ja ik heb er alweer zin in het f1 seizoen, helaas nog ff w88
Ik wil aankomend seizoen is 1 of 2 keer naar een race, spa en/of nurburgring.......aangezien er denk ik wel is meer van ons autoliefhebbers er heen zijn geweest vroeg ik mij af waar ik het beste kan informeren en evt. kan boeken voor kaartjes en miss. een vol weekend er van maken etc.
Er zijn verschillende touroperators die reizen aanbieden naar een Formule 1 race.
Ikzelf ben vorig jaar met Paulusma reizen naar Spa geweest. Maar er zijn nog vele anderen. Ik denk dat je het beste een formule 1 blad er op na kunt slaan. Daar staan altijd wel adressen e.d. in van touroperators die reizen aanbieden naar F1 races.
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar een F1-wedstrijd geweest, maar had geen toegangskaarten en ben illegaal het circuit opgekomen. Dus ik kan je eigenlijk niet helpen!
Nee, het was Monza. Daar komen ze 's nachts met honderden tegelijk door het hek heen geknipt. De security staan zelfs de gaten in het hek aan te wijzen, omdat ze niet willen dat ze nog meer gaten knippen met de betonschaar die ze allemaal blijken bij te hebben!
Tja, ik weet het! Ik schrok me kapot toen ik daar op de snelweg op kwam in de ochtendspits. Ze maken gewoon van een 3-baans snelweg een 5-baans. En dan nog tegen elkaar schelden als ze elkaar raken en zo! Nog nooit zo iets meegemaakt!
op italie na wel het mooiste, en dichterbij het circuit als bij spa kan je niet komen, hoge top....toch wel kicken en bijna jaarlijks wel een interessante reis....echt een rijderscircuit dan vind ik wel wat
100% mee eens. Ik ben een tijdje terug op Spa geweest toen Toyota zou gaan testen. De 1e dag mochten we het circuit niet op, omdat het een volledig afgesloten testsessie zou worden. Toen zijn we de rest van de dag gaan kijken waar we er eventeel toch op zouden kunnen komen. 's Nachts overnacht op een camping (erg leuk, maar een vriend van me was de binnentent vergeten, dus dat was kou-lijden) en de volgende dag weer proberen. Toen hadden we toch een ingang gevonden waar de security-mensen zo aardig waren ons naar binnen te laten. We zijn toen het hele circuit rondgelopen en hebben zelfs in een marshall-huisje gezeten om een leuk filpje te schieten (Salo zwaaide zelfs in zijn uitloopronde) en wat foto's te maken. Om eerlijk te zijn vond ik dat misschien nog wel mooier dan de race op Monza.