Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Floris
Contacteer:

begrijp ik.....:sad:
heb ik eindelijk een autootje, kan ik niet naar zo'n grote meeting.....
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jammer maar helaas, maar er zullen uiteraard leuke meetings georganiseerd (gaan) worden. :smile:
Floris
Contacteer:

Wanneer zal naar schatting weer een grote meeting georganiseerd worden denken jullie?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Nick, ik heb wat troubles met mijn PC, ik stuur je van het weekend een antwoord terug.

Jeroen, we moeten inderdaad volgend jaar het een en ander is bespreken, misschien tot vrijdag.

Floris, meetings gaan er komen dat staat vast..
Robert dB.

On 2001-12-20 21:18, Chris
wrote:
Ik heb vanmiddag gesproken met VDB-promotions, de organisator van VLF. De reden dat er geen VLF is is heel simpel, ze kwamen niet weg met de kosten die gemaakt werden. En er zat de laatste jaren geen steigende lijn in de bezoekersaantallen. Heel erg jammer, terwijl het er toch altijd druk uit zag.

Automania, een nieuw evenement krijgt waarschijnlijk een apparte Vive La France sectie, of als thema iets met Frans, schrale troost. Heel erg jammer dit..
[ This message was edited by: Chris on 2001-12-20 22:00 ]
Duidelijke taal...helaas. Dan moeten wij het initiatief maar nemen! Komt allemaal goed!!
Plaats reactie