Dat vraag ik me af, voordat ik een instrumentenpaneel van een GTX inbouw.
De ene site beweert van wel, de andere niet. :-|
Kan iemand me hierover meer vertellen? Hoe kan ik het controleren aan bv. de bobine?
Thanx
Volgens mij wel, kep instr.bord van GTX ingebouwd en draat daarvan naar Renix (?) module ingeplaatst, en toerenteller werkt (tis al 8 jaar geleden of zo, dus kweet het niet meer precies, maar zou wel moeten werken!)
Vanavond het paneel opgehaald en ingebouwd. Alles werkt, behalve de toerenteller. 
Terwijl de bedrading er wel gewoon zit (dat kleine stekkertje)!
En op de bobine zit de stekker/aansluiting ook (volgens kennis).
Morgen maar 's beter kijken als het licht is..
(Oliepijl en koelvloeistofmeter zat trouwens ook al in m'n GTR).

Terwijl de bedrading er wel gewoon zit (dat kleine stekkertje)!

En op de bobine zit de stekker/aansluiting ook (volgens kennis).
Morgen maar 's beter kijken als het licht is..
(Oliepijl en koelvloeistofmeter zat trouwens ook al in m'n GTR).
Think Different: Think Supercinq!
Renix module zeg je, bedoel je daarmee de bobine?On 2001-11-26 22:58, turboman
wrote:
Volgens mij wel, kep instr.bord van GTX ingebouwd en draat daarvan naar Renix (?) module ingeplaatst, en toerenteller werkt (tis al 8 jaar geleden of zo, dus kweet het niet meer precies, maar zou wel moeten werken!)
De Bobine ja (zit links van motor tegen schutbord (linkevoorwiel)On 2001-11-29 00:40, Super5
wrote:Renix module zeg je, bedoel je daarmee de bobine?On 2001-11-26 22:58, turboman
wrote:
Heb 'm gevonden.De Bobine ja (zit links van motor tegen schutbord (linkevoorwiel)
Bendix staat er op, de rest van de sticker is afgescheurd, iets met 77(nogwat).
Aan de zijkant zitten 3 stekkergaten, waarvan de onderste 2 zijn gevuld.
De onderste stekker is doorzichtig met een gele en zwarte draad. De middelste is zwart met twee zwart/wit gestreepte kabels. Het bovenste stekkergat is vrij. Moet daar de stekker van de toerenteller in?
Het stekkertje wat ik achter het instrumentenpaneel vond en wat in 't gat van de toerenteller moet heeft een oranje en bruine kabel, die kom ik echter nergens tegen onder de motorkap...
Nielz