Vorige auto's:
Clio Williams XT-BN-49 of 47, met rolkooi, rijdt, denk ik in de buurt van Rotterdam, 93'er.
Clio 16V SG-RB-57, zwarte 16v, had leer en een dubbele devil, in de buurt van Den-Haag misschien, stond te koopt bij Niels Franken, italiaanse auto's.
5 GT Turbo, rood, TD-..-RZ, met leer, verlaagd. In de buurt van Eindhoven.
Ben zeer benieuwd of ze nog in leven zijn.
En dan kom je erachter dat ze je geen info gevan waar de auto rijdt, ze kunnen je alleen melden of de auto nog geregistreerd staat in Nederland.
Als je info wilt waar de auto rijdt, dan kost het je $$$$$ en dan gaat de RDW de huidige eigenaar aanschrijven of zijn informatie vrijgegeven mag worden.
Als je info wilt waar de auto rijdt, dan kost het je $$$$$ en dan gaat de RDW de huidige eigenaar aanschrijven of zijn informatie vrijgegeven mag worden.
-
Nou Zeeuw, je hebt niet de minste autos gehad !! 

Nee, en ik heb vreselijk spijt van het feit dat ik de williams weggedaan heb. Heb ook nog een Audi S2 gehad en daŽs met helemaal niets te vergelijken, een M3 van 93 hield je ermee bij. Regelmatig sprinten tegen een 21 turbo maar die trekt het bij lange na niet! Maar goed oude liefde roest niet en toch aar weer een renault!!!!!!
Ik hoopte eigenlijk dat via via iemand de autoŽs wist te staan, ben gewoon benieuwd of ze nog leven enzo.