-
mocht je nog ergens hulp mee nodig hebben moet je het me laten weten he!! wil graag een handje bijstaan (staat leuk op me cv
)

On 2001-12-03 22:13, Chris
wrote:
Misschien over de Renault Tuning Club?![]()
chris,
ik zou het wel fijn vinden om er wat meer bij betrokken te worden bij dit soort dingen,jullie vergaderen en noem maar op,wij wonen te ver weg,maar dat neemt de interesse niet weg,maar misschien ook een deel medebeslissing,een beetje ide hebben dat onze mening er ook toe doet!!
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl" TARGET="_blank">www.renault-tuning.nl</A><!-- BBCode End --> zier er echt mooi uit. Zit al een hoop werk in door Bas&10o, knap hoor. 

-
ben benieuwd!!On 2001-12-03 22:18, Chris
wrote:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl" TARGET="_blank">www.renault-tuning.nl</A><!-- BBCode End --> zier er echt mooi uit. Zit al een hoop werk in door Bas&10o, knap hoor.![]()
hier had je weinig aan.On 2001-12-03 22:20, Chris
wrote:
Het is best lastig natuurlijk om met iedereen een vergadering te houden, en uiteraard komt er volgend jaar een ledenvergadering.
En hier had je verders toch weinig aan.![]()
ik weet niet waar het over gaat.
natuurlijk,ik zie het misschien verkeerd maar het komt soms zo geheimzinnig over.
ik hoef ook niet bij iedere vergadering te zijn,maar een beetje gevoel dat we er toch bij horen zou fijn zijn.
Je kan te ver gaan Pat. 
Dit is echt niet interessant, geloof me. Voor ons natuurlijk wel even, maar het is echt pittige stof.
KVK etc, statuten blabla, wacht gewoon even een paar weken.
Geduld is een schone zaak.
Dit is echt niet interessant, geloof me. Voor ons natuurlijk wel even, maar het is echt pittige stof.

KVK etc, statuten blabla, wacht gewoon even een paar weken.

Geduld is een schone zaak.

-
inderdaad...hou me daar nog ajb buiten 

-
te ver rijden...das iets wat zeker isOn 2001-12-03 22:26, Bankie
wrote:
hoezo te ver??
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Hier had ik dus overheen gelezen...On 2001-12-03 22:18, Bankie
wrote:
ik zou het wel fijn vinden om er wat meer bij betrokken te worden bij dit soort dingen,jullie vergaderen en noem maar op,wij wonen te ver weg,maar dat neemt de interesse niet weg,maar misschien ook een deel medebeslissing,een beetje ide hebben dat onze mening er ook toe doet!!
Leg eens uit hoe we dat moeten doen, met pakweg 75 a 100 man beslissingen nemen? Het is met 7 mensen al moeilijk genoeg. Verder vind ik dat je op moet houden iedere keer aan te geven dat jullie "zo ver weg" wonen. Ik moet voor die vergaderingen ook een kloteneind rijden iedere keer, en je hoort mij ook niet. Het is ook niet zo dat we iedereen die hier zogenaamd wel in de buurt woont WEL vragen mee te beslissen, dat is dus NIET zo. Jij bent dus geen uitzondering op het feit dat er beslissingen zonder jou genomen worden.
Wat ik ook niet snap is dat je nu weer alle postings van jezelf leeg zit te maken.... Waarom heb je dat gedaan?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
ja.... precies..
Yep, is allemaal al eens besproken. Super dat we nu juist zo goed op de hoogte worden gehouden. Mijn eerdere bezwaren zijn helemaal weggenomen. Dit komt door de zeer duidelijke 1e nieuwsbrief en door het duidelijke topic over RTC 1-1-2002. Krijg het gevoel dat er naar ieders wensen/bezwaren is geluisterd en dat er ook echt wat mee gedaan is. Goed bezig mensen.
-
gelukkig dat wij als niet 5 rijders welkom zijn!!
AAAAAAAAAAAAA, hoevaak is nu al gezegt dat de RTC niet alleen voor 5jes is, in de Meern stonden ongeveer 30 5jes, dat is minder dan de helft....
Welkom is dus IEDEREEN die een Renault heeft.
Welkom is dus IEDEREEN die een Renault heeft.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Kijk het is nou eenmaal zo dat we een bestuur gevormd hebben met mensen die zich daarvoor wilden in zetten.
Ik woon zelf ook een pl**** eind uit de buurt maar dat boeit me niet ik rij voor de club op en neer.
We moeten nu gewoon met 7 mensen beslissen hoe we met dingen omgaan. Daar hebben jullie allemaal ja allemaal zelfs de mensen uit het zuiden inspraak op. Het is echt niet zo dat wij onze wil door drukken. Nee wij luisteren naar de leden en bespreken dit met elkaar, we kijken naar de reacties en beslissen dan of het een GO krijgt ja of te nee. Het is een club door leden voor leden.
Pat wat ik niet begrijp is dat Marco wel positief er tegen over staat en jij niet. Wat is er mis dan.???
Ik woon zelf ook een pl**** eind uit de buurt maar dat boeit me niet ik rij voor de club op en neer.
We moeten nu gewoon met 7 mensen beslissen hoe we met dingen omgaan. Daar hebben jullie allemaal ja allemaal zelfs de mensen uit het zuiden inspraak op. Het is echt niet zo dat wij onze wil door drukken. Nee wij luisteren naar de leden en bespreken dit met elkaar, we kijken naar de reacties en beslissen dan of het een GO krijgt ja of te nee. Het is een club door leden voor leden.
Pat wat ik niet begrijp is dat Marco wel positief er tegen over staat en jij niet. Wat is er mis dan.???
-
ho takkie , sorry maar ik had begrepen dat er mensen eerst waren die een 5 tuning club wilden, maar ja wordt denk ik in jan. wel lid hoor!
-
misschien had pat ook zelf graag in het bestuur gezeten??
JG, lees je alles voor de helft?On 2001-12-04 22:47, fpjx11
wrote:
ho takkie , sorry maar ik had begrepen dat er mensen eerst waren die een 5 tuning club wilden, maar ja wordt denk ik in jan. wel lid hoor!
Ik heb vandaag wel 5 keer gelezen dat de RTC een club is voor mensen die ALLE Renaults een warm hart toe dragen.
Van R4 tot de Clio Willie.

-
- Erelid - RvT
Kijk en dit soort beslissingen worden nou genomen door het bestuur. (geloof me dit zijn zware discussies geweest)On 2001-12-04 22:47, fpjx11
wrote:
Gelukkig hebben we besloten om een ieder met een renault en een warm hart voor de club toe te laten bij de club. Vindt het nog steeds vet om die verschillende renaults te zien en over te praten.
-
perfect toch als je maar renault gek bent en er een of meerdere hebt 

Tino, hey, je normale naam! 
Deze discussies hoeven we toch niet weer te voeren?
Als het goed is weet iedereen de discussie van mei nog wel een klein beetje.
Al de oude koeien komen weer naar boven op deze manier.

-
yep ik houd erover op!!
-
- Erelid - RvT
ja chris ik weet dat je er een verschrikkelijke hekel aan hebt aan die nickname's dus speciaal voor jouw (en voor de rest van de leden) mijn echte naamOn 2001-12-04 22:57, Chris
wrote:
Tino, hey, je normale naam!

-
zo ik heb mn fpjx11 naam ook overboord gegooid , dit is een stuk beter of niet?? is in ieder geval wat persoonlijker!
[ This message was edited by: Jan-Geert on 2001-12-04 23:11 ]
[ This message was edited by: Jan-Geert on 2001-12-04 23:11 ]