Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
het weer sucks, maar ik ga gewoon! 

-
In de McDrek is het droog hoor! De verwachtingen zijn in ieder geval goed voor vanavond. Het zal opklaren.
Ik ben er niet vanavond, het risico is me te groot dat het naar huis glijden wordt, en ik moet vroeg op zaterdag duss,
O Andre die TV kan je bij mij brengen, alleen voor het nieuwe jaar had ie er geen tijd voor , ik weet niet of jezo lang wilt wachten.
O Andre die TV kan je bij mij brengen, alleen voor het nieuwe jaar had ie er geen tijd voor , ik weet niet of jezo lang wilt wachten.
-
aan de kust wordt het nog plus 1 vannacht...echt bang voor gladheid ben ik dus niet! Maargoed, iedereen moet het zelf weten uiteraard.
André zie ik je zo om 20:30 of 21:00 uur?
André zie ik je zo om 20:30 of 21:00 uur?
-
Martijn, je kan met mij meerijden als je wilt. Wanner moet ik de tv brengen? Ik heb er geen haast mee.
Robert, Bas komt hier tussen 20:00 en 20:30, direct daarna rijden we richting Bodegraven. Ík ben er dus niet supervroeg vandaag.
MAAR IK KOM TENMINSTE WEL !!!!!
p.s. ik heb mijn spoiler er op zitten !
Robert, Bas komt hier tussen 20:00 en 20:30, direct daarna rijden we richting Bodegraven. Ík ben er dus niet supervroeg vandaag.
MAAR IK KOM TENMINSTE WEL !!!!!
p.s. ik heb mijn spoiler er op zitten !
-
Ben benieuwd!!p.s. ik heb mijn spoiler er op zitten !
Tot zo dan
-
Have phun Martijn! Tot een volgende keer & happy holidays toegewenst alvast.On 2001-12-21 19:40, Martijn T.
wrote:
Nee, als het glad zou zijn rij ik dan nog liever zelf..
Nee, ik ga maar pilzen....
-
Pilzen ?? Dat zijn paddestoelen in het Duits. Ga je paddo's nemen ? Lekker trippen ? Dat had ik nou niet achter jou gezocht. Wanneer tv brengen? Hij staat hier een klein beetje in de weg, maar da's wel beter dan dat hij bij jou in de weg staat.
Als het kan morgen, want 1e kerstdag neemt ie m mee, zondag is ook goed, maandag avodn kan ook lukken.
-
Zeg maar hoe laat Martijn. Anders bel effe.
-
Het was gisteravond nogal stilletjes. Toen we (Bas en ik) aankwamen stonden Tijn en Paul al op ons te wachten. Robert zat in de Mac achter zijn Fanta on the rocks. Later kwamen Chris, Ronnie en Hagen er nog bij. Wie vergeet ik nu? Aan het eind van de avond nog even wat gedronken bij Chris en toen naar huis 01:30.
Hagen? wat heb jij gedronken ? 

-
ut was gezellig mannen, ik had alleen niet helemaal goed begrepen dat er nog wat werd gedronken bij Chris thuis...maja geeft verder niet.
Chris ik neem aan (van je sms-je) dat je pc opgeschoond is?!
wie o wie zullen er deze vrijdag zijn??
dan hou ik eventueel ook rekening met een stukje omrijden (zie pag.13).
we zullen zien, we zullen zien....

we zullen zien, we zullen zien....

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Kan het niet direct vinden, maar wat bedoel je precies???On 2001-12-26 19:20, Ray
wrote:
wie o wie zullen er deze vrijdag zijn??
we zullen zien, we zullen zien....![]()
ik vroeg op de vorige pagina of het ver omrijden is van den bosch terug naar ijmuiden via bodegraven. rudo heeft toen een paar kaartjes voor me gepost, alleen die doen het op de een of andere manier niet meer. als ik nou in me eentje in bodegraven sta vrijdagavond is het natuurlijk niet erg gezellig, of zijn er altijd stamgasten???
het liefst wil ik het voor morgenochtend 1130 weten, want dan ben ik weg en zie ik geen compu meer.... 
dan moet ik maar hopen dat er iemand is...

dan moet ik maar hopen dat er iemand is...
Je kunt op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.anwb.nl" TARGET="_blank">www.anwb.nl</A><!-- BBCode End --> ff de route planner raadplegenOn 2001-12-26 23:59, Ray
wrote:
ik vroeg op de vorige pagina of het ver omrijden is van den bosch terug naar ijmuiden via bodegraven. rudo heeft toen een paar kaartjes voor me gepost, alleen die doen het op de een of andere manier niet meer. als ik nou in me eentje in bodegraven sta vrijdagavond is het natuurlijk niet erg gezellig, of zijn er altijd stamgasten???
Ik weet bijna zeker dat er altijd gekken
zijn die de kou overwinnen en op vrijdagavond bij de mac gaan staan.
Mischien is het nu alleen niet zo druk vanwege de drukte met de feestdagen.
Maar als je er langs rijd tref je vast wel iemand

Mischien is het nu alleen niet zo druk vanwege de drukte met de feestdagen.
Maar als je er langs rijd tref je vast wel iemand
Iedereen is daar welkom , geen uitzonderingen.
ik ga zo weg, richting den bosch. vrouwelijke collega uit spanje opzoeken 
mocht het zo uitkomen dat ik uitgen... ehh uitgepraat ben dan laat ik zeker me neus zien morgenavond in bodegraven. als ik het kan vinden iig, ik ben een held in verkeerd rijden en ik heb nog geen vdo-dayton systeem.... lijk wel een vrouw
c u later, grtz
mocht het zo uitkomen dat ik uitgen... ehh uitgepraat ben dan laat ik zeker me neus zien morgenavond in bodegraven. als ik het kan vinden iig, ik ben een held in verkeerd rijden en ik heb nog geen vdo-dayton systeem.... lijk wel een vrouw

c u later, grtz
Er werd ook nog wat gedronken in dem haag, was erg gezellig *hips*On 2001-12-22 13:26, Robert dB
wrote:
ut was gezellig mannen, ik had alleen niet helemaal goed begrepen dat er nog wat werd gedronken bij Chris thuis...maja geeft verder niet.
beter om dan een keer in de zomer te komen dan is het veel warmer en zijn er vell meer auto's.On 2001-12-27 11:20, catrinus
wrote:
Lijkt mij ook wel eens gaaf om naar bodegraven te gaan. Misschien een leuk idee voor de jongens uit het noorden om eens naar bodegraven te gaan.
-
idd, denk dat het morgen errug rustig gaat worden...tenzij we een oudejaars borrel nemen?!On 2001-12-27 12:31, Ploegah
wrote:
beter om dan een keer in de zomer te komen dan is het veel warmer en zijn er vell meer auto's.
-
- Über-Spammer
oudejaarsborrel??
aanstaande vrijdag?? bij de mac??
aanstaande vrijdag?? bij de mac??
-
ff afw8en of er meer mensen voor IN zijn...
zo ja, dan kom ik ook
zo ja, dan kom ik ook
-
- Über-Spammer
precies... denk dat ik misschien ook nog wel ff langskom.. moet ff kijken hoe of wat op de vrijdag.. duss..
beterzz heb ik geen EHBO anders ben ik pas om 22oo uur klaar.. en dan heb ik niet echt veel zin meer.. kom ik pas om 23:30 aan enzo..
maar als er meer gaan en ik weinig te doen dan kom ik wel.
beterzz heb ik geen EHBO anders ben ik pas om 22oo uur klaar.. en dan heb ik niet echt veel zin meer.. kom ik pas om 23:30 aan enzo..
maar als er meer gaan en ik weinig te doen dan kom ik wel.

-
Hoe zit het verder met de stampgasten?? Heren reageer ajb