Pas wel op als je toe bent aan een biertje !On 2001-11-18 15:06, canonballman
wrote:
Ik heb sinds kort een Rodac luchtzaag gekocht, een soort decoupeerzaag, alleen dan in de vorm van zeg maar een fles bier![]()
-
Roy,
Heb interesse.....
E-mail me je tel effe op mijn meel-> <a href="mailto:r5gtturbo@zonnet.nl" target="_new">r5gtturbo@zonnet.nl</a>
Is het een beetje betaalbaar?
Heb interesse.....
E-mail me je tel effe op mijn meel-> <a href="mailto:r5gtturbo@zonnet.nl" target="_new">r5gtturbo@zonnet.nl</a>
Is het een beetje betaalbaar?
-
Mn moeder heeft het te druk met friet bakken voor mij 

-
Roy, Zonnet account is kaduk, mail svp op mijn hotmailaccount -> <a href="mailto:davy2010@hotmail.com" target="_new">davy2010@hotmail.com</a>On 2001-11-19 18:38, Roy Steenland
wrote:
Davy je hebt elektronische post![]()
Die Giel Bele of hoe je dat ook schrijft, is door die grap ontslagen bij radio 3:lol:
''Stuur meel via de post''
''Stuur meel via de post''
Ok dan.
Bij mij ook nat, net voor mijn voorstoel, alleen aan bestuurders kant.
Onder en achter pedalen droog.
Is niet het zonnendak en ook niet antenne ingang.
Als het een lekke kachel radiator is, van waar zou de nattigheid dan moeten komen???
Als het een lekke kachel radiator is, van waar zou de nattigheid dan moeten komen???
-
Deurrubbers mogelijkerwijs? Kachelradiator zit in het midden onder je dashboard (dat wist je waarschijnlijkalOn 2002-03-01 12:06, Goof
wrote:
Ok dan.

Ook nog mogelijk....gaten in je bodemplaat waar het water door naar binnen trekt. Dan is het handig om je bekleding er effe uit te halen. Isnie moeilijk 1/2 uurtje werk
Heb niet echt het idee dat het de deurrubbers zijn. Vlak naast de deur is het droog.On 2002-03-01 12:13, Davy
wrote:
Deurrubbers mogelijkerwijs? Kachelradiator zit in het midden onder je dashboard (dat wist je waarschijnlijkal) Kijkern of er een nat spoor is langs de bult in het midden naar onder je stoel.
Ook nog mogelijk....gaten in je bodemplaat waar het water door naar binnen trekt. Dan is het handig om je bekleding er effe uit te halen. Isnie moeilijk 1/2 uurtje werk
Het is idd natter naast de "bult" dus ben bang dat het de kachel radiator is.

En de ondekant heb ik de afgelopen tijd met enige regemaat gezien, nee daar is ech geen gaatje te vinden , gelukkig