Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Michel S.
Contacteer:

On 2001-10-22 18:04, canonballman
wrote:
Maar als jullie beginnen over acceleraties van 100 naar 200, dan denk ik dat een GTT het nou juist gaat afleggen tegen die VR6 Posse. Een GTT komt wel snel van plaats, maar bij 150 en meer vindt ik het een heel stuk minder worden. Kheb enkele maanden terug een dag flink mogen trappen met een Corrado VR6 (2,9 l) en die acceleerde wel snel naar 100, maar daarboven begint zon ding pas echt grote stappen te maken vergeleken met bijv. een GTT VOOR MIJN GEVOEL DAN HÈ!!!!!!!!
Bij 250 op de teller was de fut er pas uit.
Voor deze machines halen we de 21 turbo van stal. Die heeft niet alleen een leuke tijd naar de 100, maar ook nog verder :smile:. En bij zo'n 21 duurt het ook lang voordat de fut eruit is, en zo hoort dat ook :smile:

groetjes
Menno

duurde toch nog 3 seconden hoor, van 80 naar 120 in III :smile:
rev it like a rental
Anonymous

Dan haal ik weer een s2 van stal en dan gaat iedereen eraan. Jammer dat ie verkocht is.
Heino

Zeg Mclain,als je nou de standaard intercooler er weer eens op zet en dan nog eens proberen,misschien is door die dubbele intercooler de drukval wel te groot.
BTW als ik de GT rustig op toeren laat komen en dan ineens het gas intrap kan ik er niet aan kijken zo snel komt ie op druk,overigens begint ie bij 2200 toeren.
Menno

jammer, ben zeker benieuwd. Is zo'n S2 zoveel sneller dan bijvoorbeeld een S6 of S8? Die hou ik namelijk leuk bij :smile:
rev it like a rental
Anonymous

Nou volgens mij zijn die niet veel sneller. Heb in belgie weleens wat sprintjes gehad met 21 T maar toen hielden ze het echt niet bij. Kan ook aan hen liggen uiteraard.
canonballman

Ja maar in Belgie rijden ook wel van die klojos rond met 21 turbo lookalotlikers neem ik aan. (ivm verzekeringen en belasting, wat daar samenhangt met het vermogen)
Of weet je zeker dat het the real thing was?
Anonymous

Weet wel zeker dat het echte zijn. Die gasten komen nl ook bij de monteur waar ik em onderhoudt. Die gasten rijden ook allemaal met een turbo van een alpine, schijnt te passen.
canonballman

Is ook een T3 heb ik hier ergens gelezen.
Anonymous

On 2001-10-22 10:53, HotShot
wrote:
Ooit de 80-120 accelleratie gemeten met een stopwatch. Redelijk onbetrouwbare meting. Ik weet niet meer wat de tijd was, maar ik meen me nog wel te herinneren dat het sneller was dan wat een Impreza standaard doet met die accelleratie.
De 5 is gewoon een beest in de derde versnelling.

Klopt wel dat de 5 een beest is in de 3e versnelling. Mijn eerste auto was ook een R5 Turbo en die deed de 80 - 120 ook sneller dan mijn Lancia Delta Integrale.. maar van 100 naar 160 gaat wel behoorlijk wat sneller met de Delta. Ze zijn (waren) allebei standaard.

[ This message was edited by: RudeDeltaDude on 2001-12-10 13:54 ]
Plaats reactie