-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Vindt het wel relaxed echte namen te gebruiken. Want op de meern ook, "blah blah blah" "ja wij kennen jouw wel jij bent 10o Blah blah" En wie ben jij dan "ja martijn" "ehmm wie" "Tja eh tackinardie"
Zomaar even een voorbeeldje hoor.
Dat is echt super irritant
Zomaar even een voorbeeldje hoor.
Dat is echt super irritant

Fundust, je wil niet weten hoe vervelend die NICKNAMES zijn.
Als er een meeting is hou ik een lijst bij met de mensen die komen, ze sturen me dan een mailtje dat ze komen en de groeten van Piet.
Dan kan ik weer een mailtje terug sturen?
Wie is Piet, wat is je nick online, blabla, en dat is echt superirri.
Dat is gewoon dubbel werk.
Martijn, was jouw naam al bezet?
Als er een meeting is hou ik een lijst bij met de mensen die komen, ze sturen me dan een mailtje dat ze komen en de groeten van Piet.
Dan kan ik weer een mailtje terug sturen?
Wie is Piet, wat is je nick online, blabla, en dat is echt superirri.
Dat is gewoon dubbel werk.
Martijn, was jouw naam al bezet?
-
maak er anders van Funny Hans
of Hans Fun of Hans en de eerste letter van je achternaam

-
- Erelid - RvT
Was ik net mee bezig <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 02&forum=6" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/viewtopic.php?to ... forum=6</A><!-- BBCode End -->On 2001-12-04 23:19, Chris
wrote:
Je zou er bijna een topic aanwijden. "Verander nu je Nickname!".
![]()
[ This message was edited by: Tino on 2001-12-04 23:26 ]
wie zegt er dat ik negatief ben,ik hou alleen niet zo van dat geheimzinnige,ff met een paar woorden aangeven dat er weer wat is geweest van een vergadering,diegene die er geweest is weet dat toch!On 2001-12-04 22:47, Tino
wrote:
Kijk het is nou eenmaal zo dat we een bestuur gevormd hebben met mensen die zich daarvoor wilden in zetten.
Ik woon zelf ook een pl**** eind uit de buurt maar dat boeit me niet ik rij voor de club op en neer.
We moeten nu gewoon met 7 mensen beslissen hoe we met dingen omgaan. Daar hebben jullie allemaal ja allemaal zelfs de mensen uit het zuiden inspraak op. Het is echt niet zo dat wij onze wil door drukken. Nee wij luisteren naar de leden en bespreken dit met elkaar, we kijken naar de reacties en beslissen dan of het een GO krijgt ja of te nee. Het is een club door leden voor leden.
Pat wat ik niet begrijp is dat Marco wel positief er tegen over staat en jij niet. Wat is er mis dan.???
jullie zien elkaar vaker en dat is gewoon duidelijk,ik vindt het alleen vervelend dat jullie nu in eens allemaal op me zitten,dat begrijp ik niet zo goed.
-
- Erelid - RvT
Wij proberen juist helemaal niet geheimzinnig te doen. Maar soms zijn de besprekingen niet de moeite waard om te vermelden op de site. Of jij moet je intresseren hoe ik me gegevens op het kvk papier heb geschreven. Kijk lees deze post van Martijn dat is de vergadering en dat is er uit gekomen. Wij proberen zo veel mogelijk te vermelden naar de bezoekers toe.On 2001-12-04 23:28, Bankie
wrote:wie zegt er dat ik negatief ben,ik hou alleen niet zo van dat geheimzinnige,ff met een paar woorden aangeven dat er weer wat is geweest van een vergadering,diegene die er geweest is weet dat toch!On 2001-12-04 22:47, Tino
wrote:
Kijk het is nou eenmaal zo dat we een bestuur gevormd hebben met mensen die zich daarvoor wilden in zetten.
Ik woon zelf ook een pl**** eind uit de buurt maar dat boeit me niet ik rij voor de club op en neer.
We moeten nu gewoon met 7 mensen beslissen hoe we met dingen omgaan. Daar hebben jullie allemaal ja allemaal zelfs de mensen uit het zuiden inspraak op. Het is echt niet zo dat wij onze wil door drukken. Nee wij luisteren naar de leden en bespreken dit met elkaar, we kijken naar de reacties en beslissen dan of het een GO krijgt ja of te nee. Het is een club door leden voor leden.
Pat wat ik niet begrijp is dat Marco wel positief er tegen over staat en jij niet. Wat is er mis dan.???
jullie zien elkaar vaker en dat is gewoon duidelijk,ik vindt het alleen vervelend dat jullie nu in eens allemaal op me zitten,dat begrijp ik niet zo goed.
Sorry als jij het gevoel heb dat wij geheimzinnig doen dat is niet de bedoeling in ieder geval.
neeeeeeeeeeeehhhhhheeeeeeeeeee,laat het nou toch rusten,het was meer een geintje,zo'n steekje onder water,ff prikken onder de gordel,ik heb schijnbaar een apparte hummor,ik hou me wel in,jullie kennen me toch???ofnie?
het gaat allemaal prima zo,ik had chris gisteren nog gemaild maar ik had er een error op want ik heb em terug gekregen,ik had het daarin uitgelegd.
ik had het in de topic wie ben ik toch uitgelegd wie en hoe dat ik was!!:lol::lol:
het gaat allemaal prima zo,ik had chris gisteren nog gemaild maar ik had er een error op want ik heb em terug gekregen,ik had het daarin uitgelegd.
ik had het in de topic wie ben ik toch uitgelegd wie en hoe dat ik was!!:lol::lol:
Ik vind het wel ff wennen hoor, al die nieuwe namen.
Ugh 

Heb ik gezien Chris, zal elke dag de nieuwe update ff uitprinten en die bij m'n computer leggen.On 2001-12-05 00:08, Chris
wrote:
Er is een topic gemaakt, oude naam, nieuwe naam.

bas pat bedoelt het niet verkeerdt hoor, ik denk dat pat een beetje verkeerdt wordt begrepen ,en dat iedereen er weer meteen opsprinkt ,zonder weer eens goed te lezen wat er nou echt staat ,over dat end rijden zijn we het nou wel over eens denk ik ,het maakt ons geen ene r**** uit hoever we moeten rijden voor een meeting ,dat onderwerp hebben we gehad en dat moeten we laten rusten ,ik kan pat ook wel begrijpen als tie zeg van nou jongens jullie gooien weer een balletje op maar leggen niet precies uit hoe of wat ,kan ik begrijpen dat sommige mensen dit geheimzinig vinden ,en dus willen weten hoe of wat ,jullie zeggen het is een club door en voor renault mensen ,nou maak dit dan ook waar ,hier bedoel ik mee ,jullie vergaderen ,zeggen iets hierover op het forum ,maar niet duidelijke taal,wat mij trouwens ook niet boeid,ik bedoel jullie doen maar ik zie wel,maar toch ,en dan komt er iemand met een vraagje zo van ,en waar ging het dan over ,en dan wordt er meteen gezegt, o het was niks ,niet spanend genoeg ,maar wat voor de een niet spanend is ,is het voor een ander mischien wel,ik bedoel hiermee,als er nou iemand is of dat nou pat is of een ander ,die die info wel graag zou willen weten geef hem die dan ook gewoon ,zeg dan gewoon oke ik mail je wel ff of zet het gewoon ff op de site ,als je nou gewoon had gezegt ,we hebben weer een vergadering gehad en het ging over de kvk en over statuten dan weet iedereen genoeg ,en is het einde verhaal , ik snap dus ook niet waarom er hier zo een big deal van wordt gemaakt,laten we het nou lekker leuk houden onder mekaar ,en mekaar niet meteen gaan aanvallen als gekken ,pat is zekers enthousiast over de club ,en wil ook zekers zijn steentje bijdragen net zoals de rest ,en dat weten jullie donders goed ,ik snap dus ook niet waarom er zo fel wordt gereageerdt op hem ,vooral door jouw bas ,valt me best tegen moet ik zeggen ,en nu niet omdat het op pat is of zo ,maar ik vind dat de laatste tijd als het over club verband gaat dat er wel eens heel fel wordt gereageerdt,heel jammer vindt ik dat , we zijn volwassen mensen ,laten we ons ook zo gedragen ,en niet als een stel pubers in mekaars nek gaan hangen over een klein onbenulig dingetje ,zo dat was het ,hoop nu niet dat jullie in mijn nek gaan springen want wordt zo zwaarOn 2001-12-04 22:29, Bas
wrote:Hier had ik dus overheen gelezen...On 2001-12-03 22:18, Bankie
wrote:
ik zou het wel fijn vinden om er wat meer bij betrokken te worden bij dit soort dingen,jullie vergaderen en noem maar op,wij wonen te ver weg,maar dat neemt de interesse niet weg,maar misschien ook een deel medebeslissing,een beetje ide hebben dat onze mening er ook toe doet!!
Leg eens uit hoe we dat moeten doen, met pakweg 75 a 100 man beslissingen nemen? Het is met 7 mensen al moeilijk genoeg. Verder vind ik dat je op moet houden iedere keer aan te geven dat jullie "zo ver weg" wonen. Ik moet voor die vergaderingen ook een kloteneind rijden iedere keer, en je hoort mij ook niet. Het is ook niet zo dat we iedereen die hier zogenaamd wel in de buurt woont WEL vragen mee te beslissen, dat is dus NIET zo. Jij bent dus geen uitzondering op het feit dat er beslissingen zonder jou genomen worden.
Wat ik ook niet snap is dat je nu weer alle postings van jezelf leeg zit te maken.... Waarom heb je dat gedaan?

is gewoon mijn mening hierover ,greetz the marc man
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ja, nu reageer ik weer ineens te fel.
Ik zie het probleem niet, Martijn heeft uitgelegd wat de bedoeling is, dus daar is niets geheimzinnigs aan. Lijkt me ook dat communicatie richting iedereen die er belang bij heeft op een nette manier is verlopen.
Ik wil het forum op orde houden en daarom vraag ik dus aan Patrick waarom hij al zijn posts weggooid heeft, een normale vraag lijkt mij, waar ik dus antwoord op wil hebben (nog steeds).
(dit gaat dus alleen over orde houden op het forum en is niet persoonlijk, iedereen die hetzelfde doet zal ik dezelfde vraag stellen)
Voorts zoju ik niets meer willen lezen over afstanden enzo, want dat schiet niet op. Jullie moeten blij zijn met dat je in Maastricht woont, lekker bij de grens, lekkere vlaaien, mooi weer over het algemeen, mooie natuur, noem maar op
Ik zie het probleem niet, Martijn heeft uitgelegd wat de bedoeling is, dus daar is niets geheimzinnigs aan. Lijkt me ook dat communicatie richting iedereen die er belang bij heeft op een nette manier is verlopen.
Ik wil het forum op orde houden en daarom vraag ik dus aan Patrick waarom hij al zijn posts weggooid heeft, een normale vraag lijkt mij, waar ik dus antwoord op wil hebben (nog steeds).
(dit gaat dus alleen over orde houden op het forum en is niet persoonlijk, iedereen die hetzelfde doet zal ik dezelfde vraag stellen)
Voorts zoju ik niets meer willen lezen over afstanden enzo, want dat schiet niet op. Jullie moeten blij zijn met dat je in Maastricht woont, lekker bij de grens, lekkere vlaaien, mooi weer over het algemeen, mooie natuur, noem maar op

bas net zoals ik al zij, over de km wil ik het niet meer hebben ,dat is het probleem ook niet,en dat over die post uitvegen tja daar ken ik ook geen antwoordt op geven ??????,dat je het forum op orde wilt houden is je volste recht ,het is trouwens ook van jouw:lol:
als jij daar dan uitleg over vraagt is dat ook je volste recht kan ik je niet in tegenspreken ,maar ik bedoelde gewoon dat we hier als volwassen mensen met mekaar moeten omgaan ,en niet meteen aanstalte tot moeten maken ,door ff tussen haakjes iemand meteen aan te vallen ,dat over die vlaai ken ik je alleen maar gelijk in geven ,want die zijn lekker echt niet meer normaal,volgend jaar bij een nieuwe meeting ,bijv jason turbo world ,wil ik best bereid zijn om een vlaai of 2 mee te nemen zodat iedereen eens kan proeven van de limburgse vlaai:lol::lol::lol:
trouwens no hard feelings hoor bas was gewoon maar een meningkje van mij
als jij daar dan uitleg over vraagt is dat ook je volste recht kan ik je niet in tegenspreken ,maar ik bedoelde gewoon dat we hier als volwassen mensen met mekaar moeten omgaan ,en niet meteen aanstalte tot moeten maken ,door ff tussen haakjes iemand meteen aan te vallen ,dat over die vlaai ken ik je alleen maar gelijk in geven ,want die zijn lekker echt niet meer normaal,volgend jaar bij een nieuwe meeting ,bijv jason turbo world ,wil ik best bereid zijn om een vlaai of 2 mee te nemen zodat iedereen eens kan proeven van de limburgse vlaai:lol::lol::lol:
trouwens no hard feelings hoor bas was gewoon maar een meningkje van mij