ogen:lol:

btw het was weer gezellig bij de MAC in Bodegraven.. als zeg ik het zelf

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Heb op de terugweg nog even gesport met een golffie. Moet eerlijk toegeven dat hij verrot snel was. Daar vlogen we met 180 - 190 over de A20 heen.
Ik kapte er mee komt Martijn er weer achteraan ja dan moet je daar weer achteraan he.
Was wel effe gaaf..

Ik kapte er mee komt Martijn er weer achteraan ja dan moet je daar weer achteraan he.

Was wel effe gaaf..
-
- Über-Spammer
Lachuh Tino! 

Ja ik had echt niets in de gaten, Tino gaat gewoon inhalen, dacht ik...Bleef die stomme Golf er naast rijden. Dus ik o, dan ga ik ook maar gas geven. Tino en de Golf-gast gingen aardig gelijk op. Toen vonden ze het schijnbaar genoeg geweest en kwam ik nog met 180 links voorbij zetten, Tino gelijk rechts van die Golf. Ik denk wel dat die gast zich het lazeurus is geschrokken,
Helaas moest Tino de andere kant op, maar ik heb lekker die Golf het leven nog zuur kunnen maken tot afslag Papendrecht.
Helaas moest Tino de andere kant op, maar ik heb lekker die Golf het leven nog zuur kunnen maken tot afslag Papendrecht.
Dan staan we er alle drie gekleurd op.....
Nee hoor, anders had ik er allang een paar binnen gehad..
Soms staan ze wel eens spannende kiekjes te maken bij het 1e Shell station wat je tegen komt, maar verders niet. Oja op de Brienennoord, maar das altijd rustig aan doen.
Nee hoor, anders had ik er allang een paar binnen gehad..
Soms staan ze wel eens spannende kiekjes te maken bij het 1e Shell station wat je tegen komt, maar verders niet. Oja op de Brienennoord, maar das altijd rustig aan doen.
meet de afstand van de grond tot het hart van je koplamp, zet je auto tien meter van een blinde muur (wel een rechte ondergrond!!!) en teken op de muur de afstand die je hebt gemeten min 10 centimeter. suc6 hè!!!On 2002-01-05 01:35, patrick b
wrote:
hoe hoog moet dat streepje dan op de muur,moet mijn lampen ook ff nazien,volgens mij schijn ik de maan in zijn ogen:lol:

-
waarom kom ik nou nooit wat leuks tegen op de A12 
Maja, de FNB was weer als van ouds geslaagd te noemen!!

Maja, de FNB was weer als van ouds geslaagd te noemen!!
Het was inderdaad gezellig.
Ik vertelde het tegen mijn vriendin en die ziet het wel zitten om eens mee te gaan.
Is het eigenlijk elke week of alleen af en toe eens?
Ik vertelde het tegen mijn vriendin en die ziet het wel zitten om eens mee te gaan.
-
Iedere week, iedere vrijdag, weer of geen weer, regen of zon, storm of wat dan ook.... Vrijdagavond is Bodegravenavond !
Ik kom zeker vaker, alleen voorlopig ff niet. Maar ik vond het zeker wel leuk. Vooral als het warmer wordt zal het een stuk beter uit te houden zijn. (ik vond -6 toch best fris
)
Die vriend die ik ha dmeegenomen zat alweer te zeuren dat er niet gesprint was. Maja hij wil een CRX, dus dat zegt al genoeg
grtz,
Stevie

Die vriend die ik ha dmeegenomen zat alweer te zeuren dat er niet gesprint was. Maja hij wil een CRX, dus dat zegt al genoeg

grtz,
Stevie
-
Stevie had een blauwe Laguna Robert.
-
Maak er een vaste prik van man! Gezellig, ff de harde kern uitbreidenOn 2002-01-05 20:00, Robert v.Bambost
wrote:
Het was inderdaad gezellig.

Als die mogelijkheid er is, zeker! 
Het is alleen even kijken met trainen wat ook aardig wat tijd in beslag neemt.

Het is alleen even kijken met trainen wat ook aardig wat tijd in beslag neemt.
-
welke sport beoefen je dan?