Jongens,
Het schiet niet echt op met de RMCC leden.
Volgens mij zijn ze allemaal al in een diepe winterslaap.
Ik ben d'r in ieder geval, en hoop dat ik na het weekend kan melden dat er toch wat meer coupeetjes komen.
grtz,
Jeroen
Het schiet niet echt op met de RMCC leden.
Volgens mij zijn ze allemaal al in een diepe winterslaap.
Ik ben d'r in ieder geval, en hoop dat ik na het weekend kan melden dat er toch wat meer coupeetjes komen.
grtz,
Jeroen
Ik zal er ook zijn. Heb ik wel weer ff zin in. Neem BlasTo ook mee.
mzzzzls,
Jeroen
mzzzzls,
Jeroen
Jaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh,
Er is er één wakker geworden, sta ik tenminste niet in mijn eentje met een coupé
Chris, zodra ik een paar namen heb dan mail ik ze wel naar je.
Er is er één wakker geworden, sta ik tenminste niet in mijn eentje met een coupé

Chris, zodra ik een paar namen heb dan mail ik ze wel naar je.
Jaja, zojuist weer eentje wakker geworden.
Nog ff een vraagje aan ons aller Opaatje.
Zou <b>u</b> (let op, respect voor de oudere medemens onder ons,hoewel Andre is geloof ik 1 jaar jonger dan ik :lol
de kopie van de videoband van de meeting van Terwolde mee kunnen nemen.
Nog ff een vraagje aan ons aller Opaatje.
Zou <b>u</b> (let op, respect voor de oudere medemens onder ons,hoewel Andre is geloof ik 1 jaar jonger dan ik :lol
-
Is goed, dan kom ik met m'n CorsaOn 2001-10-17 22:32, Chris
wrote:Lijkt me leuk idd!On 2001-10-17 21:03, Alex A-man
wrote:
As je dat leuk vindt?
Dan wil ik best met m'n Corsa komen.![]()

Dat GeTIK bij m'n bovenste kleppen is nog niet verholpen. Gaat ook niet meer gebeuren, zou niets ernstigs zijn.
-
Ik heb vandaag geregeld dat ik vrij ben dus ik ben er ook haal mij maar uit het rijtje van weet het niet:lol:
IK GA DUS OOK KOMEN!!!!
IK GA DUS OOK KOMEN!!!!
-
On 2001-10-17 20:10, Chris
wrote:
Het is niet belangrijk hoe ver het voor mij is Marco.
Het gaat erom dat het voor iedereen een schappelijke afstand is.
Zoals jij ondertussen zou moeten weten, boeit een lange afstand mij niet.
Utrecht is voor iedereen centraal, voor zowel mensen uit het noorden, het zuiden enzovoorts.
Nijmegen is dat niet, en omdat we iedereen de mogelijkheid willen geven om te komen, moet het gewoon centraal zijn.
Oja, afgelopen zondag ree een grote groep RTCers ook nog in de buurt van Maastricht, maakt toch allemaal niet uit.
Maar moeten we deze discussie nou echt weer aangaan?
Het is zelfs uitgemeten, Utrecht/Amersfoort is het midden van het land.
Iedereen moet toch een klein beetje moeite doen om ergens te komen.![]()
-
Ging niet helmaal goed wat ik wilde..
Maar in ieder geval maakt de afstand niet zoveel uit vind ik. Utrecht is ook vanuit het zuiden makkelijk te doen. Ik zal ook van de partij zijn de 3e november. Weet wel nog niet met welke auto, de beschadigde GTE of iets anders.Als er meer mensen vanuit het Zuiden vertrekken kunnen we mischien samen naar Utrecht kachelen, idee?

<font size=1>[ This message was edited by: Cableguy on 2001-10-30 17:25 ]</font>
Maar in ieder geval maakt de afstand niet zoveel uit vind ik. Utrecht is ook vanuit het zuiden makkelijk te doen. Ik zal ook van de partij zijn de 3e november. Weet wel nog niet met welke auto, de beschadigde GTE of iets anders.Als er meer mensen vanuit het Zuiden vertrekken kunnen we mischien samen naar Utrecht kachelen, idee?
<font size=1>[ This message was edited by: Cableguy on 2001-10-30 17:25 ]</font>
nou nou mensen heb net ff gekeken wie allemaal komen ,enne het loopt dik op naar de 50 auto's WAUW, dit wil ik dus echt niet missen ,ik kom zekers te weten langs ,want dit gaat echt kicken worden ,damn ,zie je het al voor je rondje rijden in colone door utrecht,mensen daaro weten niet wat ze zien joh ,trouwens chris is het dan ook de bedoeling dat we wat eten daaro bij het ac de meern of hebben jullie andere plannen zoals een mac of zo ??????????
groetjes marco
groetjes marco
-
- Contacteer:
Nou ik heb vrij gevraagd en ik ben voor 90% zeker vrij! 
Zet mij er dus ook maar bij!

Zet mij er dus ook maar bij!

Natuurlijk maakt dat niet uit Frank.
Er komen wel meer mensen die geen Renault hebben, of van wie de auto nog niet klaar is.
Gewoon komen.
Trouwens, om 04:30 vanaf de Time Out naar mijn huis rijden is echt Kl:sad:TE! Bah!
Kom je daar weleens?
Er komen wel meer mensen die geen Renault hebben, of van wie de auto nog niet klaar is.
Gewoon komen.
Trouwens, om 04:30 vanaf de Time Out naar mijn huis rijden is echt Kl:sad:TE! Bah!
Kom je daar weleens?
Kunne we niet zo maken dat bij elke auto een A4tje voor de raam hangt met de nick van deze site erop of zo, dan weet je gelijk van wie de auto is zeg maar.
Idee
Idee
Dat is misschien wel een id, maar dan zie je wel de auto die bij de naam hoort maar de persoon loopt waarschijnlijk ergens rond. Lijkt me niet dat die heel de tijd braaf naast hun auto staan.
5 GT Turbo '88 GT5
nee denk het niet he roy , ik ga echt niet de gehele tijd voor schappie staan naast mijn auto:lol::lol:, maare ik heb nog wel een vraagje aan het bestuur, ik had het al eerder gevraagt in deze topic maar nog geen reacktie op gehad , nou hier komt de vraag, is er een mogelijkheid om samen met zijn alle te eten daaro in het ac de meern,lijkt me lekkerder en leuker dan een mac ,mischien dat er wat te regelen valt ook qua korting of zo in groepsverband ????????
groetjes marco
groetjes marco
-
Marco, you`ve got mail!